MYYYYS

Vi åkte in till centrum en snabbis idag, jag va tvungen att köpa lite grejer. Sen fick älskling bestämma middag och vi köpte lite filmer vi ska kolla på ikväll. Imorn ska vi hem till honom och fira honom med hans släkt och familj. Det har blivit väldigt mkt firande och presenter den här veckan ;P



Grattis underbaraste älskling <33
Älskar dig massa jätte mkt!


pussar<33

Grattis älskling <33

Haha alla fyller år den här veckan ;)

Idag är det älsklings som fyller 17! Så imorse fixade vi frukost till honom och han har fått presenter av mig. Vi får se vad vi gör senare idag, om vi ska gå ut och äta kanske. Men det får min älskling bestämma eftersom det är hans dag :)

pussar<33



En liten bild från soffis födelesedag ;)



Happy birthday sis

Hej! I söndags kom min älskling äntligen hem :) Men samtdigt som han kom hit så åkte min bror upp till boden, där han ska göra lumpen. Så det blev både glatt och lite lesset. Men jag är sjukt glad att min älskling är hemma igen. <3

Igår fyllde min underbara syster 18. Det firades med lite singstar, limousine åkning, middag på fridays och en massa champagne. Jag körde dock på VDE ;) Det va riktigt trevligt.

Ikväll ska jag hem till simon, han åkte hem idag vid 12 för att jobba. Så jag kmr lite senare för att inte störa honom när han ska jobba ;P

pussar<33

France

Jag har i princip packat klart allting nu och jag ska bara städa min kanins bur, sen ska jag sitta och rulla tummarna i en timme innan vi åker. Adam ligger och sover här bredvid i sängen, jag åkte och hämtade honom efter att ha varit hos Frida igår kväll. Dom berättade massa spökhistorier så då var jag tvungen att ha någon som vaktade mig under natten.

Jag åker alltså till Frankrike idag om några timmar och kommer hem den 3 augusti. Förvänta er inga inlägg, jag kommer inte ha någon dator med mig.

Ha det så jätte bra, pusspuss, plarsen

France here we come!

fuck butterfly

Hejhej, självklart har min nya fotlänk gått sönder under natten och går nu inte att laga. Jag måste åka och köpa en ny när jag kommer hem från Frankrike. Innan dess hinner jag inte..
Imorse tog jag bort mina lösnaglar, *cry* så nu har jag mina vanliga igen. Det är faktiskt rätt tomt utan dom..
Jag har färgat håret alldeles nyss, bara utväxten men ändå. Det kommer förmodligen bli ganska ljust när jag åker till Frankrike så då är det väl bara att färga om igen då ;)

<3plarsen

r.i.p my nails

butterfly

Jag har varit i stan med Camilla och hon köpte present till sin pojkvän och jag köpte en fotlänk. Jag har haft väldigt många såna fast alla går ju sönder så lätt. Men den här kostade bara 30 kr så det gör väl inte så mycket. I Frankrike ska jag försöka köpa på mig flera stycken.

Om 40 minuter så ska jag och Adam in till Täby för att äta middag och gå på bio. Det blir riktigt mysmys.

<3plarsen

Bokad och klar

Idag när jag och erica va i täby fick jag ett sms från min mamma, hon hade bokat våran turkiet resa!  Så nu är jag happy happy happy! Och ännu gladare blev jag när min älskling kunde åka me oss!! Så det blir jag, mamma och simon som åker till Side den 1 augusti ;) haha han har inte kommit hem från kreta än men har redan bokat in en till utlandsresa. Det ska bli så sjukt roligt och skönt att komma bort en stund till ett land där det faktiskt är varmt och sol (i sverige är de bara grått just nu...). Och så följer simon med, jag hade inte klarat av att va borta en vecka till från honom ;P

happy happy happy ;P




Pussar <33




You are my heart

Nu är jag hemma från Täby, jag och Cicci fikade där (drack frapino) och gick och pillade på kläder.
Imorse hittade jag en låt som jag lyssnade på väldigt mycket för några år sen, så nu sitter jag och lyssnar på den igen. Den påminner mig så mycket om, förut. Man inser liksom hur mycket som har förändrats när man har något man kopplar ihop med hur det var förut.
Det är lite fint tycker jag att kunna få flashbacks genom att se eller höra vissa saker.


