When life sucks

Jag är ledsen, sur, irriterad, arg och ännu mer ledsen. Min vita klänning som jag hade sett fram emot så mycket hade tagit slut när jag beställde den. Men det märkte de först när de skulle packa den.
Jag hade verkligen sett fram emot den, jag skulle ha den på gran canaria, eventuellt balen och massor i sommar. Jag var så glad, och fan vad ledsen jag blev nu. Det känns som om att mitt liv gick i kras när jag läste mejlet jag nyss fick från nelly. Jag hade kollat på den klänningen i flera månader!

Nu ska jag lägga mig och sura, puss på er<3 /plarsen

sin takes us all

Jag har syndat.. 300 kr "slösade" jag bort idag i Täby, 200 kr satte jag in på mitt coffecard när vi fikade där idag och för 99 kr köpte jag ett par snygga solglasögon. Visserligen har jag redan 4 men jag gillade de här väldigt mycket så nu blev det så.
Idag blir det inte mycket bloggande för mig del förmodligen, jag måste plugga häcken av mig. Palestina, EU och Globala uppvärmingen, kanske inte mina egna favorit ämnen precis. Wish me luck!

<3plarsen

I need you in my life

Hur fan dissar man nån på ett snällt sätt?? Jag sitter och pluggar och äter kolakakor, inte så bra! Jag kmr bli grymt tjock, men för att make it up så ska ja faktiskt åka och träna imorn :) Sitter och jobbar med So uppgiften och jag har faktiskt kommit igång ganska bra, tkr att de e lättare att plugga med min bärbara, så jag e glad att ha fått tillbaka den nu :) btw så e ja snäll och ja borde få lite beröm för de tkr jag :D om ni undrar vrf ja sitter här och älskar mig själv så är de bara så de är just nu.

pusss <3



you can be the best, but only if you'r mine

Fan vad jag känner mig bra! Jag blev precis klar med no uppgiften, och jag blev väldigt nöjd med den.
Efter skolan (där jag också har pluggat väldigt bra) åkte jag en sväng till Täby för att köpa en chai och kolla om H&M hade fått in sina ögon/sov maskar. Det skulle ju vara bra till flyget, men de skulle inte få in dem fören i höst(!?). Så antingen får jag leta som sjutton nån annanstans eller så får jag ha en halsduk lindad runt huvudet. Haha jag kan tänka mig vilka blickar jag skulle få.

Nu måste jag vara duktig och plugga vidare med so:n, det blir förmodligen ganska mycket jobbigare.
Lycka till på mig, och puss på er, <3plarsen

last week

5 dagar kvar.
Idag har jag packat en del, kollat på film med min pojkvän och bakat rulltårta.
Jag är så sjukt otaggad inför den sista skolveckan innan lovet och gran canaria. Jag har massor att göra och jag har ingen lust alls till det. Men det är sista veckan nu och jag måste plugga massor så jag slipper ta med massor att göra när vi åker.
Nu ska jag och Adam lägga oss, så sov så gott!
nattinatti, plarsen


I say I don´t but I need you so

Heej, idag har ja pluggat, tittat på the city typ hela dan och tränat. Inte så innehållsrik dag men en perfekt söndag. Har spenderat nästan hela dagen i sängen med datan ;P Håller på med en SO uppgift som va mkt svårare än ja trodde, men de ska nog gå bra ändå :)

Hoppas ni haft en bra helg
pusss<3


Hultsfred 09!

Fan va sugen ja blev på att åka på festival i sommar! Bland annat Kings of Leon, The Killers och Mando Diao kommer till Hultsfred och jag vill dit!! Nån som vill hänka? De vorre iaf himla kul!

 

//cattis

Hello hello

Jag har lite småtråkigt jusst nu.. Har pluggat nästan hela eftermidadgen och jag e inte klar (!!!) Vi har en jobbig SO uppgift som ska va inlämnad i slutet på nästa vecka och ja som vill ha toppbetyg måste lägga ner skitmycket tid på det -.- Kul för er att veta :) Nejmen så nu sitter jag här och tar en paus satt säga.. Delar med mig av mitt favoritband Kings of Leon till er, kollar kläder på nätet m.m... Alexander Wang är min nya favorit designer, så jävla snygga kläder ni borde kolla in dom :) När jag får pengar snart så ska jag inhandla en massa i hans stil... mucho nice! Jag har svårt att hitta lixom min stil på kläder, då jag inte riktigt har en egen speciell stil.. Men nu har jag äntligen funnit det, Alexander Wang is my hero! längtar tills riktiga våren kommer och man kan ha på sig sin blazer, slitna shorts, höga svarta pumps (gärna med nitar) ,fan va nice! :D

Nu ska ja syssla med något roligt tidsfördriv... ha det så bra allesammans!

PUSS!

//cattis

Kings of Leon

True Love Way




//cattis

and that is all I will know

hahaha, pratar me cattis på telefon och vi sitter och asgarvar åt hur dumma vissa människor kan va ;P Ja känner för att va elak idag, so I will be. Nej men jag ska lära mig stava iaf :)

pusss sötisaaar

Sing in to my heart

Igår kväll badade vi i min jacuzzi och pratade massa skit, det var jätte trevligt och väldigt varmt! När vi gick och la oss blev jag och Camilla retade för att vi pratade som om att vi var gifta sen många år tillbaka. Frida och Marre låg och asgarvade åt oss och Camilla berättade om sin plattfotade pojkvän. Efter ett litet tag började jag och Camilla slåss och låg och slog varandra på brösten, så mogna som vi är liksom.

