123456

Hei, jag sitter hemma hos Adam efter att ha varit vid torp och spelat fotboll och basket med adam, camilla, pontus, tony och simon. Därefter stack jag, adam, camilla och pontus och käkade på donken, det var riktigt gott faktiskt!
Min boifriend ska packa lite kläder sen så ska vi hem till mig igen och sova :-)

Btw så blir det John Bauer för mig i höst, när jag fick reda på det så satt jag och grät i en halvtimme ungefär. Men va fan :)
<3plarsen

:(

F U C K

soda stream

Hello..!
Min dator har äntligen kommit igång igen så Adam sitter vid den och försöker laga den. Min mamma har åkt iväg till vårt sommarställe och lämnade kvar sin dator så den kommer bli min nya BFF den här veckan.
Btw så när jag var och handlade nyss så såg jag att märket Bob hade gjort en ny slags läsk som man kan ha istället för soda stream smak. Den kostar 31 kr istället för 49 kr som soda streams smaker kostar. Plus att Bobs smaker känns mer naturliga och inte lika tjocka som Soda streams.

<3plarsen

summer days

Hejhej, det var ett tag sen kändes det som. Men jag har tagit det riktigt lugnt och haft det jätte bra under de här dagarna.
I fredags så träffade jag Adam, Amanda, Anton, Grewin och Albin på kvällen och vi badade då (första doppet för året!) sent på kvällen. På lördagen gjorde jag samma sak med samma människor fast under dagen, därefter åkte vi allihopa till Adam och grillade.
Och idag så har jag legat hemma hos Adam och stekt i solen och sen spelat basket med några vänner. Det har varit väldigt skönt att mest bara sola och bada, precis som man ska göra på sommarlovet.


<3plarsen

R.I.P Michael Jackson

Är det inte helt ofattbart? Michael Jackson har dött. The King of pop finns inte längre. Jag fattar inte. Han va en grym artist och hans musik kommer aldrig att dö ut. Han var som en gud! Han skapade en musikgenre, han skapade magi. Han var en sann artist som aldrig kommer glömmas.

En utav mina favoritlåtar av honom. Så fin.





Love you Michael. No one will ever forget you! Rest in peace!

cattis

vardagslyx

Hello dear friends!
Nu har jag fixat mina naglar, det blev amerikansk manikyr igen, alltså så som jag hade förut. De blev mycket kortare den här gången men det är bara skönt även fast att man vande sig.
När jag kom hem efter att ha hämtat paket, handlat mat och tankat moppen så la jag mig i solstolen med en fin ciderdrink. Jag köpte alkoholfri hallon/persika cider och la i hallon i den. MM, vardagslyx!

Nu ska jag hitta på något intressant att göra, jag är rätt trött så jag skulle helst vilja sova..
<3plarsen

in to the city, out on the country

Jag har sovit 5 timmar inatt... För mina söta vänner tyckte att vi skulle upp tidigt och åka in till stan för att fika. Men trots att de va tidigt så va det mysigt att sitta i solen och fika. Efter det skyndade jag mig hem, tillbaka ut på landet för att lägga mig i en solstol. Men nu har ja tröttnat på solen och sitter i skuggan med min dator. Om en stund ska jag ut och springa och sen ikväll ska jag i säng tidigt och ensam... :/ För imorn måste jag upp ännu tidigare för att åka till ungdomsmottagningen. Jag får som tur va sällskap dit av plarsen :)

Puss C <33  

skofrossa

H&M har väldigt mycket snygga skor nu för tiden, här är mina favoriter;

Jag har alltid haft en smak för skor med väldigt neutrala färger, så jag skulle gärna ta emot dessa för att få liva upp min skosamling lite grann.
<3plarsen

hallon day

Hejhej!
Jag har varit inne i stan och fikat med C, C och M. Jag drack en jätte god frapino på espresso house och till den åt jag en hallon och rabarber paj. Mums.
Nu ska jag iväg till centrum (precis där jag kom hemifrån) och hämta ut mitt paket från Nelly.se. Vi får se hur mycket av sakerna som jag kommer skicka tillbaka.
Min mamma åkte idag iväg till Prag så jag kommer vara ensam hemma tills på söndag, vilket är så sjukt skönt!