Nu ska jag fixa lite secret stuffs,
<3plarsen

wake up

Godmorgon!
Idag var första dagen på väldigt länge som jag vaknade runt 9. Men det är bara bra, jag måste vänja mig vid det för när man är utomlands vill man inte sova bort hela förmiddagen.
Nu ska jag spela sims medan jag väntar på att Adam ska vakna.

<3plarsen

Knock you down

Heiiii, idag va jag i täby me cattis. Jag köpte present till min underbara storasyster och så gick jag och cattis crazyy på H&M´s underkläders avdelning. Jag köpte lite grejer som jag ska överraska min pojkvän med när han kmr hem från Kreta. Min älskling är helt underbar, han har köpt en liten present till mig där nere så jag tyckte att  han också förtjänade en present ;)

Sen fikade vi, lr jag fick sitta och sörpla på ett glas med vatten eftersom att mina pengar tog slut efter besöket på H&M. haha. Just nu väntar jag på att min älskling ska ringa så jag kan prata lite med honom, sen ikväll blir det hemmakväll med paradise hotel ;)

Pussar<33

Hello you

Nu äntligen har mitt H&M paket kommit, så om en halvtimme kan jag hämta ut det på posten. Jag hoppas verkligen att allting kommer att passa!
Jag och Adam har kollat på en Harry Potter film precis och jag har bokat biljetter till på fredag då vi ska se den nyaste Harry Potter filmen. Det är en del av hans födelsedagspresent men eftersom att min pojkvän är för smart så kom han på vad det va vi skulle göra.

Jag ska åka hem till Frida vid 7 för att vi ska prata om Frankrikeresan, vi åker dit på söndag så det är snart nu!
<3plarsen

Why so serious?

Hejhej, igår var jag hemma hos Pontus med Camilla, Adam, Henke och Tony. Vi spelade Halo, åt pizza och såg på filmen Gladiator. Den filmen är så sjukt bra och jag gråter till den varje gång.
När jag och Camilla spelade Halo tillsammans så satt vi och garvade en del, och vi hade mic;en på så alla de andra vi spelade mot hörde det. Då började en kille att dampa på oss för att vi inte var så bra på att spela och att vi garvade så mycket. what's the problem? we have fun, liksom :)

Nu ska jag äta frukost med min Adambaby. Föresten så firade vi 10 månader igår så han kom in med en ros på morgonen och i kylen stod det en Ben and Jerry i min favoritsmak. love.

<3plarsen

pinklove

Jag fick med mig en babycake (väskan nedanför) hem från shoppingen idag. Jag har i flera månader gått och känt på den och äntligen lyckades jag se tillräckligt söt ut för min mamma så att hon köpte den åt mig.
Hem följde även boken "Innan jag dör", ett par till vita leggings jeans, hårfärg och två presenter till Adam.
Det blev inte direkt någon storshopping men det är för att jag sparar pengar tills på söndag då vi åker till Frankrike.

love, plarsen

v.30

När som helst den här veckan kan mitt paket från H&M komma, jag längtar sjukt mycket faktiskt. Jag vill ha mina skor som jag har beställt. NU!
Jag och min mamma ska iväg vid 6 ikväll och shoppa i Kista Galleria. Kärlek till dom eftersom att dom har öppet till klockan 9. Jag ska leta lite presenter till min baby som blir 17 nästa onsdag, och så ska jag köpa hårfärg till mig. Min utväxt ska bort.

kisses, plarsen

Där har ni min utväxt, + en fjortis pose.

welcome back to the world

Hejhej, det var ett bra tag sen jag skrev. Men först så kom det upp vänner från Mariestad som vi var med under tisdag till lördag och sen har jag helt enkelt varit för lat för att skriva.
Igår var jag på skansen med Adam, hans morbror och hans familj. Det var jätte mysigt, men eftersom att jag är lite små sjuk så blev det för mycket att gå omkring där efter ett tag.