Nu har alla åkt och jag ska försöka träffa Adam innan det blir gossip-girl kväll.
pusspuss, plarsen


Grrr..

Jag har aldrig riktigt märkt det förut men Kurt Cobain är ju sjukt snygg och sexig...:O Fan att han inte finns längre! haha fast han hade dock nog varit lite för gammal för mig nu men wtf.. He's HOT! Han e typiskt min smak, badboy rockstars :P Shit, jag kommer bli som Pamela Anderson när ja blir äldre, dra till LA och dejta nerknarkade rockstars :O I mina öron låter det som en dröm ;D

kurt_cobain_with_cat

0000442156-70152l

//cattis


tjejkväll

Heej, jag är hemma med Frida, Camilla och Marre. Vi har precis ätit tacos och bananasplit, druckit en jätte god hallonbål. Nu ska vi sjunga singstar, jag och Camilla mot Frida och Marre. Kameran är uppe hela tiden så det kommer nog mycket fina bilder senare :)
Tjejerna ska sova här så det blir kanske sista inlägget, så ni får ha en riktigt bra fredag kväll.

pusspuss, plarsen

Love,love,love

Heej, ikväll är en riktig myskväll, de e snöstorm och jag ska kolla på lets dance finalen och sen shopaholic. Annars har de varit en ganska händelserik dag och en väldig ohändelserik dag. Hela eftermiddagen spelade vi kort och hela förmiddagen gjorde jag prov. Sen berättade ju plarsen om våran otur när vi skulle åka tåget hem, men faktiskt så satt min konfirmations ledare som ja hade en liten crush på i somras och min vbf (valborgsfling) hade en grymt snygg kompis, så nu vet jag vilken skola ja ska gå i ;) Sen blev jag nästan överkörd av en mupp på cykel, han satsade!! :(

 Igår va ja hemma och hade ont i hjärtat, fast senare på kvällen ryckte jag upp mig och va me i en liten modevisning i centrum. De va roligt, men ja tappade självklart skon mitt på scenen, och jag måste självklart bryta ihop och asgarva mitt på scenen ist för att bara gå vidare och trycka fast skon på foten. ajja.
Pussss<3

Tagga!

Nu när det visar sig att jag ska va hemma ikväll och bli frisk kommer jag lyssna på låtar all night loong! Det ska ju typ bli snöstorm och ja och mina kompisar hade tänkt va utomhus ikväll och det känns inte som det bästa för mig med hals-onda och allt de där..

Grym låt och man blir fett taggad när man hör den :D



Audioslave - Show me how to live

//cattis

Tonight's plans

Hallooo! Hoppas alla mår prima, för det gör dock inte lilla jag.. Eller jag är fortfarande lite sjuk, har ju varit super sjuk hela veckan och legat hemma och dött! Samma sak har ju gällt för erica och cicci.. vi har antagligen smittat varandra..

Ja e lite less jusst nu för även fast ja fortfarande e lite sjuk så orkar jag bara inte va hemma!! Jag har legat hemme hela veckan och känner att ja måste komma ut och se mig omkring lixom! Men det tycker då inte mamma.. Hon tvingar mig vara hemma ÄNNU en kväll, jag står inte ut!!!! Skulle gått ut och träffat en massa trevligt folk men nu när mamma försöker stoppa mig så vet ja nte hur det blir med det längre. Ska tjata ännu lite mer och se om hon ger med sig.. Kan hålla med henne lite grann då jag imorgon kommer ångra att jag gick ut ikväll för då kommer jag antagligen ligga med lunginflamation o grejjer. Aja sånna smällar får man ta när man vill ha kul!

För er som e friska och ska ut och parta ikväll ger jag er en asskön benny benassi låt som piggar upp! ;)

//cattis

totally wrong

Skolan idag var inte så speciell, jag skrattade visserligen mig igenom halva eftermiddagen. Men det var nästan bara för att cicci undrade hur cattis visste att huvudrollen i "Rädda Willy" hade blivit äldre. På tåget hem hände det som inte fick hända, vi hoppade på fel , helt fel, vagn. Tanten satt där, ciccis valborgsfling, en besatt pontus lover, och kändisen satt i den vagnen. Allihopa i samma jävla vagn. Jag ska inte avslöja alltför mycket men vi tycker inte om kändisen av vissa orsaker. Men jag och Cicci låg halva vägen till berga dubbelvikta, både av skratt och för att gömma oss.

Nu ska jag baka sockerkaka och vänta på att Frida kommer hit.
puss på er, plarsen


today it is school time

God morgon!
Idag mår jag ganska bra, jag hostar lite och det känns som om att mitt huvud är någon annanstans. Men annars så.
Men idag ska jag till skolan iallafall, fast det har jag ångest för. Jag borde ha pluggat mycket mer än vad jag har gjort under veckan. Jag har massor att göra, så det kommer förmodligen sluta så att jag ligger på golvet nånstans.

