PARTY DAY

Hejhej!
Fan vilken slapp dag det har varit för mig, jag har inte gjort ett skit egentligen :P Jag har verkligen bara suttit vid tvn och datorn och ibland väckt min pojkvän för att pussa lite på honom. Eller jag har ätit en god middag, det blev entrecôte med kroketter vilket jag gillar väldigt mycket :D
Det värsta är väl ändå att jag fortfarande sitter i min sovtröja XD Jag har bara dragit på mig ett par mjukisbyxor, men det är rätt skönt :P
Jag ska snart dra ut Adam och så ska vi ut och gå, jag måste ut lite idag innan jag blir alldeles fördegad och sjuk :P
Ska försöka att lägga mig innan 12 idag också så jag blir lite piggare till veckan, och så jag kanske orkar plugga imorgon :P
Btw behövde jag inte vakta hunden idag, vilket är ganska skönt :P


Jag nerbäddad i en soffa på en tjejkväll för någon månad sen :P

<3plarsen

man kan inte få allt man vill ha

Heej :D

Kom precis hem från stan, ja och cattis va där idag och shoppa lite.  Hitta en jättefin kjol och världens gulligaste rosett örhängen som var grattis för lilla mig hihihi. Håller typ på att bli sjuk så ja vet inte om ja ska va hemma och vila idag, vi får se hur de blir. Va hos optikern idag också för att kolla synen eftersom att ja haft så mkt huvudvärk och haft lite ont i ögonen. Och gissa vad ja måste ha när ja läser, tittar på tv, sitter vid datan lr pluggar!!! GLASÖGON! först börja ja nästan gråta när ja fick veta att ja måste ha glasögon fast sen kände ja att de e ju skönt att slippa huvudvärken och ja måste inte ha på dom hela tiden. Och en sak som är riktigt bra är att ja kmr se skit smart ut i mina glasses :D hihii, valde ett par snygga svarta bågar. :)

Taack plarsen för att du inte la ut bilden på mig i den gröna hjälmen iaf!!! :P De är en bild ingen någonsin borde se!!
Pusss på er<3<3




Take a breath

Hello sunshines! : )
Nu ligger jag i min soffa och kollade precis klart på den nya Bond filmen, var väl sådär tycker jag. Lite invecklad för min hjärna, det är inte direkt en film man kan se när man är trött för man måste verkligen vara med och tänka :P
Adam kom hit vid halv 11 imorse och nu ligger han bredvid mig och sover :P
Idag har jag inte alls mycket planer, jag kanske ska vakta min pappas hund ikväll så då blir jag förmodligen hemma. Men kanske drar jag iväg och träffar lite kompisar senare när valpisen har somnat.

Jag är rätt seg i huvudet idag, känns som om att jag inte fick sova ut riktigt inatt :( Hade rätt skumma drömmar, och jag tycker att jag sover bäst när jag inte kommer ihåg drömmarna :P Typ som om att min hjärna inte kan göra två saker samtidigt, drömma och sova :P Men jag är ju lite sjuk så det skulle inte förvåna mig om det var så XD

Men vi hörs lite senare, <3plarsen

Simple Plan - Save You
Sometimes I wish I could save you
And there're so many things that I want you to know
I wont give up till it's over
If it takes you forever I want you to know

Don't trust me!

Först vill jag bara svara på Ciccis inlägg, men kan så inte lita på mig när det gäller bilder ! Det är väl självklart att vi ska bjuda på massa bilder till våra söta läsare (fast självklart borde vissa bilder aldrig visas för någon, någonsin!) så det blir mycket bilder i slutet av inlägget.

Idag har jag inte pluggat bra alls, hela dagen har bara varit en fotografering ;) Mobilen har varit uppe hela tiden och har fått pressa sina kamera ljud tills man inte orkar med ljudet i princip ;) Men kul har det varit, som fan :D Fast jag var rätt trött idag också, men jag var på väldigt bra humör för jag kände mig väldigt fin idag. Hade lite nya kläder och hade lagt ner lite extra tid på mitt hår. Hur man kan inte bli glad då liksom? ;D

Cicci och Cattis åkte iallafall härifrån för en stund sen efter att vi kollade på en helt crazy film. Så nu ska jag sova igen mina förlorade timmar jag inte sovit i veckan. Min pojkvän är i stan och nattgibbar (TÖNT ! :D<3) och kommer väl inramlande vid 9 imorgon bitti, så det här blir första natten på typ en vecka som jag sover ensam. Både väldigt skönt och lite ensamt.. Man vänjer sig att alltid ha honom bredvid..

Men nu kommer bilderna här, och jag ska sova nu och sova riktigt länge och bli utvilad till imorgon! Sov sött allihopa<3

     
Mitt fina hår :D btw måste jag börja måla        Ciccis och Cattis allra bästa pose
mina ögonbryn, det ser inte bra ut.. :S                 inför gymnasieskolfotot.

 
Fan nu blir jag hatad av cicci och cattis, men det är det värt. Älskar den här bilden, jag ser allmänt störd ut, Cicci typ spyr och Cattis do her thing. Jag vet att det blir mycket mardrömmar nu för de flesta, men jag tar den risken :D

Friiiidaaay

hejheejheej :D

Idag va de nåra tjejer i våran skola som går i NIAN!!! som hade hemlis krig!!! asså va fan e ett hemlis kriiiig?? Dom sprang runt och ba: neej ja vill vetaa ahh men då ska vi ha massa hemlisar HAHAHA. de lät ju liiiite fult. Ja och cattis har övat till skolfotona i gymnasiet och erica tog lite bilder så att vi fick se hur de blev och förhoppnings vis kmr dom bilderna aldrig visas men man kan inte ritkigt lita på erica. Hon sa att dom skulle ligga på bdb inom kort!! :P

ska åka och träna lite nuu, pusss<3<3

meehihihihi

Vi har världens snyggaste musiklärare!! hihii efter en föreläsning me honom känns skolan liiiiite roligare.
 
Min mamma kom och hämtade mig vid elva idag och sen åkte vi och åt på täby galopp och så åkte vi till täby centrum och shoppa lite :D Fick lite nytt smink och nåra skit söta rosett hårspännen. haha nu irriterar sig cattis på dagges skratt hon bryter typ ihop!! De står en skit äcklig kille där bortaa uuusch!!!! Ja spyr lite i min mun varje gång ja ser honom...