<3plarsen

Min älskling blev pappa igår. För 5 minuter.

saknar dig

Imorse åkte min pojkvän till Kreta, och där kmr han va i en vecka. Töntig som jag är saknar jag honom redan. HAN HAR INTE ENS VART BORTA EN DAG! :P Vi har redan pratat i telefon tre gånger också. Buhuu. Jag trodde aldrig att jag skulle bli sånhär, men nu sitter jag här och vill att min älskling ska komma hem igen.




Imorn åker jag med till Arboga, måste bort... I väntan på finare väder har jag pimpat mina naglar, so they look like a million dollar ;)

Nu ska jag sluta tönta mig och gå och göra nåt vettigt med mitt liv ist.
Pussar<33

love

Jag och Simon åkte ner till centrum och köpte lite fika och sen satte vi oss vid kanalen. Mys mys. Det var fint väder idag så jag orkade inte bara ligga hemma och sega. Om en stund ska jag och åka till Vaxholm och äta middag med familjen och sen ska jag hem till simon igen. Börjar kännas som att jag bor där ;)

pussar<33



BRÜNO

Brüno var skit bra!! Min favorit e fortfarande - That is such a samantha thing to say. Haha. Jag sitter hemma hos Simon, han gör lunch till oss. Sen ska jag hem en liten stund och sen tillbaka hit igen. Vill va me min älskling så mkt som möjligt innan han åker.


My tears will stop falling

Så vrf rinner ändå tårarna ibland?

Älskar dig <33

welcome to my freakshow

Igår åkte jag, simon och cattis till simons kompis landställe. Vi va där och chillade och badade. Vid två idag åkte vi hem igen. Resten av dagen har jag solat och tagit det lugnt och just nu är jag hemma hos simon. Vi ska kolla på film och ta det lugnt ikväll och imorn är det BRÜNO på bio!!!!!!

Jag vill tacka erica och jörgen igen för presenten. Jag blev sjukt chockad när dom berättade att vi skulle gå på britney spears konsert, VIP dessutom! Det var en jätte bra show och de va coolt att se britney som va min idol när ja vi liten.

Nu ska jag kolla på tv med min älskling
pussar<33


It's Britney bitch

Hello, igår var jag och Cicci på Britney Spears konsert i globen. Det var hennes födelsedagspresent, lite sen men det är ganska svårt att flytta på konsert datum för min skull ;) Det var sjukt kul att se henne IRL, och hela konserten kändes väldigt påkostad. Den var iallafall jätte jätte bra.
Idag så kommer Adam BFF med flickvän upp och ska bo hos honom några dagar så jag ska göra desamma. Så jag ska dra med mig en stor väska hem till honom alldeles strax. Men innan jag åker dit måste jag åka förbi Kicks och köpa ett nagellacksremover för lösnaglar.

<3plarsen

Skansen

Idag va vi på skansen, vi hade fått fri entrebiljetter av Daviiiid. Så jag, simon, soffis, matte, mamma, morfar och mormor va där idag och kolla på alla söta djur. Jag ville ta me mig ett av varje hem. En liten bebis gris, en kattunge, en lurvig kanin, en säl... Ja alla djur som fanns där. Sen tog vi lite lotter och spela, jag vann en söt ior och så fick jag en hello kitty helium ballong *lycka*. hiihi, nu ska jag "kolla film" me min pojkvän.