<3plarsen 

gröt

Hejhej!
Nu är jag hemma från emelie, fast jag är hos Adam så jag vet inte om det räknas som hemma?
Hur som helst hade jag det jätte jätte trevligt, och jag garvade mest hela tiden och åt jätte god mat och efterrätt som bestod av vattenmelon och digestive kex!
Nu ska jag göra mig redo för sängen, imorgon ska jag hämta upp Cicci vid 11 och innan dess så ska jag ha åkt hem och bytt om & fixat mig.
godnatt, plarsen

Helt sjukt snygga Marissa Miller!

Ja måste bara få alla er att bli lika avundsjuka på dessa tjej som jag e! Marissa Miller, herregud, hur HET kan en människa bli egentligen?! Kolla in hennes kropp, hennes ansikte! haha nu tror väll alla att ja håller på att bli lebb här men vafan vi tjejer måste erkänna att vi tjejer är jävligt snygga och ska kunna skryta och säga sånt when ever! ;D Denna tjej är iaf mitt nya kroppsideal, hennes hår är också helt fabulous dessutom, denna bild ska ja ta med till min frisör Sigge next time!

MarissaMiller2

cattis


090624

Hejhej!
Jag har solat och umgåts med min pojkvän hela dagen, och nu ska vi äta pannkakor. Eller jag ska iväg och bli firad om en timme så jag ska bara äta lite.
Det är Emelie och Johanna som ska fira mig och jag ska iväg till em då.
Ha det så bra sötisar :) <3plarsen

Till två av mina bästaste vänner:

Peace!!!NOW!!!





cattis

In the sun

Heej, jag sitter ute i solen och bara njuter. Det är så skönt varmt. Idag ska jag ligga i solen med min pojkvän och sen lite senare ska vi åka till nån liten mupp by/stad och gå på fotbolls match. YEeeey, nej men va gör man inte för sin älskling. ;)

Puss C <3

end of an era

Hello allesammans. Hoppas allt e greatans me er, ja mår finfint! Väldigt seg bara. Solat hela dan, vart iväg på lite ärenden och kört lite båt. Tränar inför att ja ska kunna låna den senare i sommar o de börjar gå mer och mer galant !
Är det bara jag som är lite spänd till den 29 juni då man får se om man kommit in på gymnasieskolan man sökt till? För min del blir det säkert danderyd men ja vill se om ja kom in på linjen ja vill! Hoppas och håller tummarna! Har fortfarande inte fattat att grundskolan is over, helt sjukt. Men så underbart! Snart kommer en ny skola, ny miljö, nya vänner, nya draman att garva till... ska bli skitkul :D
Snart flyttar syrran också, kommer kännas ensamt här hemma men samtidigt skönt att kunna bo hos henne när man inte orkar vara kvar här alltid. So everything is gonna be allright!

Angående egen blogg så jobbar jag på den, den finns men ni får inte veta vad den heter! MOHAHAHA! nemen den ser hemsk ut just nu och ja e fortfarande inte säker på när ja vill lämna denna söta blogg så ja har min egna lite vid sidan om och jobbar me design o grejjer :)

puss på er sötnosar!//cattis

Now hell will start

Jag har ätit middag med Camilla nu och skjutsat henne till hennes pojkvän. Nu ska jag bara byta kläder fort sen ska jag vidare till Frida och träffa några söta flickor där. Jag vet inte när jag kommer hem så det blir kanske inte så mycket mer inlägg för idag.

<3plarsen


answer please!

Det kan vara en fördel att svara i mobilen om man ska någonstans, CECILIA! Vi ska egentligen träffas klockan 2, men det är lite svårt att veta om jag ska hämta upp henne när hon inte svarar i mobilen. Inte heller hennes lille pojkvän gör det, hatar båda två mig på något vis? ;)

Jag rev just bort nageln som jag underhöll mig inatt med att vicka på, jag orkade verkligen inte ha kvar den.
Men nu ringde simon så jag åker iväg nu, <3plarsen

favourite

Mitt absoluta favoritplagg just nu;


kisses, plarsen

do you want me?