Idag har ja haft svenska lektion men vi fick typ bara sitta i 40 minuter och inte göra nånting och läraren gick iväg utan att berätta va vi skulle göra. Men nu måste ja plugga lite engelska, puss på er<3<3


11.10 29 01 2009

Halloij :)
Jag är väldigt trött idag, tror ni att jag la mig vid 11 eller? Nej det gjorde jag ju inte.. :P
Nu sitter jag i skolan och Cattis sitter och låtsas gråter och Cicci springer iväg och pekar fuck-you åt cattis. Mina små vänner mår ju bra :P Fast jag ska ju kanske inte säga så mycket för jag är inte heller alltid normal ;)

Efter skolan ska jag till täby och kolla på kläder och sen gymma, jag satt igår och tittade på gina tricots hemsida och kände att jag behövde åka och shoppa där :) Sen när jag gymmat med mimmzan ska jag möta upp min plastpappa, eller snarare fd plastpappa men jag ser honom fortfarande som det ;), och min bror och så ska vi äta i täby innan vi ska gå på öppet hus i täby. Där ska även Cicci vara, så det blir nog lite små kul :)

Jag börjar bli riktigt sugen på att ta navelpiercing när jag kommer hem från Gran Canaria, då hinner den läka bra innan sommarens badning och med lite gymmande så får jag kanske lite finare mage tills dess ;)
Apropå utomlands kom jag precis på att det blir nog ganska mycket sånt för mig det här året, i April Gran Canaria, i Augusti blir det Tunisien och så blir det nog till vårt sommarställe i Frankrike i sommar, sen har det pratats om att åka till New York och sen kanske något i vinter.
Helt okej enligt mig faktiskt, jag älskar att vara utomlands (vem gör inte det ? ;)) :D

Men nu ska jag försöka plugga lite, aldrig bra att komma efter i skolan liksom :P
<3plarsen

lovelove


- Våga hoppa för att se -

- om det går att flyga eller -
- om man bara faller -


D R E S S E S <3

Hejhej!
Jag kom hem för en timme sen från John Bauer's öppet hus, det var som förra gången jag var där förutom att vi gick på en föreläsning om skolan. Det verkar fortfarande väldigt bra och förmodligen kommer jag att börja där.
När jag lyssnat klart letade jag upp Frida som går där och vi gick runt och letade rätt på Adam och Niklas så gick vi omkring och gjorde mest ingenting. När vi gick i en lång korridor lyckades Frida höfta in mig i väggen, så jag typ flög :P
Men men, det finns nog inte så mycket mer roligt att berätta om det, så istället ska jag visa lite klänningar som jag vill ha :D bara för att liksom ;)

Rarefashion                          Forever 21                          Forever 21                   
Product image  
 Nelly (Rare Fashion)



Det är min absoluta "vill-ha" lista just nu :D Den rosa tänkte jag först köpa, men min storlek tog slut och man kan åka på 1000 kr på tull :S Samma sak med den gråa. Den vita fattar jag inte storlekarna på men jag ska förmodligen köpa den. Och den svarta <3, den har jag kollat på i nån månad nu och fan vad jag vill ha den ! Det blir förmodligen ett litet köp där med (a)

Nu måste jag hämta något att dricka, och sen ska jag plugga :) Jag måste lägga mig senast 11 ikväll för jag har varit väldigt trött idag, som alla andra dagar :P
<3plarsen

ja saknar dig inte längre

Livet kan förändras så sjukt snabbt, på bara nåra månader lr bara nåra veckor kan ditt liv se helt annorlunda ut jämfört med hur de va förut. Ditt useende kan ha förändrats massor, du kan ha förlorat en kompis lr fått en ny kompis, du kan ha blivit singel och nu sitta med ett krossat hjärta istället för en gullig pojkvän som håller om dig när allt känns jobbigt. Du kan till och med ha ändrat din syn på livet på bara ett par veckor, du kan ha insett hur mkt en person betyder för dig och börjat uppskatta denna person mer. Du kan ha tappat kontakten med en person du träffar nästan varje dag och som du känt hela ditt liv men som du inte längre kan prata om allt med. Du kan ha gjort något du verkligen ångrar men som du aldrig kmr kunna få ogjort och du kan ha förlorat en person som bettyt så sjukt mkt...

Dett känns som att mitt liv håller på och förändras och jag vet inte om jag vill det lr om ja vill att de ska stanna och förbli som det alltid varit...

Så här blir de när ja börjar tänka för mkt de e därför ja fyller mitt lilla huvud med ytliga tankar så att ja slippa ta itu med allt jobbigt under ytan, ja hatar att vara ensam och även fast ja inte är de känns de som om ja aldrig varit mer ensam i hela mitt liv. Jag har en känsla att nåt dåligt är påväg att hända och jag kan inte stoppa det, jag kan inte få det ja allra helst vill ha för det är försent nu...

kan de bara bli sommar nu? <3

Hur kan det va försent att säga som det är??

hej tänkte säga godmorgon igen vet inte varför ja alltid vill säga de :P

Idag skulle jag egentligen åkt med plarsen och kollat på john bauer men ja dog typ lite så ja orkar just ju inte röra mig en centimeter och min mamma ville inte skjutsa mig för hon hade tydligen massor att göra här hemma. Men när jag gick ut för att titta vad hon gjorde för nåra minuter sen satt hon framför tvn och hon skyllde på att hon va trött men hon orkade tydligen bråka i en halvtimme (inte timme!!).

Ska nog åka och träna lite senare inte för att ja vill lr är sugen på att träna utan mer för att ja känner mig tvingad så att ja inte slutar som den där 400 kg kvinnan. Inte för att ja är speciellt nära 400 kg men ja tyckte att hon va jävligt äcklig om ja ska va ärlig och varför slutar man inte äta när man inte längre kan resa sig ur sängen??

Pusssssss på lilla minisen han e söt även fast han pratar me överläppen över tänderna :P <3

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Heheejheeej :D

Just nu sitter jag i skolan och cattis sitter här bredvid och irriterar sig på dagges skratt. Väldigt roligt har vi de hon blev alldeles nyss helt förtstörd för hon hörde inte när han skrattade skit högt. Nu gick minisen förbi han e såå söt!!! Annars händer de typ ingenting här de e typ helt tyst och tråkiiiigt. Men nu kmr typ våran mattelärare hangillar typ inte mig och erica för vi måste gå i den dåliga mattegruppen men vi fattade ändå inte vad han pratade om, lr erica gjorde men hon svara fel på en fråga så hon blev jätte lessen.

Jag och cattis fick ett litet dansryck men då kolla minisen snett på oss :( Nu måste ja pluggeli plugga och chippisen i våran skola såg ut som en gesiha idag. haha undrar hur han lyckades med de!!!