Nu måste jag sminka mig och äta frukost. Ni får ha det så bra idag :)
<3plarsen

take the first step and you will be alright

Efter en stor dos humor och lite fantastic four så sitter jag nu ensam. Adam åkte precis hem och jag ska lägga mig.
Min mamma sitter och leker kändis och chattar efter lyxfällan och svarar på frågor, och jag känner mig ensam.
Jag har verkligen kommit in i en gråt period, jag grät nyss för att jag är dålig på engelska, för att min pojkvän är så fin och för att jag har fula trosor på mig. Men what to do liksom?

Imorgon ska jag kämpa mig till skolan, vi får se hur det blir eftersom att minsta lilla ansträngning får mig att vilja lägga mig ner på golvet och vila. Det blir intressant att se hur många snea blickar man kommer få av alla efter att ha gått upp för en trappa och sen ligga på golvet i en kvart.

Imorgon är det nästan helg, och en vecka kvar tills jag åker. Så jag ska nog kunna ta mig igenom den dagen också.
pusspuss på er, plarsen

moppetur

Nu har jag min pojkvän här, jag åkte och hämtade honom med min moppe. Så jag har faktiskt fått lite frisk luft idag till skillnad mot de andra dagarna jag varit sjuk. På vägen hem så körde han och jag satt och skrek till honom att det var grus överallt och att han skulle bromsa, gasa, stanna vid rödlysena, köra på en barnvagn och så vidare. Jag kan erkänna att jag är lite rädd när han kör, men don't tell him :D

Nu ska jag dricka juice och varm choklad och kolla på ballar av stål & wipeout.
puss på er, plarsen

summer feelings

Nu längtar jag efter bruna ben och sand mellan tårna,
vackra sommar klänningar och stora solglasögon,
 jag längtar efter gröna gräsmattor och magiska solnedgångar.


 



love, plarsen

you shine like the sun

God morgon!
Idag känner jag mig lite bättre, nu hostar jag bara som en jävel, är hes och har ont i halsen. Men det går nog över under dagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske städa mitt rum lite. Adam kanske kommer hit eftersom att han har ledigt idag.
Nu ska jag kolla när man senast kan ändra sina gymnasieval, om det inte redan har varit.
<3plarsen

white dreams

Nu, nu äntligen har jag beställt mina drömmars klänning! Jag kommer hinna få den innan jag åker, så jag är väldigt glad nu.
Jag måste lägga mig nu, är man sjuk så är man. Ni får alla sova så gott, för det ska jag försöka göra :)

puss&godnatt, plarsen

Du kan kalla mig JC

Idag var jag klädd i JC, en tröja, en tubkjol och leggings. Visst fanns det några få avvikande saker som min halsduk, benvärmare och underkläder. Men det räknas inte tycker jag :D
Jag gillar min nya tröja från JC jätte mycket, det är en djup rygg urringning. And I love it.











På bussen hem idag satt jag för mig själv och tänkte smarta tankar om livet. Jag började tänka på vad jag tyckte var mitt största misstag som jag har gjort, och jag kom på några få saker. Men när jag väl tänkte vidare kom jag på att alla sakerna hade lett till en bra sak, och de misstagen hade ändå gjort mig till den jag är idag. Visst låter jag smart? Jag tror att de flesta kan komma på minst en bra sak för varje dålig sak. Right?

Nu ska jag tänka somriga tankar i vårat vinterland och packa till Gran Canaria. (+ att jag måste åka och råna cicci på lite kläder innan jag åker iväg)
pusspuss, plarsen

It´s times like this I need you

Heej, jag ändrade precis bakgrunden på våran dator, och gissa vem som nu pryder våran dator skärm, ofc är det edward cullen ;) Jag fick en liten twilight attack again, hihi. Jag gjorde precis som plarsen idag och va bara i skolan för nationella proven, det gick bra hoppas jag, jag skrev om mitt gymnasie val och jag är så förvirrad nu när jag ska välja skola så jag hade mkt att skriva om. :)

kvällens planering, en shopaholics bekännelser och greys anatomy.  Imorn blir de ingen skola för mig, men på fredag lagom till helgen hoppas jag på att bli frisk :)

Puss<3

witch cool

Hejhej!
Nu är jag hemma från en väldigt kort skoldag. När jag vaknade imorse kände jag att jag bara ville somna om och sova hela dagen. Jag kände mig verkligen inte frisk men är det nationellt prov så är det. Det vara bara att kliva upp och gå till skolan.
Själva provet gick väl sådär, jag skrev om en gammal vän så det blev ganska personligt. Jag och Cicci blev klara före dom andra och när man är så där över trött och sjuk kan det bli så att man sitter och garvar åt allting. Jag trodde att hon sa witch cool men hon sa which school. Då dog jag. Av skratt.
När vi var klara åkte jag och Cicci till Täby och jag fick min efterlängtade chai, jag lyckades också pressa i mig en scones.

pusspuss plarsen

diet : sockerkaka

God morgon!
Min bror väckte mig imorse vid klockan halv 8, han satt och skrek på mamma när hon stod i duschen. Han satt i vardagsrummet vilket är precis utanför mitt rum och det hördes väldigt bra igenom. Det är i såna tillfällen man önskar att man hade ett eget hus, eller ingen bror..?
Eftersom att jag är sjuk så har jag ingen matlust alls, men någon jag alltid tycks vara sugen på är sockerkaka. Det är rätt skummt eftersom att jag fick kvälvningar bara jag såg på kladdkakan jag gjorde för nån dag sen.
Så jag funderar på om jag ska göra sockerkaka och se till att leva på det tills jag blir bättre.