Pussar<33


                  
 
Bebiiiiiis get


Black shoes

Nu har jag kommit hem ifrån täby, där köpte jag ett par skor, ett par jeans leggings och två par nagellack!
Ikväll ska jag se till att komma i säng tidigt (innan 12) så jag orkar med det jag och cicci ska göra imorgon. Jag ska fira henne på kvällen, och jag hoppas att hon inte har någon aning om vad det är som ska hända.

(Så fort det börjar fungera att ladda in bilder från mobilen så kommer det bilder)
<3plarsen

090712

Hejhej!
Jag gick inte och la mig vid 3 som jag sa igår, jag la mig vid 5 och var väldigt pigg. Jag var väldigt sugen på att dygna men adam ville bara sova så då gjorde jag det med. Men konstigt nog så när jag vaknade var jag inte trött, kanske för att jag visste att vi skulle åka och köpa ett par skor som jag hittade på H&M.

Så nu ska jag fixa klart mig sen åker jag, adam och camilla till täby.
<3plarsen

to you

Det är inte så lätt när man aldrig riktigt vet var man har dig, när du ena stunden är helt underbart snäll och sen nästa stund hugger du en i  ryggen och sårar en. Jag brukade bry mig, jag brukade försöka att se de bra du gjorde och inte det dåliga. Men nu orkar jag inte längre. Jag kan inte längre kalla dig vän, du betyder inte lika mkt som du gjorde förut. Jag behöver inte dig. Du försöker att göra mig olycklig, så du är inte  värd min tid. Det är jobbigt att förlora en vän, men det är förvånansvärt lätt att säga "hej då" till dig.

<33

the nighty

Hejhej!
Jag kom nu hem från en jätte mysig kväll hemma hos pontus. Först åt jag, adam, camilla och pontus en jättegod fläskfilé och sen satt vi och pratade utomhus med massa ljus och skön musik. Där satt vi till klockan 2 då vi drog vidare till torp där vi träffade jonas, henke och jonis och spelade lite basket och pratade.
Nu ska jag göra 50 st situps och sen ska jag sova med adam.

<3plarsen


matchmaking

Idag har jag kört ifrån polisen, snott ett par bilar och spöat nåra, de va min dag. Sen har jag också träffat cattis pattis, ätit middag hos min mormor och morfar, varit me min pojkvän och försökt para ihop våra hundar. Ganska lugn dag. Imorn ska vi till skansen och nu ska jag knulla min pojkvän och spela lite GTA4 ;)

Pussar<33


It should be summer

Godmorgon!
Jag gick nyss in på H&Ms hemsida och såg att mitt paket kommer levereras närsta vecka istället för v.30, det var ju jätte bra! Jag vill verkligen ha mina skor och jacka nu :)
Igår kväll när jag körde hem Camilla så hade jag på mig min vinterjacka, mina vinterskor och ett par jätte tjocka vantar. Det är juli för att upplysa. Även fast att det är natt så ska man verkligen inte behöva se ut som om att det är januari.

Nu ska jag gå ner och äta frukost med Adam, puss på er, plarsen

my nails

Jag sitter hemma och tittar på när Tony spelar GTA och väntar på att de andra tre ska komma. Han och Henke sitter jag mobbar mig för att de tycker att jag är korkad även fast att dom blir ägda av mig. typ..
Jag känner mig jätte kort när jag är med dom två, jag som brukar känna mig rätt lång blir plötsligt väldigt mini bredvid dom. shit.

Nu ska jag laga mat, kisses, plarsen

Mina rosa tånaglar!

real life

Hejhej! Jag har suttit och nördat the sims 3 sen klockan 11 ungefär, det är sjukt vad tiden går snabbt när man inte är medveten om det!
Jag ska nu ner till ICA för att köpa lite ingredienser till tacos, vi blir 6 pers här i kväll som ska äta det. Så jag måste iväg nu, <3plarsen

if only...