Puss på er<3

onsdag morgon :)

Heej, nu sitter jag i skolan ensam och har tråkigt. Egentligen kom jag hit tidigare för att jag skulle göra klart en debatt som jag och Cattis ska vara klara med idag. Men istället sitter jag och läser bloggar och sånt där livsviktigt. ;)
Igår när jag var på väg hem från skolan fick jag värsta rycket och ville verkligen träna, vilket är väldigt olikt mig för jag är egentligen världens lataste människa :P Men det blev ingen träning för mig, men på torsdag ska jag iväg med mimmzan och träna.
Idag ska jag på öppet hus på skolan jag hade tänkt börja i till hösten, och imorgon den andra skolan jag har tänkt på. Så vi får se hur det går. Men jag ska försöka skriva lite senare idag, jag har massa fina klänningar jag vill ha att visa upp :D

pusspuss, plarsen

Lycka gör dig Söt, Utmaningar gör dig Stark

Jag har bara vart sjukt äckligt trött hela dan idag och det va skit tråkigt att åka skridskor. Ja blev tvingad att ha en grön hjälm på mig den va GRÖN!! De va de fulaste ja nånsin sett och den va ja tvungen att åka runt me på huvet. Erica kunde inte ens titta på mig utan att skratta och ja satt och grät i en halvtimme inann ja vågade mig ut på isen med hjälmen på. Så de va inge kul alls, fast franson va snäll och lät oss gå lite tidigare så vi kunde äta lunch på donken. :)

Tänkte typ gå och sova nu :)
Puss på er <3

HAHAHAHH

Haha jag var inne på youtube och kollade klipp som Nils (blondinbellas pojkvän) hade gjort. hittade denna och jag trodde jag skulle dö! hahaha xD


//cattis

Översikt över helgen

Hej sötnötar!

Den här helgen har varit väldigt sjuk för mig.. :S På fredagen gick jag ut med min bäste vän Ullis och det började sjuukt bra med att vi tog en drink på grodan och snackade, shottade och hade det supertrevligt. Jag hade klätt upp mig jätte fint och kände mig sjukt fräsch så allt kändes bra. Sen när vi tänkte gå vidare spårade allt ur, ska inte berätta vad som hände men för att trigga er lite så slutade det med polisbil i hög fart, tårar och sena samtal. hela händelsen var så sjukt överdrivet och onödigt att man inte ens orkar tänka på det. Men nu mår jag bra även fast allt inte är ok. ska som sagt inte tänka så mycket..

Igår var det egentligen inte meningen att jag äns skulle gå ut pågrund av fredags kvällen men jag kände ändå att jag inte kunde stanna hemma. Så jag åkte och träffa cicci och mimmi. Vi hade bara en supermysig chillkväll med film och prat. Mimmi har en så sjuuukt gullig chihuahua så ja trodde jag skulle dö! har typ aldrig hållt i en sån liten hund så jag var obsessed vid den :P Cosmo hette han, sjukt sött eller hur? ;) 

Imorn ska jag och Mimmi upp till Järvsö med skolan och åka snowboard! :D haha så sjukt kul och läskigt det ska bli! Det är ju första gången jag ska åka snowboard och alla säger att det är skukt svårt i början men eftersom jag är en sån där envis och optimistisk person så tror ja att allt kommer gå jätte bra ;) men lite nervig är man ju :P men mimmi, som åkt snowboard ett tag, kommer vara min personliga tränare så allt går nog finfint!

Bilder från helgen och Järvsö kommer troligen på tisdag eller imorgon kväll för nu ska ja plugga och hinner inte lägga upp några nu :)


moi imorgon ;)

//cattis

söt dagen efter??

Godmorron :)

De är söndag och ja måste plugga hela dan...
puss på er <3


Lady Gaga



De e lördag och vår blogg behöver lite skön musik :D

Parteeey!

Ikväll ska jag shakea ass som denna kille! haha fan va bra han e ;)



hoppas ni får en kul fredagskväll! //cattis

torsdag :)

Hejhej!
Jag har varit sjuk sen i tisdag eller snarare måndag, så jag har inte så jätte mycket att berätta om. Men för nån dag sen fick jag min nya mobil :D Vilket jag blev väldigt glad över, för jag har fått ha mammas jätte stora jobbmobil. Nu har jag typ motsatsen till den, en supersmal mobil :P Men jag är väldigt nöjd över den :)
Igår kväll var jag och Adam i Täby och åt middag på tacobar<3 och kollade på bio. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, jag rekomenderar den starkt. Jag satt och grät som en liten, jag vet inte vad :P Vi firade iallafall vår 4 månadersdag :)

Ikväll är det ju dans för alla Täbys 9:or i Täby centrum när det har stängt. XD Vår skola är sjukt muppig :P Vi får se om jag orkar gå på det, jag känner mig ju inte frisk direkt :( Men det är väldigt viktigt för betyget så jag ska försöka.

Nu måste jag plugga lite, och knapra lite huvudvärkstabletter ;)

byebye, plarsen


Från skolan

hejhejhej! Här sitter jag i skolan vid sämsta datorn eveeer! Jag och cicci som e så sjuukt mogna sprang de fortaste vi kunde till varsin dator för att vi skulle hinna skriva ett inlägg först, och jag vann som ni kanske ser ;) Vi sitter också och bestämmer hur vi ska göra för att få dom söta sexorna på fall,haha sånna e vi ;) fan nu kom cicci in på bloggen måste skicka iväg! hade bra allesammans så hörs vi kanske senare ikväll :)

pusspuss//cattis
'
Edit: helvette cicci hannförst:(

ihihihihihii

iihhhhh jag hann först :D:D:D

Min nya crush, hihii

Ja insåg precis en sak, ja har en liten crush på Peter Jihde. Hans dialekt är ju sjukt gullig och hela han verkar mysig liksom. Min pappa tvingar mig kolla på handbollen och där sitter lilla Peter och är söt och kommenterar matchen. hihii
http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.869677!defaultImage/1665796097.jpg

Pick me up



Emilia de Poret - skit cool tjej och hon gillar chippisar just like me ;)

äkta kärlek!

Min käre vän Ulrika (ulrikalinde.blogg.se) la in den här videon på sin blogg nyss och sa att hon gråter varje gång hon ser den. Jag såg den och börja gråta jag med! Ja blev så otroligt rörd, så fint verkligen :) Tänk att ett lejon kan känna igen en människa som betytt så mycket för en, så bra. underbart!
 

//cattis

dags att sluta se skräckfilmer..?