puss puss, plarsen

glamour, b&j & jane austen

Hejhej!
Min kära mor åkte och köpte 2 ben and jerrys åt mig efter att jag suttit och gråtit medan min pojkvän skrattat åt mig. Förmodligen behövligt..! Jag fick också tidningen glamour av henne. Så nu har jag bunkrat upp lite bättre för att vara sjuk.
Imorgon kommer jag med stor sannorlikhet inte gå till skolan, inte så som jag mår nu iallafall. Men jag känner verkligen att jag behöver en chai, men att åka till täby med feber känns inte så lockande dock.
Min pojkvän sa att han skulle titta förbi en gång till ikväll, vi får se hur det blir med den saken ;) Men det skulle vara väldigt mysigt, jag är extremt kramig av mig när jag är sjuk och jag saknar honom jätte mycket så fort han inte är här.

Nu ska jag kolla på En ung Jane Austen med min mor och äta frukt sallad eller ben and jerry strawberry cheesecake. (funderar på om jag ska börja gråta för jag inte vet vilket..)
pusspuss, plarsen


WTF?

What the fuck is this!? Man kollade ut igenom fönstret imorse och vad är det man ser? massa snöö! Gud, VARFÖR? Stockholm som hade haft sånt fint väder förra veckan med flera dagar av sol och någorlunda värme. Nu blir ja trött, det e lixom slutet på MARS!? aja nu orkar man inte längre lita på vädret iaf...

Jag joinar sjuklingarnas klubb today.. Började igårkväll medans ja låg och kollade på Pineapple Express me syrran, sån jävla skön film btw! Iaf, jag hade den där känslan man har i början på en förkylning. Så imorse mådde jag riktigt PISS, men eftersom jag har varit frånvarande från idrotten några ggr nu så va ja tvungen att pallra mig till skolan iaf. Så där var jag hela morgonen och kämpade på idrotten, eller var knappt med rättare sagt, satt på bänken och led. Så jag åkte hem etferåt, förlåt Mimmi :P men jag mådde så sjukt dåligt. aja får se om det blir skola imorn.. Har så mkt o göra nu och måste snacka me massa lärare o skit.. usch synd om mig. Men idag har jag iaf inte gjort så mkt, legat hemma och dött lite grann, faktiskt gasnka skönt förutom min huvudvärk och min rinnande näsa.

Nu ska jag ligga kvar här i sängen och gräva ner mig med thé och film tror ja. har laddat ner Marley & Me som jag har hört ska vara mysig, hade själv en beige labrador named Caesar när ja va yngre. Väärldens sötaste. aja so long!

//cattis

feber dimma...

Heej, jag är hemma igen och är sjuk! Hann precis bli frisk och sen blev jag förkyld igen, jippiee... Har vart hemma från skolan idag och legat på soffan helt yr i huvet av feber. Men nu har jag fått i mig lite kakor så jag klarar iaf av att sitta upp ett litet tag. Min helg har varit väldigt lung, i fredags fira vi cattis. Det va jätte trevligt men ja mådde inte så jätte bra så ja avslutade kvällen tidigt med varm oboy på statoil. Jag körde på VDE, vilket va bra. Sen i lördags åkte ja till täby men ja orkade inte shoppa nåt, då är det riktigt illa me feber!! Sen åkte ja hem och så kom mimmzan hem till mig och vi tittade på robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen. Sen i söndags köpte ja ett fint nattlinne som jag lämnade tillbaka idag (påminnelse: shoppa inte när du har hög feber!!). Resten av söndan spenderade jag i soffan. Sen somnade jag tidigt och idag har jag bara legat hemma och haft ont och knarkat nässpray.

Så rolig har min dag varit
Pussss<3

hon som gråter för ingenting

halloi, jag mår fortfarande inte mycket bättre. Snarare sämre..
Jag har gått igenom min garderob och provat alla mina sommarkläder för att se vad som passar och inte. Det mesta satt fortfarande bra så det blev inte mycket att kasta.
Min söta pojkvän kom förbi för en liten stund sen för att pussa lite på min innan han skulle vidare till en kompis. Strax efter honom kom min mamma och bror hem. Min mamma beordrade mig att ta en värktablett direkt, hon såg väldigt snabbt att jag hade feber. Jag gick dit vi har vårt medicin skåp och började leta efter alvedon. När jag inte hittade det började jag gråta, och Adam stod bara och garvade åt mig. Tack så mycket liksom ;)
När Adam sen satt och åt resterna av gårdagens kladdkaka började vi prata om ben and jerry och han frågade mig om jag gillade den med cheesecake. Då sa jag att det inte fanns någon sån smak, och sen sa jag att min favorit smak var strawberry cheesecake. Då kom jag på att det visst fanns ben and jerry med cheesecake, och det var min favorit. Då började jag gråta igen för att jag hade sagt fel. Behöver jag berätta att jag är ganska känslig när jag är sjuk? ;)
sjukliga pussar, plarsen

shopping mani

Hejhej!
Jag är sjuk, som jag nämnde igår, så idag är jag hemma och tar det lugnt.
Jag har läst massa bloggar hela morgonen och tillslut när alla (kanske inte alla) bloggar tog slut så satte jag mig och började lägga alla kläder jag ville ha från Gina Tricot i deras webbutiks varukorg. Så det har jag nu underhållt mig med en bra tag, allt som allt blev det 34 varor på ca 5890 kr. Tänk om man hade de pengarna så man kunde klicka hem allt det där. Det vore verkligen himmelriket fan :D
Folk  som säger att pengar inte gör människor lyckligare, dom måste ha väldigt fel. Jag blir jätte glad och lycklig av att köpa kläder och sånt så det skulle visst göra mig iallafall lyckligare.