Om jag vore rik så skulle de här stå i min garderob just nu.
Jag åkte ändå iväg ikväll, det blev en kortis hos pontus där han och adam höll på och fixa med hans moppe. Sen åkte jag och Adam hem och nu ska väntar jag på att Adam ska bli trött så att vi kan sova :)

kisses, plarsen

Ny ipod

Idag fick/tog jag en iPod av mamma som hon fått av en kille som skämmer bort henne med resor, parfymer, och nu även ipods. Det är helt okej för mig med tanke på att jag då kan ta hennes saker. Mohahaha!
Så jag ska lägga till lite låtar till den, men jag upptäckte nyss att han hade lagt in låtar redan och 3 bilder på dem tillsammans. scary.. :S
Jag ska bara vara hemma nu ikväll, jag är inte alls sugen på att gå ut i regnet.

<3plarsen


black is everything

Hejhej!
Nu har jag äntligen fått min stationära dator till min mamma! Så nu kommer jag att börja blogga igen, wiiie!
Jag var med Cicci och fikade i Täby centrum idag, hon var nyttig och drack bara en festis medan jag drack en frapino och åt cheesecake. Mums.
Efteråt så tittade vi i några få affärer och jag köpte en jätte fin kuvert väska!

xoxo, plarsen

best summer!

Hehe tjenixen på er, cattis is back! Eller aa typ dårå.. Ja tänker inte skriva så mkt mer än det här. Bara att ja har ett sjukt najsigt sommarlov. Om allt går väl, då menar jag alltså, resor (sunny beach o landet o grejor), relationer me vänner o pöjkar kanske, härligt väder.. JA då kan det bli den bästa sommarn hittils! Hade super najsiga dagar på Sandhamn me härligt sällskap. Det blir en säkerligen en resa ut snart igen typ i augusti. Då planeras det massor med folk o massa krök, heheh ursäkta mig om några föräldrar läser :) Men eftersom ja lämnar den här bloggen, elelr ahr typ redan gjort det så CAREFACE! ;D this is me lixom! Sunny beach kommer bli spååårat och alla e sjuuukt avundsjuuka , mohaha leker lite Kissie mjaaou nu ;) Haha hehe hooho! Vissa vännerr har ja knappt träffat på hela sommarn känns det som (CIIICCIII bland annat!!! sluta knulla simon o träffa lilla patta ;) ) men vi ska träffas på lördag och catcha up lite ! saknar den bruttan asså :D

Låtarna som dunkar hemma hos Cattis denna sommar äääär...DON DON DOOOOON!:


Yeees, I know you want me!

Goodbye my lovers and suckers, THIS IS IT! :D

<3<3<3<3 CATTISSS

Och bara så ni vet, nej jag var inte full när jag skrev det här inlägget som mimmi trodde, haha! Jag var bara på väldigt glatt humör ;)

goodbye for a few days

Jag sitter ensam (mamma räknas inte) hemma och gör ingenting, jag känner mig så "naken" utan en dator på dagarna. Jag förstår nu när jag inte har en dator hur beroende jag är av den. Det värsta är att jag nog kommer få leva utan den i några veckor till, jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig..!
I värsta fall får jag hämta min dator jag har hos min far, men det är så jobbigt :P

Iallafall så har jag bara spelat basket med Adam, Pontus och slimTony idag, sen drog vi hem till mig och dom kollade på när Adam spelade tv-spel och jag läste min Solo. Nu är de borta hos Pontus och tittar på när han trimmar sin moppe,  *wie vad kul*.

Min mamma åker iväg från imorgon till på torsdag så ni kommer inte få några inlägg från mig under de närmsta dagarna. *cry*

<3plarsen


Som en jättekondom

Visst det e roligt att kolla på fotboll, ännu roligare när min älskling är me. Men det är inte så roligt att sitta i spöregnet iklädd en jätte plastpåse och känna sig som en jättekondom, samtidigt som man försöker hänga med i matchen. Fast sen kom solen och hammarby vann. Efter macthen blev det också en liten tur till gamla stan för ett besök på ben and jerrys glassbar. Yummie!