Hello, jag vet jag vet.. Jag har inte skrivit på jätte länge, men jag har inte orkat :P
Den här helgen har varit väldigt bra, i fredags var jag med camilla och pontus och sjöng singstar och åt massa gott. Sen på lördagen kom adam hem från stan där han hade gibbat under natten så han däckade i min säng så när jag skulle väcka honom satte jag mig på honom och typ nånting mellan kittlade/dampade/ruskade om honom :P Sen efter det åkte jag hem till Camilla och vi gick till ica där vi köpte äckligt mycket onyttigheter :P Back to old days kändes det lite för oss då vi gjorde så varje torsdag och helg för ett år sen.
Sen drog vi två oss vidare mot stallet och jag red hennes ponny Oliver som jag förut var halvfodervärd på, och hon tog en annan kompis häst. Vi pratade gamla minnen och hade det trevligt till middagstid när vi drog oss hem. Då fixade vi oss och sen kom hon, pontus, flaggan, adam och cicci hem till mig så kollade vi på först donkey punch (men vi fick inte se klart för alla ville byta när det började hända saker i filmen) så vi såg alpha dog istället. Adam och Cicci sov över och sen på morgonen när min trötta pojkvän sov kollade jag och cicci klart donkey punch, the blair witch project, the strangers och sen kom adam upp så såg vi på smällen.
Så man kan säga att de senaste dygnet har jag bara kollat på film i princip :P

Jag har ju nyss lärt mig att se skräckfilmer, jag är ju väldigt lättskrämd (fråga cicci som nästan blir sårad varje gång jag blir rädd för henne i skolan ;) ) så egentligen ska jag verkligen inte se skräckfilmer. Men iallafall så efter morgonens alla skräckfilmer var jag ju tvungen att gå ut i vår stuga/friggebod när det var jätte mörkt ute och hämta en sak, först står jag och tvekar jätte länge på om jag ska våga gå in, det finns liksom ingen lampa ! :O När jag övertygat mig själv och går in låter jag dörren vara öppen och jag ser typ spöken i varje hörn, så jag tar tag i saken jag ska ha och vänder mig mot dörren och ser att den stänger sig i en rasande fart. Mitt hjärta slår i 180 och jag slänger mig mot dörren för att inte dö, men ofc var det bara vinden men jag slänger mig ändå ut och smäller igen dörren ordentligt och springer in.
Min mamma hade då gått och lagt sig och i varje rum jag släcker tror jag det står massa äckliga monster som tänker äta upp mig, och sen när jag går upp för trappan är det som vanligt någon som jagar mig. Iallafall i mina tankar (a).
Haha jag mår ju egentligen inte bra nånstans, men är man lättskrämd är man ;)

Men sov så gott allihop, jag måste göra klart bild uppgiften nu innan jag lägger mig. pusspuss, plarsen

Ur påsens perspektiv

Hahaha, jag och erica va tvugna att skämta om påsens mask i "the strangers" för att inte dö av skräck. Cattis hade berättat om filmen och hon gjorde rösterna läskigare än va dom va i filmen men de va ändå skit läskigt. Fast sen säger erica - Nu ser man väl ur påsens perspektiv, hahaha de lät så sjukt roligt. Även fast de va en skit äcklig kille me en påse på huvet som smög runt och försökte mörda en tjej som va påsen. Sen låg vi och asgarvade åt att påsens fotsteg lät målmedvetna. Filmen slutade dåligt och den va baserad på en verklig händelse, och det hände för tre år sen, det gjorde den ännu hemskare. Men ja tkr ändå att man ska se den om man är rädd för dock masker och betty boop masker, för då kmr man skita ner sig av den här filmen!!

Nu ska måste ja göra klart mitt inspirations collage och min söta syster har lovat att hjälpa mig me skisserna.
pusss Cecilia<3

http://media.metronews.ca/images/d7/c3/858e64e34f8398c2fb9b9e8b6348.jpeg Påsen i mitten!

Vart har Espresso House Stureplan tagit vägen? :'(

Nån som vet?? Det som var så mysigt :O Jag och ullis va i stan häromdan och tänkte fika på vårat favoritcafe men när vi kommer dit så blir vi helt chockerade! det var BORTA! :O det verkar som dom ska bygga nån affär där men dom kan ju inte flytta på kära espresso house?! buhu..



//cattis

Tagga till nu, partypeople!


Cisko brothers - guaglione 2008 (alex gaudino remix)

//cattis

hallåå igen!

Hej alla! Jag har inte skrivit på en hel vecka och kände att nu måste ja skriva något för annars kommer det aldrig hända. Anledningen är bara att ja inte orkar. Det är kul att skriva något ibland men ja orkar aldrig uppdatera varje dag... Hoppas allt är bra med er och hoppas att ni inte e allt för bakis ;) Det är inte jag iaf. Har varit väldigt sjuk senaste dagarna så det har fått varit mysiga chillkvällar istället. Men ikväll drar jag ut, vet inte riktigt än vart men det får vi se senare :) Man blir ju frisk av sprit...eller? ;)

Den här veckan har bara varit skola. Eller ja och mina vänner har ärligt talat inte pluggat speciellt mycket, sitter bara i skolan och degar, de blir lätt så i våran skola :P rätt nice ändå ;)

Nu sitter ja och pluggar för om ja inte gör det så får ja inte lämna huset :P Har massa plugg och mamma goes crazy här hemma om ja bara sitter och slöar.
 Sitter också och planerar min framtid :P Förut skrev jag ju om att plugga i usa ett år på high school men nu har det ändrats. Skulle nog inte palla att gå 4 år i gymnasiet, vet att man blir riktigt skoltrött på gymnasiet så ja vill gå ut det så snabbt som möjligt. Däremot blir de college istället. Skulle vara rena drömmen. Då åker jag direkt efter gymnasiet och går i college 3-4 år. Mellanåt kommer ja resa runt i världen och bara lever livet! sen efter dom åren så flyttar jag och börjar jobba i USA. Låter säkert naivt att planera sin framtid när man bara är 15 men ja är 100% säker på det här. Min dröm har alltid varit att leva i USA så detta kan inte gå fel! Lite läskigt att tänka att jag faktiskt inte kommer bo här i Sverige om 3½ år. Det känns så lite! Åh längtar verkligen efter att få känna sig fri från allt!

haha nu ska ja sluta pladdra om min framtid, superintressant eller hur? ;) är bara väldigt excited så ja vill bara dela med mig ;) Kan också tillägga att min bränna försvinner allt mer som dagarna går! :O speciellt i ansiktet! så typiskt att brännan ska försvinna där man vill ha den som mest lixom :(

här får ni en bra låt, kan tyckas va lite deppig men ja gillar den :)

Death cab for cutie - soul meets body

//cattis

I just can´t take your tears........