Nu ska jag fortsätta drömma om kläder i mängder, och se till att bli frisk. puss på er sötnosar

Översikt över helgen!

Hallå hallå! Japp nu är jag hela 16 bast! shiiiit ja kan inte fatta det! jag e en stooor flicka nu, fattar ni?! Hahaha skojja, vill gärna plussa på typ två år så ja fyller 18 år. Vi kan väll låtsas som det iallafall ;)

I fredags hade jag en nedrans kul kväll kan ja tala om! Började med middag med dom trevliga vännerna Cicci, Erica och Mimmi. Väääärldens godaste american pancakes! Sen blev det bowliing! fetans kul, ja tror ja vann (a) vi hade ingen koll på slutet nämligen då vi hade skitbråttom. Erica skulle iväg vidare till en fest i täby och alla vi andra visste inte om vi skulle med eller inte men det slutade med att jag och Cicci åkte hemmåt för cicci mådde dåligt så ja gjorde henne sällskap :)




Men jag åkte dock inte riktigt hem, det var fest på solbrännan och eftersom jag bor väldigt nära så begav jag mig dit. Där träffade jag bl.a. ellen som är uubergullig och vi måste lära oss att träffas oftare, samma gäller med Ellinor! aja och en massa annat trevligt folk. Så satt vi där och drack vid brasan på stranden och hade det skit mysigt verkligen. Jag och Frida satt och sjöng med i sommarlåtar och fan vilken sommarkänsla man fick! Sitta vid brasan och sjunga på Kung av sand e ju summerfeeling så det skriker om det! jag föreslog att vi skulle bada men dom varna mig för att det skulle vara jävligt kallt. En läskig grej var att när jag gick hem själv så gick jag med stängda ögon, haha! Jag typ halvsov medans jag gick, måste berott på min onykterhet och att ja va så jävla trött! Som tur var så är vägen hem till mig därifrån väldigt enkel, annars hade jag väll "vaknat" upp nån heelt annanstans :P 




Jag vill ha sommar nuuu!

//cattis

6 månader

hejhej!
Igår var det en lite speciell dag för mig, jag och min pojkvän firade 6 månader tillsammans. Vi åkte in till stan och åt lunch och shoppade XD Men det var jätte mysigt och senare på kvällen tittade vi på robinson med lite vänner och sen blev det singstar. När vi förstört våra halsar av allt sjungande blev allihopa hungriga så då var det bara att dra till donken innan det hann stänga.

Idag har jag bara varit sjuk och varit med adam, och just nu sitter jag och äter en otroligt god kladdkaka jag precis gjorde :)
Så ha det så bra allihopa, nu ska jag kolla på film :) <3plarsen

Happy birthday!!

Idag e en lite speciell dag eftersom att en av oss faktiskt fyller 16 år! Grattis Cattis ;P Imorrn ska vi fira henne, men ja kan tyvärr inte säga va vi ska göra eftersom att de ska bli en överraskning för födelsedagsbarnet ;)

Grattis till Cattis :D

thanks spring because you came

hejhej!
det är vår, eller hur? :D Idag var det ballerina och en väst som gällde, inga uggs och en tjock canada goose jacka. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig, jag är så trött på allt som har med vinter att göra nu.
Fast jag ska ju åka till gran canaria om 2 veckor, vilket ska bli riktigt skönt att få en förstart på sommaren liksom :)

Just nu sitter jag hemma och vaktar min bror och väntar på adam. Vi får se när han hade tänkt dyka upp :)
För alla som bryr sig så köpte jag en handkräm idag efter att cicci har klagat över mina torra händer nu ett tag ;)
Jag har inget mer att säga för tillfället, så byebye :) <33plarsen

gammla bilder 07







Erica skickar en massa spårade bilder.
Haha hur bra mår vi egentligen?
Men fan va roligt vi hade! ;P


Nu är det helg!

Se till att parta till denna sjukt härliga låt i helgen, because I will!

The Potbelleez - Don't hold back

//cattis

Bye bye...

Imorn åker ja till sälen i fyra dagar, skönt :) Skulle hellre åka till ett varmt ställe men ska inte gnälla.
Hoppas ni har de bra i stockholm medans ja är borta och ramlar i skidbackarna.