Nu sitter jag hemma hos simon, jag ska baka och sen ska vi kolla på film. Får dock inte säga vilken ;)
puss<3


pink day

Min dator verkar ju ha packat ihop för gott eftersom att den inte går att starta alls nu. Idag kommer min mami hem så då får jag inte längre ha kvar hennes dator, det betyder att det nog inte blir så mycket inlägg från min efter idag :/
Jag har kikat runt lite på olika datorer för att var lite insatt när jag måste (gud vad jobbigt ;) ) köpa en ny. Och jag har hittat min drömdator, det är en Sony Vaio men den kostar ca 10000-12000 kr så vi får se vad min mor säger om den siffran ;)

Nu ska jag fixa mig lite, <3plarsen


ouuih, give me

Den här väskan skulle jag verkligen inte tacka nej till!


Nu är orden skickad och vecka 30 får jag hem två par skor och en jeans jacka från H&M, tackartackar!
<3plarsen

shopping @ H&M

God morgon! Adam ska iväg på en kompis konfirmation så då väckte han mig när han skulle upp. Men det är väl bara bra att komma upp i tid någon dag :)
Jag väntar på att min mamma ska smsa sitt kontonummer så jag kan beställa några saker från H&M, jag hatar att det inte tar electron kort.. :/

<3plarsen

books

Hejhej! Jag och Adam har bara varit hemma idag och slappat. Jag har läst boken jag köpte igår "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson och Neil Strauss. Jag har hunnit igenom mer än halva boken och den är riktigt bra!
Jag har fått smak på självbiografier efter att ha läst Carolina Gynnings bok "Ego Girl", så jag ska leta upp lite fler biografier att läsa under sommaren.

Nyss drack jag en smootie gjord på hallon och blåbär + lättvanilj yoghurt, så det är rätt så nyttigt och gott! Smootie är något jag skulle kunna leva på, det är så fräscht!

<3plarsen

at the end of the day

Nu har jag sett på Godzilla och CSI Miami och druckit en jätte god smootie med min pojkvän. Imorgon blir det bad ifall det är fint väder, hope so.
godnatt-puss på er, plarsen


shopping dag

Nu är jag hemma från Solna Centrum, det blev alltså inget Kista för mig idag. Det sparar jag till någon annan dag.
Jag lyckades bränna 900 kr idag på massa saker jag knappt kommer ihåg. Men det blev iallafall ett (eller två..? :S) skärp, en väska, väldigt många smycken, ett par jeans och en bok (och massa mer saker :D)
Till middag blev det taco bar, och jag lyckades virra bort mig flera gånger i centrumet så jag måste åka dit fler gånger och lära mig det bättre ;)

<3plarsen

In your arms

Heeej, Idag kom min älskling äntligen hem!! :) Vi har bara träffats en gång den här veckan för vi båda har varit borta, men nu är vi tillsammans igen och jag släpper inte honom förrän han åker iväg  till kreta om två veckor. I början av veckan var jag i arboga och kungsör i två dagar. Vi va där och höll min bror, som va i arboga på intensiv körkortskurs, sällskap och så hälsade vi på våra kusiner i kungsör.

Sen skulle jag åkt till sandhamn med cattis, mimmi och ellen i onsdags, men det satte mina föräldrar stopp för... Så istället har jag suttit hemma och saknat simon som va på en kompis land. Igår följde mötte jag upp min syster inne i stan och så shoppade vi, åt middag och snackade skit om alla dåliga par ;)

Nu ska jag pussa och krama sönder simon ;P
puss till mina söta vänner som är på sandhamn, saknar er :) <33



Kommer alltid älska dig<33



Perfekt shopping dag

God morgon! Fint väder vi har här i stockholm eller hur? Perfekt shopping väder, mjaao! Jag ska försöka få med mig Cicci till Solna Centrum och Kista Galleria, men annars åker jag själv.
Jag måste försöka att väcka min pojkvän också, både för att jag vill ha mina pengar som ligger hemma hos honom och för att det åskar väldigt mycket.. Jag tycker att det är lite obehagligt och jag fattar inte hur han bara kan ligga här bredvid och sova då..?