Idag hade vi hemstudiedag och vi fick en bilduppgift man ska göra idag, nåt flummigt inspirations collage. Så hela dan har jag suttit och bläddrat i tidningar för att få lite inspiration och till slut kom jag på att ja ville göra en toalett, fast ingen vanlig toalett utan nån rolig design. Men efter att jag tänkt efter lite kom jag på att jag faktiskt inte ville göra en toalett pågrund av flera anledningar. Iaf de blev en solstol istället efter att jag tittat lite i några resetidningar, så jag börjar skissa lite. Och jag är ju sämst på att rita i hela sverige så mina skisser ser ut som skit men ja tänker att ajja de e ju bara skisser så de får duga. Sen kommer min syster hem och när hon får syn på mina skisser börjar hon skratta och säger - Snygg stol cicci. Alltid så brutalt ärlig soffis. Jag valde iaf att ignorera hennes ironi för jag orkar fan inte rita mer och vår bildlärare är ju lite flummig så hon kmr säkert att se nåt vi "vanliga icke konstnärliga" människor inte kan se i mina skisser.

Så roligt har ja haft idag, och nu måste jag gå och fortsätta med mitt fina collage, jippieeee
pusss Cecilia<3


 

it´s not enough

Godmorron tänkte ja säga, men de e ju typ kväll nu lr?? Jag sover inget på nätterna och däckar istället mitt på dan så min tidsuppfattning e typ lite störd. Som vanligt kunde jag inte sova inatt, men varje gång jag lägger mig och ska sova så fylls mitt huvud med tusen tankar och ja orkar inte tänka på nånting just nu för ja vet att de gör mig lessen men jag ligger ändå där och plågar mig själv med tankar på det... De där lät kanske lite virrigt, men ja känner mig lite tom i huvet fast ändå inte. Ja tog med ett batteri istället för lypsyl förut och ja märkte de inte förräns ja lämnat huset och skulle ta upp lypsylen, ETT BATTERI liksom. Men man blir inte speciellt snabbtänkt när man bara sover tre timmar per natt och dom timmar man lyckas sova är på den obekväma soffan med en hårig nissääää på magen. Eftersom att ja inte kunde sova nåt så låg ja och kollade lite på golden globe inatt, men ja ville inte väcka nån så ja kunde inte ha ljudet på, så de va ju inte direkt  kul.

Nu ska ja gå och duscha och sen kolla  på lipstick jungle, har läst den boken och dom säger ju att det ska bli nya sex and the city. Vi får se, boken va iaf helt okej.
Pusss Cecilia

Julafton i Thailand<3

I love you, but I love me more...


Maybe I'm the one

Hello, lite sent inlägg idag men det är bättre än ingenting ;)
Eftersom att inget har hänt idag i princip så tänker jag inte heller berätta om vad som hände :D Eller något kan jag väl berätta :P Jag har ju varit sjuk ett tag nu men är nästan helt frisk, därför har jag inte ätit så mycket så mamma skjutsade förbi mcdonalds när vi skulle skjutsa hem adam. På vägen dit satt jag och adam och muppade oss i baksätet. Vi körde typ arga leken, fast ganska mycket stördare :P Det är lite svårt att förklara men hur som helst så hade folk inte trott att vi var ett dugg normala om de sett oss när vi gjorde de fulade miner man kan tänka sig :P Men liksom, varför vara normal när man kan vara onormal? :P

Imorgon är det skola på riktigt, och det värsta är att man ska lämna in en sak som jag inte ens har börjat på och jag vet knappt vad man ska göra :P Så jag har försökt få tag på cattis som vet vad man ska göra, men den bitchen svarar ju inte. -.- :P

Ikväll måste jag hinna med att städa mitt rum, packa till min pappa, packa till idrotten på tisdag och packa till gymmet. + duscha och säkert massa annat också :P
Det var tänkt att jag skulle lägga mig 10, och för tillfället känns det som om att jag aldrig kommer hinna ;)
ajuuuste :D den här veckan kommer jag få min nya mobil som jag har beställt, jag har ju gjort sönder min mobil så nu får jag en ny :D Det är en sony ericsson W890i, silver :D

Nu är det hög tid att jag börjar fixa allt jag ska göra, så pusspuss<3

 

Lika bra då som nu, psycho - puddle of mudd

lördags mys

Hej igen! fortfarande lika kallt som det var för två dagar sen och ja e fortfarande lika less på att vara hemma igen. funderar på att ringa Deno på jamaica och gråta ut och förklara hur hemskt det är i detta iskalla snöiga land! Inte för att han skulle bry sig, han njuter väll järnet på sin paradis ö i 30 graders hetta varje dag, han mår väll finfint! Och jag förklarade hur förjävligt det var att va hemma igen för min lärare igår på kvatrsamtal och han sa att det inte var ett dugg synd om mig.Joho de ere fan visste!  nä usch va ja hatar sverige verkligen! fyyfan! Fast svensk sommar e ju underbart mysig så ja ska inte klaga allt för mycket ^^ Fast en vacker dag ska ja leva där nere fan! Jag och Cicci är dom enda som förstår varandra nu, för hon var i Thailand och längtar också som en galning tillbaka, så vi bestämde oss för att lämna sverige och flytta till Jamaica och Thailand istället. låter inte det underbart!? :D nejmen seriöst, ja kände mig verkligen hemma där med alla coola rastamän med dreads ner till tårna att ja tänkte att ja aldrig skulle komma hem igen! :D men men... så blev inte fallet tyvärr.

Bestämde iaf att ja ska ha en chill helg och bara glo film och käka massa fettomat! men nu när ja sitter här så ångrar ja mig lite, hade nog velat dra ut och göra nå kul för att få mig på glada tankar igen och tänka att det kanske inte var så hemskt att komma hem igen.. jajja det får bli nästa helg! ^^ På måndag ska jag iaf åka till frisören och göra mig fin i håret me bleka slingor o grejjer ^^ Mitt hår blev ioförsig lite blekare i Jamaica men min utväxt är fortfarande typ råttfärgad, usch inte vackert ! det ser så snyggt och fräscht ut med ljust blekt hår o solbränd kropp! :)

Om jag orkar så ska ja försöka ladda upp bilderna från resan imorn, nu har jag iaf fått in dom på datorn.. seriöst de e ca 700 bilder sammanlagt och det innehåller en del mycket sjuka bilder som ja inte kan/vågar visa här :P men vi får väll se vad som dyker upp :)

Här är ett litet smakprov:


Åh vad jag saknar solnedgångarna på stranden! Vi brukade köpa drinkar i baren o gå ut och sätta oss på stranden och sippa på dom medans vi njöt av den vackra solnedgången :) DET är livet!