Pussinuss bye byeee... <3
kan nån hitta på nån mer diss än bye bye helt från ingenstans?
de e liksom de ultimata beviset på att man har tröttnat på den tråkiga personen som vägrar sluta babbla!
Okej ja har inget direkt att skriva om, haha pussss sötnosar :)



Sälen

Heej, ja känner mig som en ny människa! haha, har tagit ett bad och fixat mig, för imorn ska ja äntligen träffa människor igen. Jag håller på att bli galen här hemma! Det är alldeles för tyst och ja har inget att göra, har läst twilight på engelska i två dagar nu!! Jag är inte helt frisk ännu och kan inte andas genom näsan än, men imorn måste ja till skolan eftersom att jag ska till sälen på torsdag. Ska bli GRYMT skönt att komma bort lite :)

Btw när ja vakna i morse hoppades jag som vanligt att all snö skulle va borta. Men det snöa! I Mars!! VARFÖÖR??? usch orkar inte mer snö, iofs är de massa snö i sälen men det e liksom mysigare och de ska ju va snö uppe i fjällen ;P
puss Cecilia<3



spring, please come now

Hejhej!
Jag är riktigt stolt över mig själv, jag har gjort klart en sak som ska vara klar till imorgon (vilket är bra för att vara jag ;)) och jag känner mig allmänt stolt bara. Jag pluggade hela dagen i skolan idag (med ett undantag på nån timme(a) ) och sen när jag kom hem också. Nu vaktar jag min hund och kollar på alla fina vår kläder som kommit ut på internet shopparna.
Jag har inte så mycket att säga nu förutom att jag vill att våren ska komma så man får använda alla fina kläder. de ni!

<3plarsen

....

Heej, cattis berättade ju om våran lördags kväll (natt) som spenderades utomhus i kylan. Vilken va de sämsta ja kunde göra just nu med tanke på min förkylning som still going strong. Firade även min morbrors, frus, lillebror i lördags som fyllde 18 :). Iaf vi va ute, de va kallt och min förkylning har blivit värre så ja sitter här hemma idag igen för sjuk för att kunna andas ordentligt. Jag släpade mig ut med min hund och det va de jag orkar idag, min stackars kropp är helt slut. Självklart skulle den lilla skit hunden bada så nu luktar hon bajs, så jag har förbjudit henne att lämna hallen tills nån frisk människa kmr hem och duschar henne.

Annars så gör ja inte så mkt annat, förutom att gråta. Livet känns alltid extra jobbigt när man har feber, så ja gråter för allt nu. Ja grät för att min mamma inte ville köpa nya vantar åt mig eftersom att mimmzan bloda ner mitt andra par, jag grät för att alla bra killar bor långt utanför stockholm (med vissa undangtag!!!), ja grät för att min hund är så söt, ja grät för att de va kallt, ja grät för att ja inte förstår va vi pratar om på NO:n och så fortsätter det. Jag sitter här med tårar i ögonen för att ja tänker på en låt som är sorglig. Jag gråter för att ja e ensam hemma, de e tomt och gråt.

Ska sova nu och hoppas på att min feber är borta när ja vaknar...
puss Cecilia<3

Söndags seg

hej sötisar! Hoppas ni har haft en kul helg med goa skratt och mysiga umgängen. Det har iallafall jag! Fredagen har jag redan skrivit om och den var ju som sagt mycket trevlig. Igår var det också skit kul. Började med middag hos plarsen, sen blev det lite sing star och gossip girl, hehe degigt och mysigt ! Sen drog vi ut och träffade ett gäng människor som kom vinglande mot oss på gatan mitt i natten. Bl.a. ericas pojkvän Adam och flera andra. Btw så vet han tydligen allting om oss och det känns lagom creepy! Sen har jag ingen aning om varför vi gick till röllingby och träffade på ¨tre pers som satt och rökte vattenpipa och söp på en sten ute i skogen helt själva.. Lite sorgligt kan man tycka. haha :) Sen kl 2 på natten bestämde jag och cicci oss för att gå och träffa Isak. Han bor i Umeå numera så man ville passa på att träffas när dom ändå är i sthlm. Vi var jävligt trötta och kände oss lite vilse påväg till honom men allt gick galant! Så va vi hemma hos isak och tittade på film o snacka, rätt mysigt! haha först tittade vi på nån sjukt ful B-skräckis och sen blev det såklart supernördarna! eller "supermördarna" enligt isak dårå. så sjukt flummigt program och man fattar inte egentligen vad det går ut på. Haha fanns inte så mkt på tv kl 04:00 på morgonen lixom så va gör man ..? :) Sen sov vi någon timme där och sen bar vi av till erica igen. Nu har ni fått en översikt på min, ciccis och ericas lördag.. lite annorlunda men kul :P

Idag har jag suttit drägglandes och tittat på Life of Ryan marathon på Mtv. Han e ju sjukt snygg! ;) ikväll blir det Totally Calum Best på mtv också , meeera dräggel!

//cattis


Good Morning Sunshines!

Hello hello ! Denna vecka har känts jävligt seg och ändå fast den varit seg så har jag inte pluggat ett skit nästan för att ha fått ut något bra ur den, satt ja e lite besviken på mig själv... Men igår hade jag väldans trevligt! Bäste vännen Ullis fyllde år och hon hade middag och lite krök. Dock inget krökande för mig, jag drack inte en droppe (myycket stolt). Ibland kan det vara väldigt skönt vara nykter medans alla andra super och kommer va riktigt bakis nästa dag, för ja e sån där som kan ha riktigt kul utan sprit  ändå! Vi var inte så många, det var bara jag, ullis, hanna, pernilla, nathalie och bea på middagen, sen skulle dom vidare ut på krogen men ja hängde inte med. Men jag hade en riktigt bra kväll iaf :)

Ikväll blir det Plarsens place, det har blivit en slags tradition att vi hänger där en kväll varje helg . Traditionen är tacos, singstar, gossip girl och någon utgång då och då. riktigt tjejigt och trevligt! :)

Jag och knullis pratade om en resa till Ibiza i sommar. Skit kul verkligen! Samla ihop några vänner och dra iväg till party ön nummer 1! ÅÅÅh längtar verkligen till sommarn nuuu ! fan för denna jävla kyla!


