From the city to the country

Hej!
I tisdags och idag testade jag på att gå i Jensen. De ringde mig på måndag eftermiddagen och sa att jag hade fått plats där nu. Så jag gick på deras introduktionsdagar men jag kände att John Bauer blir bättre för mig. Inte lika centralt direkt, men jag kände att det kommer passa mig bättre.
Så jag fick två dagar kortare sommarlov, men det var nog bara smart att jag testade på Jensen. Så jag vet vad jag tackar nej till liksom.
Nu ska jag gå och lägga mig, jag är jätte trött och har migrän så jag måste bli pigg till imorgon.

puss på er sötnosar, plarsen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig! Migrän är inte kul!

2009-08-20 @ 08:20:34
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0