 // cattis

hello black .


You can make me whole again



Lyssnade på en gammal skiva igår och hittade den här låten och så tänkte ja har hört den här för inte så länge sen. Då kom ja på att vi hörde den i THAILAAND<3 ja och min syster satt och sjöng med i baren på hotellet. (alla skriker careface ja vet) Dom spelade faktikst ganska bra musik på hotellet, men den enda dag vi bestämde oss för att äta middag på hotellet för att vi alla typ kände oss lite halvdöda och sega, iaf så sitter vi där och äter middag jag min syster och min pappa. Så när vi sitter där hör man "I wanna lick you up and down" från högtalarna, I wanna get freaky with your body tonight. Misstolka inte nu vi är inga nunnor och min syster är den mest vulgära ja nånsin hört men vi kände att den där låten inte riktigt passade på ett familje hotell när alla sitter och äter middag. De blev riktigt ds faktiskt...

Ja har inte berättat nåt om min thailand resa förutom den här lilla snutten men ja orkar inte skriva för de hände så sjukt mkt under dom där två veckorna. Ja kan säga att de va sjukt kul iaf och en dag kanske ja orkar skriva allting, men just nu vill ja inte tänka på hur underbart de va där i thailand och nu sitter man här i kylan igen. Ja fick värsta ångesten när ja skulle åka och ville bara springa och gömma mig så att vi missade bussen till flyget och va tvungna att stanna ett tag till, ja satt och hoppades på en ny ockupation av flygplatsen så att vi blev kvar ett tag till. Ja nu låter jag normal som vanligt men de va så äckligt underbaaart i Thailand!!!<3<3

Pusss hoppas ni får en bra fredagskväll
<3Cecilia

fredag kväll :)

hejhej ! :D
Jag såg precis klart på en film med adam, vid namn jumper :) Den var jätte bra, och jag hoppas att det kommer en tvåa för det är massa frågor som inte blev besvarade ;)
Ikväll kommer det bli en riktig "kolla på film-äta godis-slappa-kväll", min snälla mamma har varit och handlat massa gott till mig och adam. Chips, popcorn och godis i massor :D Så jag skriver nog inte mer ikväll, utan jag ska ta det lugnt och bara kolla på film.
Men ni får ha det så jätte bra denna fredag kväll och festa inte för hårt nu ;) 

Bild från i sommras hemma hos mig :D saknar sommaren :( <3plarsen

Back from Jamaica!

FAAN JAG VILL TILLBAKA NUUUU!! Jag kände bara för att börja böla när jag skulle åka från vårat underbara hotell och säga hejdå till alla underbara människor man träffat där! Eller ok, bäst att erkänna att jag började gråta lite i taxin påväg till flygplatsen :P men jag kände verkligen inte för att åka hem igen till det verkliga gråa livet :S Men nu är jag hemma och ja skulle kunna göra vad som helst för att få åka tillbaka! Till värmen, till människorna speciellt till dom sköna rastamännen,goda maten, att bara behöva ha på sig bikini, lyssna på reggae musik all day long och inte tänka på någon annan än sig själv... ååh vill tillbaka nu!!

Resan har varit underbar! började med att vi blev uppgraderade till första klass på den långa flygresan mellan London och New York, såå jäkla underbart hihi, man kunde ligga ner helt rakt, beställa god mat från menyer se på massa olika filmer... det första vi fick när vi satte oss ner var champagne, såå najs ;) New York var så sjuukt häftigt! världens vackraste stad verkligen! men det var sjukt kallt. kallare än här i Sverige! Känns rätt omöjligt eftersom det är så äckligt kallt här. Iaf.. Ångrade dock att ja inte shoppade mer, men New York är så stooort att man måste stressa för att se så mycket av staden som möjligt på en dag. Vi har lärt oss att man måste vara där minst en vecka för att kunna shoppa och göra allt i lugn och ro. Så det blev bara shopping på Victoria Secret, är mycket nöjd med inköpen där ifrån :) vi var inne i massa andra affärer och gallerior  men det var inte alls som ja trodde. Jag trodde det skulle finans maaassa snygga kläder till bra pris. men dom snyggaste kläderna låg över minst 1000 kr.. chockerande. men men, New York var en häftig upplevelse iaf :)
 
Sen kom vi till Jamaica som var sjukt underbart! Har varit på många västindiska öar men det här var en av favoriterna. Vi bodde första veckan på ett hotell vid stranden, as mysigt! och andra veckan vid ett super mysigt och underbart hotell vid klippor. vi hade utsikt över hela havet, så himla vackert! Vad vi mest gjorde i Jamaica var att sola och bada och bara ta de  lugnt! På kvällarna var det ofta kända reggaeband som spela på klubbar och sånt så där spenderade man oftast sina kvällar. Överallt man gick var det folk som ville sälja marijhuana, ööverallt verkligen !:P  Sen åkte vi till Kingston som är Jamaicas huvudstad, där vi besökte Bob Marley's hus där han bodde sina sista år i livet. Huset är nu ett museum så vi fick en guidad tur runt i huset och fick höra en massa. Jag och min familj är stora Bob Marley fans så det var riktigt häftigt :) Sen åkte vi upp i bergen för att besöka hans hem som han växte upp i, och där han är begravd. Vi fick en guidad tur där också av en jävligt skön rastaman! Captain Crazy hette han, tydligen känd på youtube för han brukar röka på sina turer, haha! :D det var häftigt och samtidigt rörande att få se hans hus och grav, det var sån inlevelse :)
Jag och min syrra Parasail'ade också (flyger fallskärm bakom en båt) det var ett mycket modigt beslut för det var riktigt läskigt men skit kul! :D båtföraren sa att vi va uppe i ca 200 m över havsytan, alltså typ dubbelt så högt som Fritt Fall! hoho :D Vi fick många vänner där också, nästan bara lokalfolk och ja bara älskar de folket. Så glada och sociala verkligen! saknar dom riktigt mycket. Har lärt mig lite Jamaicanska ord, bl.a. Yah-man och Irie, haha ingen kommer fatta när ja börjar snacka jamaicanska här i Sverige :)

Nu blev det vääldigt mycket text, men hoppas ni orkat läsa iaf :) såhär blir det oftast med mig, när ja skriver komemr jag på massa saker mer att skriva :P Och det finns mycket mer att berätta än dethär men jag får se om ja pallar skriva i nåt annat inlägg :P Bilder kommer iaf laddas upp när jag lagt in dom på datorn :) så håll er uppdaterade!