Hoppas, hoppas, hoppas på this island i sommar!!

//cattis

feber,feber,feber

Heej, jag mår piss skit dåligt. Har feber och nu har näsan börjat rinna, men halsontet har iaf försvunnit tack för det! Vaknade inatt av att min hals sved så mkt att ja funderade på att gå upp och suga på en isbit. Så de blev ingen skola för mig idag, min mamma tyckte inte att ja skulle gå dit när ja igår låg och grät på min säng för att ja inte hittade min svarta tshirt. Så hon stod och rota igenom mina proppfulla lådor och min överfulla garderob, sen tittade jag på min stol och där låg den!! Då grät ja lite mer och bad om ursäkt till min stackars mamma. Hon får stå ut med många av mina "jag-vet-inte-vad-jag-ska-ha-på-mig-det-är-så-synd-om-mig! utbrott :P Men ja blir alltid extra gråtig när ja har feber.

Ska åka och ta ut mina extensions lite senare idag, vi får se om ja överlever att gå ut i kylan och gå ända till busshållplatsen. Ikväll vet ja inte riktigt va ja ska göra, min kropp vill ligga hemma och vila, men jag klarar inte av att va hemma så ja kanske åker och träffar nåra kompisar. Vi får se, det är ju ändå en lite speciell helg :)

puss Cecilia<3



after eight

Fan vad bra jag är! Nu har jag sett klart filmen och ska börja fixa mig så jag kan sova. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv! Och imorgon kommer min snälla pojkvän köra hem min moppe från verkstan så då får jag min kära moppe tillbaka :D *happy happy*
Jag är riktigt glad just nu faktiskt, vet inte riktigt varför men livet känns väldigt bra. Så jag ska inte skriva mer för då kommer jag låta så muppig med mina över positiva meningar.
Men god natt på er sötnosar, <3plarsen

today I'm fine

Heej!
Fan vad duktig jag känner mig idag, jag har tränat ! Mötte upp Camilla och Frida efter skolan idag och så tränade vi i en timme på friskis. Jag höll bara på med olika maskiner, men jag kommer nog inte få träningsvärk för jag satsade inte så mycket.
Jag känner just nu för att bara gå och lägga mig och sova ut riktigt ordentligt. Men imorgon har vi ju matte prov men enligt mimmi så verkar det inte så svårt så jag behöver inte träna så mycket. Så jag ska försöka lägga mig väldigt tidigt.

Nu är det bara 30 dagar kvar till jag åker till Gran Canaria, och det är lika många dagar kvar tills jag får äta godis igen. Det är en riktig lättnat att det bara är 30 dagar kvar. Men jag kommer nog sitta och frossa i godis den första månaden. Men sen får jag väl träna bort det för jag tycker att jag är värd det (a)

Jag ska sätta på en film nu, sen ska jag fan sova :D Fast jag tror inte att jag kommer det men man kan ju alltid säga så och låta duktig iallafall (a) pusspuss, plarsen

en tanke i mitt huvud

Heej! Jag kom precis att tänka på en sak, det är ju 49% män på jorden och 51% kvinnor. Alltså finns det inte en för alla så att säga. Vi tjejer måste helt enkelt bli lesbiska vissa av oss. Det tyckte jag var lite orättvist mot alla tjejer! Fast jag har ju en så jag behöver ju inte bli lesbisk.
Men tänk tanken att om alla skulle bli tvungna att hitta en partner så skulle det bli så.

Nu till något helt annat, mina naglar ^^ Jag har velat köpa ett grönt (!) nagellack men jag har inte hittat något. Jag vill ju helst inte lägga så mycket pengar på det för jag kan mycket väl få för mig att aldrig mer använda det igen (helt förståeligt ;)) så jag vill ha ett från depend eller mavala eller nått. Idag när jag kollade i nya Veckorevyn så hittade jag ett grönt från Viva la diva som kostade typ 45 kr. Så när jag har lite mer pengar så jag kan slösa lite ska jag nog fan köpa det! Det är så sjukt speciellt med gröna naglar, jag är visserligen inte så seriös med dom men det är lite kul med en helt freaky färg. Så vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag sova, eller fixa mig inför sängen. Jag är trött och har ont i huvudet och imorgon ska jag träna så jag måste vara lite pigg. Så puss på er alla, nattinatti, plarsen

Katy Perry - thinking of you


plugg dag -.-

Heej!
Hoppas alla har haft en bra dag idag, jag är lite hoppfull för det är snart helg vet ni ;) Idag är liksom dagen före onsdag och onsdag är mitten av veckan vilket betyder att det bara är två dagar tills helg. Man måste tänka positivt liksom :P
Jag har faktiskt pluggat nu i en halvtimme hemma (OMG :O) och jag ska fortsätta senare när Adam kommer hit och kan hjälpa mig med matten. Men innan det ska jag sova en stund för jag är jätte trött märkte jag.