En dryck jag testade igår och gillade jätte mycket, men den var inte lika popis hos pontus
<3plarsen

cykel tur


Jag, Adam, Camilla och Pontus har varit ute på en lång cykel tur sen klockan 8. Vi cyklade hem till alla för att hämta badkläder men det slutade med att jag och Camilla badade med underkläder på.
Det var 24 grader i vattnet och min och Camillas förklarning på hur varmt det var lydde : "kissvarmt". Moget? Inte mycket, men väldigt kul.

Nu ska jag sova, godnatt, plarsen

lunch/dinner

Smootien blir till mellanmål istället och till (sen)lunch blir det chicken tikka masala med ris och ärtor!
När vi har ätit så ska vi ut och hitta på något i värmen :)


kisses, plarsen

hippie summer


Jag är hippie idag, och jag och min pojkvän ska snart äta en nyttig lunch. SMOOOOTIE!

xoxo plarsen

girl need boy, and boy need girl

Hello! Min söta pojkvän väckte mig imorse vid 10 med att skicka sms till mig. Även fast jag la mig vid 2 inatt så kände jag mig utvilad.
Han är på väg hit nu så jag borde börja röra mig ifrån sängen, men jag har precis blivit klar med att ändra namn på några låtar som heter fel namn :P
Jag har inte använt min mobil för att lyssna på musik men nu har jag lagt till lite fler låtar så nu kommer jag nog igång igen.

puss på er, plarsen

flower power


Jag sitter och lyssnar på bandit medan jag väntar på att jag ska bli trött, inatt sover jag ensam. Min baby är hemma hos sig. Nu känner jag att det är dags att gå ner och dricka något, kanske chai latte..?

<3plarsen

sunbath

Nu ska jag ut i trädgården och fotografera ett tag med min nikon. Den används inte lika mycket nu för tiden, men nu när det är sommar så ska man ju passa på när de finns så mycket blommor!
Jag är nog en av de få som är glad att det inte har varit så soligt idag, jag brände mig rätt regält igår när jag var och badade och solade i täby.

kisses, plarsen

broken hearted girl


Nu drar ja!!

Japp nu bär det av till sandhamn! Blev inte som ja tänkt mig men de blir säkert bättre på det här viset. Fast jag vill ha dit min älskade cecilia, please kom dit imorn om inte ikväll! Är liiiite orolig för vädret, är detta nåt tecken eller?? Men det blir säkert kul, även fast vi blir färre pågrund av några fula anledningar. Men det här blir nog inte sista gången i sommar vi åker dit ändå :)

Sov bara 4 timmar inatt!!! Var uppe och chattade till halv 4 i morse , inte bra! fast ja e pigg konstigt nog. Var allmänt arg och stressad igår så ja tror ja hade svårt att koncentrera mig på sömn. Fick även reda på vilka ens riktiga vänner är som aldrig skulle försöka såra mig, känns ju skönt! 

Funderar verkligen på att lämna bloggen nu, speciellt nu. Finner ingen anledning att va kvar här.

KOM BTW IN PÅ DANDERYDS GYMNASIUM, IE!! Fan va ja e glad att ja pluggade nu i nian, det är inte förräns nu man inser hur viktigt det var! Är sjukt stolt över mig själv! :)

Kommer ha med datorn till sandhamn så ja kommer uppdatera på facebook, kanske här, får se :)

BYEBYE SUCKERS!!!

cattis

RSS 2.0