BTW! Min mobil gick sönder av någon konstig anledning så jag har bytt telefon för tillfället men ja har inga nummer! så erica och cicci, skicka sms så jag får era numemr igen! och alla er andra också som har mitt nummer :)

Be Irie! //Cattis


Arguineguín eller hur var det nu ? :P

God morgon, eller god lunch eller vad ni nu vill :)
Jag känner mig mycket bättre idag, och min kära mamma stannade hemma för att ta hand om sin sjuka dotter :) Jag har lyckats få i mig lite mat äntligen, det var ju mer än ett dygn jag inte åt på igår. Men om man inte är hungrig så är det onödigt att göra mat tycker jag ;)
Idag så berättade jag för mamma att jag ville åka utomlands, och hon är ju inte direkt svår övertalad när det gäller sånt :P Så i nån timme har vi nu legat i min säng och kollat på resor till gran canaria. Stället heter Arguineguín och det verkar vara jätte fint, en jävla massa pooler :D Jag har aldrig varit där men jag har varit på fuertuentura och teneriffa flera gånger. :) Det verkar faktiskt som om att det kommer bli av att vi åker dit om någon månad. Jag behöver komma utomlands snart, bli brun och relaxa ;D

Senare idag kommer min underbara pojkvän hit och tar hand om mig, jag har inte träffat honom på flera dagar känns det som.. Fast senast var i onsdags morgon :P Jag ska nog se till att jag smittar ner honom lite :D mohahaha :D

 
Mina ben i sommras när jag var i mitt sommarställe i Frankrike. Det var minst 30 grader varje dag och nån dag 40 grader i skuggan ! Sånt längtar jag efter :)

<3plarsen

sjuuuk..!

ursh ursh, jag hatar att vara sjuk :( det är onödigt att kunna vara sjuk..
Men iallafall, imorse vaknade jag av att min pappa ringde mig och frågade om jag kunde köra ner min moppe till en verkstad som ligger en bit härifrån. Min första tanke var att jag skulle dö :P Det är ju snö ute och säkert is också, så det kändes lite självmordbeläget att köra dit. Men på något sett fick jag ner moppen dit, utan att jag ramlade en enda gång !
Sen var det hem igen, och min pappa försökte laga mina två mobiler jag haft sönder under de senaste året. Men ingen funkade efter nån timmes försök till återupplivning, så jag blir väl tvungen att köpa ny mobil. Stackars mig, verkligen ;)

På eftermiddagen har jag inte gjort något vettigt alls, men det finns inte så mycket att göra när man är sjuk.
Och min mamma är som vanligt och spelar in lyxfällan, men hon kommer hem ikväll. Det ska bli skönt så man blir lite ompysslad i några timmar innan hon åker till nästa inspelning :P

Nu ska jag kolla på resor utomlands och drömma mig bort för några minuter :) <33plarsen

hihihii


Citat av min syster:
- Cicci du är som en gräddbakelse fast utan fett och med extra socker.
- Ja känner att ja är trött och inte orkar springa mer men gud har gett mig styrkan att springa vidare! (Vi va lite sen hem en kväll i Thailand och då tyckte soffis att de va en bra ide att springa på stranden.)
- Ja vill hålla upp honom mot solen och sjunga "Can you feel the love tonight". (Min syster tyckte att robin va lika söt som simba)
- Du är som scar, du är elak men du får alla tjejer. (eh vi alla undrade vilken lejonkungen soffis sett eftersom hon sa att scar fick alla tjejerna och att simba hade en kk)

Bara för att min syster e såå söt, hihihi :)

ny design :D

Efter mycket pillande och trixande har bloggen nytt utseende, fast allt är inte klart än. Men jag måste få lite sömn inatt jag med ;) Hoppas de andra två gillar den nya designen :)
Och nu är det dags att släcka lampan och lägga sig. God natt ! <3plarsen


when the dark falls,

I need you.

Hallo :)
Idag började förmodligen de flesta i skolan, vissa börjar imorgon också. Jag och mina små vänner började idag, men vi är lediga imorgon och på fredag så det är faktiskt helt okej ;) Jag har haft ångest (som vanligt) över att börja skolan igen, och det här är ju sista terminen. Sista chansen att bättra sina betyg så man kommer in i det gymnasiet man vill gå på. För min del känns det både jätte skönt och väldigt jobbigt. Skönt för då slipper jag min äckliga skola, börjar i gymnasiet med en rolig inriktning, och framför allt, sommarlov ! :D Men så finns det ju också lite tråkiga saker med att sluta, man lämnar kompisarna som man träffade varje dag, alla roliga minnen från skolan, och man blir tvungen att jobba gärnet sista terminen.
Jaja, det är väl alltid så. Det finns för och nackdelar med allt :)

Idag har det nästan inte hänt någonting, förutom att jag slängde mig in i våra skåp när en kille kom och skulle ge mig en film. Jag är ju väldigt lätt skrämt så jag slänger mig åt höger där det står flera skåp och får rätt ont.. Men det måste ha sett väldigt roligt ut, som tur stod cicci och mimmzan där framför mig så jag inte var ensam. Så jag gjorde kanske inte bort mig helt ;)

Något jag borde bli bättre på är bilder i mina inlägg. Det är alldeles för få :S Men jag kan slänga in en bild här :) 

Btw är jag nästan svart hårig nu, jag ska försöka fixa en bild på mitt hår snart :P
byebye, plarsen<3

Rob (Edward Cullen) bites Tyra Banks!!!



Jag avundsjuk?? neeeej verkligen inteee ;)

och hur bra mår vi egentligen...

Sofia. säger:

mens?

Cecilia säger:

nej

Cecilia säger:

kmr nog snart

Sofia. säger:

ska du ha?

Cecilia säger:

aa

Sofia. säger:

har inte vi samtidigt

Cecilia säger:

ja kanske e gravid med ***** barn

Sofia. säger:

kanske, vem vet

Cecilia säger:

ja vet inte

Sofia. säger:

najs

Cecilia säger:

nej

Sofia. säger:

min mens finns inte, jag har en mini ****** i min mage

Cecilia säger:

Oh noo you didn´t!!!

Sofia. säger:

Oh yes I did

Cecilia säger:

du vet väll att den kmr bli lika oskön som honom?