Btw kollade jag inte på några jeans idag, min lärare ville att jag skulle stanna en timme efter skolan och när den timmen hade gått var jag inte på humör och behövde komma hem för att vakta hunden. Så det får bli någon annan gång.
Så nu ska jag vila lite så jag blir jätte pigg så jag kan göra klart den jävla matten :P

pusspuss, plarsen

espresso house killen<3mig= SO NOT TRUE!!

Heeii sötnosar :)

Min söta lilla dator hatar mig!! Den har fått ett virus så mitt intenet krascha så just nu sitter jag vid familjens gemensamma fula dator. stackars lilla mig. Efter att ja suttit och skrikit ett tag att ja hatade min dator sa min mami att ja antagligen hade fått nåt virus och då blev ja typ rädd för min dator. Jag trodde att dom trojanska hästarna typ kunde skada mig, men ja mår inte så bra. Jag sprang i kylan i bara t-shirt för att hämta en tröja bara för att min vita tröja va brutalt genomskinlig. Men så kan det va när man har fultrosor på sig.

Killen på espresso house tyckte inte om mig, och han blev sur på mimmi för att hon sa kardemumma muffins och inter HALLON KARDEMUMMA muffins. Herreguuud! Sen kände ja att ja va tvungen att säga att jag aldrig sa att ja skulle bajsa och ha sex med nån samtidigt, det va ERICA PLARS som sa de för hon är inte helt frisk. Jag skulle aldrig säga nåt sånt, men jag kan sitta och skrika bajs över hela tåget för de är kul, tanten som kolla snett får tycka vad hon vill!

Måste gå nu för min mamma måste "hänga tvätt" här bakom, egentligen tittar hon på vad ja gör på datan.
pusss Cecilia<3

pear and jeans

Heeei!
Nu kommer ännu ett onödigt inlägg från mig innan jag ska lägga mig och läsa min nya bok. Män som hatar kvinnor, vilket nog de flesta känner igen vid det här laget.
Först och främst, varför har ingen påminnt mig om att päron är jätte gott ? Såg att pappa hade köpt det och jag blev ganska chokad för jag hade glömt bort den frukten! Så nu äter jag på ett päron och det är najs och nyttigt.

Imorgon har jag planerat att jag ska åka till Täby och pröva jeans. Jag gör ju bara sönder alla mina jeans men jag ska försöka hitta ett par jag gillar. Det är ju ganska bra att ha ett par, fast jag har ju klarat mig i leggings i nästan en månad nu så. Men det är så himla skönt att ha leggings, men man måste väl ha lite omväxling liksom ;)

Jag rensade i min plånbok alldeles nyss och jag hittade överdrivet mycket kvitton från espresso house. För det första måste jag få mer pengar så jag kan sätta in på min coffecard och så kanske jag ska dra ner på ätandet där. Men det är väldigt svårt när det är så sjukt gott. + att en i kassan älskar mig där, så hur kan man inte vilja äta där då?

Men nu ska jag vara duktig och lägga mig tidigt så jag hinner läsa lite och blir utvilad. Halv 9 liksom! Men jag måste fixa mig och sånt också :P
natti natti,

espresso house killen hjärta mig

Jag tror att jag har något stort problem i min lilla koala hjärna. Jag kan inte plugga, det är något jag aldrig har lärt mig. Jag säger alltid att jag ska göra det, men gör jag det. NEI ! Det känns som om att det inte är nån idé att ens försöka längre.. Men nångång ska det fan gå.

Nu vet ni allt om mina fina plugg problem. Jag kände att ni verkligen behövde veta det.
Idag sög skolan som vanligt, men efter skolan åkte jag, mimmzan, cicci och cattis till stan och beställde tid åt mimmzan på en piercing studio och fikade. Först och främst så vet jag att killen i kassan på espresso house älskar mig. Det gör han verkligen så jag ska bli stammis där så jag får gratis chai. deru,
På väg hem på tåget så dog jag lite halft av skratt, jag började garva så otroligt mycket för cicci skulle bajsa samtidigt som hon hade sex med en viss person. Det tyckte jag tydligen var väldigt roligt så jag skrattade en del och begravde mitt huvud i min väska för att det inte skulle låta så mycket. Men alla kollade ändå snett på oss, vilket är förståeligt eftersom att inga av våra samtalsämnen var normala.

Så nu "ska jag plugga" och jag skriver senare.
love, plarsen

Closer


Kings Of Leon - Closer

Män som hatar kvinnor

Helluu! Igår var jag på bio och såg Män som hatar kvinnor. Sååå sjuukt bra verkligen och jag ska fortsätta läsa fortsättningsböckerna helt klart! Hade ju inte hunnit läsa den här boken men ja kan säga att filmen va suuuper! Riktigt äcklig och hemsk ibland och det värsta är att sånt kan hända i verkligheten och det skrämmer mig verkligen. Men jag rekomenderar filmen verkligen, gå och se den snarast!



Idag har jag pluggat matte heeela dagen så ja e super trött nu och ja har skit stor ångest att det är skola imorn! :/ Men men, jag ska vara stark! Vi har iaf fått höra att vi ska få trevligt besök av Erik och Isak i veckan, de e gamla kompisar till oss som gick i samma skola förra året. Sånt e alltid trevligt!

Nu ska jag gå och deppa lite av en anledning, känner att ja behöver det! Ni får höra Hoffmaestro så länge! :)

Hoffmaestro - So do you

//cattis

RSS 2.0