Sofia. säger:

jag vet

Cecilia säger:

de va ju lite synd

Cecilia säger:

du skulle tänkt på de innan du tog hans blomma

Sofia. säger:

jag vet

Sofia. säger:

men men

Sofia. säger:

ja men den du har sex med innan den du får barn med, de är dne som barnet kommer eftelikna

 

Cecilia säger:

vem är tom ******?

Cecilia säger:

ja har ingen aning och neeej du har missat biologin verkar de som

 

Cecilia säger:

han tom va inte snygg

Sofia. säger:

knulla han då

Cecilia säger:

nej han va ju INTE snygg

Sofia. säger:

och?

Sofia. säger:

få du och tom barn kommer ju ändå barnet se ut som *****

Cecilia säger:

ajusteee, du e såå smaart

Cecilia säger:

men om han haft sex me nån ful tjej dåå?

Sofia. säger:

men de är varnnan gång, varannan gång beror de på killen, och varannan tjejen

Cecilia säger:

åhh men då vill jag nog ha sex med chace crawford istället

Cecilia säger:

och sen få hans barn

Sofia. säger:

hmm... då får vi fixa de.

Cecilia säger:

tror du de går?

Sofia. säger:

jadå

Sofia. säger:

jag fixae

Cecilia säger:

hade du sex me chace lr chuck?

Sofia. säger:

jag har haft sex med alla dom

Cecilia säger:

dan också?

Sofia. säger:

dan ja

Cecilia säger:

ja hade sex med han som skötte strålkastarn i avsnittet vi såg idag

Sofia. säger:

usch, tjock va han

Cecilia säger:

I´m a chubby chaser

Först undrar jag hur jag och min syster mår och sen undrar jag varför jag har sparat denna konversation på min dator i en månad?? Jag lägger ut den som ett rop på hjälp... Eller för att göra min syster sur, hihihi :)

 

 


I hate this part right here...

Heiii sötiisar :)

Ja och plarsen va på bio i söndags, Yes man skit bra film. Sen sprang vi till tågstationen från biografen och helt seriöst det va de jobbigaste ja gjort i hela mitt liv! Förutom när ja va tvungen att springa nåra meter i den varma sanden i thailand för att köpa en iskall fanta, de är liksom topp två de jobbigaste ja gjort i hela mitt liv. Visst är mitt liv jobbigt. Sen åkte vi i alla fall hem till erica och sen fick vi dit simon, myss myss :) Sen somnade  vi allihopa vid tio på kvällen utan nån som helst alkohol i kroppen. :) På morronen va de lite pokemon och totally spie sen blev de för mkt spänning för lilla mig så ja åkte hem och sov, sen kolla ja på hairspray för zac efron får en alltid på bra humör. Sen somna ja igen och drömde obehagliga drömmar hela natten. Bland annat drömde jag om läskiga eksem, äckliga sår och en viss person... (såren och eksemen va en egen dröm och hade inget med personen att göra!!)

Ska äta lite middag och försöka prata lite me min syster innan hon försvinner igen. Sen måste ja försöka gå och lägga mig tidigt så ja orkar upp till skolan imorn, känner mig äckligt omotiverad till den här sista terminen på min piss skola, men de e bara en termin kvar vilket känns sjukt skönt. Så livet är inte så jobbigt trots allt, life goes on...

Hoppas ni haft ett underbart jullov, mitt har varit helt sjukt äckligt bra. Och igår sa min söta papi att vi ska åka tillbaka till thailand nästa år, om allt funkar och så. Måste ja ens säga att ja längtar sjuukt mkt :)
pussss Cecilia<3

Ja har världens underbaraste syster och vi älskar chippis barn!! <3


måndag morgon XD

God morgon, eller kanske god eftermiddag eller nått :)
Det var typ år sen jag skrev, men jag har inte orkat. Men jag ska försöka komma igång igen ;)
Jag sitter hemma hos mig med Cicci och Simon, och det känns som om att jag inte har sovit något alls inatt.. XD Jag är fortfarande trött efter att ha varit på cinderella för nån dag sen.
Igår kväll gick jag och cicci på bio, yes man var det vi såg. Sen när filmen var slut var vi tvungna att springa till tåget för den kom precis när vi kom ut från bion, och sen var konduktören en riktig bitch. Men det pallar jag inte berätta om ;)
Iallafall kom vi hem till mig efter att jag suttit och skrikit på bussen till cicci som suttit nån meter ifrån mig.
Vi började blanda drinkar, som smakade skit. Men det var ändå lite kul, sen satt vi och klagade på killar i typ en halvtimme tills vi bestämde oss för att träffa någon. Så vi ringde adam och sa åt honom att komma till oss, men han skulle vara tråkig och sova. Så då ringde vi simon och frågade vad han gjorde, och han ville vara med oss. Så vi gick och träffade honom och drog med honom hem till mig.
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen men jag däckade i soffan nån gång på morgonen och vaknade sen vid 6 och gick och letade efter simon som jag trodde hade gått hem. men det hade han inte och jag hittade honom i en säng i mitt hus :P så däckade jag igen vid 7 XD
Iallafall så vaknade jag av att min pappa ringde mig vid typ 9 och sen hörde jag cicci sitta och knappa på datorn så jag gick ut till henne och pratade med henne en stund tills jag gick ner och hoppade på simon som sov för att väcka honom.

Livet är hårt sen dör man :) <3plarsen

This time was different...

Did it happen when we first kissed
Cause it's hurting me to let it go
Maybe cause we spent so much time
And I know that it's no more

I shoulda never let you hold me baby
Maybe why i'm sad to see us apart
I didn't give to you on purpose
Gotta figure out how you stole my heart

This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now i'm, in this condition
And i've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart

Hur kan man sakna nån så mkt att de gör ont....

Behöver jag söka hjälp??

Cecilia säger:
ja ska hitta en perfekt kille
Cecilia säger:
som är på pricken lik edward cullen
Cecilia säger:
sen ska vi ha lite sjuka sex lekar som innefattar en sexig vampyr och förbjuden kärlek :D

Kanske inte ska kolla på twilight mer ;P

Cicci is back!!!

Nu är ja tillbaka i Sverige igen med blandade känslor. En sak ja verkligen inte saknat är den här äckliga kylan och lite äckliga människor. De ja saknar mest med thailand just nu är värmen, alla trevliga gulliga chippisar och en viss speciell person. Ja hittade ingen chippis att gifta mig med och jag fick inte me mig ett litet chippis barn hem, men de va ändå bästa resan nånsin. <3

Lite bilder från resan



Vårat fina hotell karona resort och spa :)



Thailand08 <3
Gott nytt år hörrni :)



RSS 2.0