Godmorgon!
Vad höll jag på med inatt egentligen? Varför inte bara sova om man inte har något bättre för sig. Eller så kör man ju min stil och köper kläder och är allmänt wierd.
Idag ska jag träffa Cicci ett tag, och senare ikväll ska jag äta middag med Camilla.
Sen ser det verkligen ut som om att jag borde städa undan alla kläder som ligger på mitt golv. Det ser alltid ut så när jag har en resväska som jag inte packat upp utan bara slänger upp kläderna.

<3plarsen


this is the last one

Det här blir det sista inlägget för natten, jag lovar.
Om det är meningen att man ska ta sitt p-piller klockan 5 på dagen så är det inte vidare smart att ta det halv 2 på natten. Men va fan, alla kan inte vara värsta smartasses. Eller?
Nu ska jag lägga mig med en kurrande mage och sova.

godnatt, plarsen

mitt-i-natten-shoppning

Nu har jag precis klickat hem tre stycken saker från nelly.se. Ett par gladiatorsandaler och två par armband, fast jag känner mig jätte osäker på om jag verkligen vill ha de jag precis har beställt. Men det går ju faktiskt att skicka tillbaka.

Heart Bracelet SEK 59, Nelly Accessories - NELLY.COMSailor Twisted Satin SEK 49, Nelly Accessories - NELLY.COMGladiator SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
<3plarsen

cry with these songs

 


kisses, plarsen

goodbye


"I'm so over it, I've been there and back
Changed all my numbers and just in case you're wondering
I got that new
I'm a single girl swag
Got me with my girls and we're singin' it
Na na na na, na na na na
Hey hey hey
Goodbye
Na na na na, na na na na
Hey hey hey
Goodbye"

//cattis

pink nails

Jag är så äckligt uttråkad.. Jag har inga böcker att läsa och jag har gjort i princip allt man kan göra på internet (nästan) och jag har egentligen ingen ork för att göra något.
Det roligaste jag har för mig just nu är att sitta och vicka på min nagel som kommer gå av vilken sekund som helst. Den har gått av på mitten och även fast att jag vet att jag verkligen inte ska vicka på den så gör jag det ändå. störda jävel..


pusspuss, plarsen

I wish..

Jag önskar att du kunde förstå och se det med dina egna ögon..
Det här kanske skulle få dig att komma en bit på vägen.
du är värd något bättre.


<3plarsen


when it's sunny

Det var riktigt fint väder när jag och Cicci satt nere vid kanalen och fikade och pratade. Det var jätte mysigt att sitta i solskenet och prata om livet och om kompisar och så.
Jag ska kanske träffa henne senare ikväll igen, det får tiden utvisa ;)

<3plarsen

OMFG

Äntligen verkar min dator fungera för tillfället, men jag vet inte hur mycket inlägg det blir eftersom att datorn inte alltid vill starta..
Jag ska nu iväg och äta och sola med Cicci vid kanalen i solen.
<3plarsen


Back home

Nu är jag hemma igen efter 3 dagar på simons land.  Jag följde med honom till hans land och firade midsommar med hans familj och släkt. Det var riktigt mysigt :) Skönt att komma bort lite. Jag har kört fem kamp, spelat kubb, ätit midsommar mat i spöregnet och umgåtts med min älskling. Underbart! :) Men nu är jag hemma igen och på söndag fyller jag 16!!

Hoppas ni hade en bra midsommar
puss<3

I'm feeling good

Sunny är bokat sen länge och ja e så sjukt taggad! efter att ha sett min kompis (som ska med till sunny beach) bilder från magaluf där hon är nu i tre veckor, bilderna e rätt spårade och dom verkar ha så sjukt kul o därför tror ja att sunny kommer bli minst lika spårat o kul! :D

Sandhamn är nu bestämt också :D onsdag den 1 juli åker vi. Har dock fått begränsat antal platser av mina föräldrar så de e lite trökigt, men ja kanske kan klämma in en till, kanske två, får se hur de blir :) men kul kommer det bli definitivt! inga föräldrar som tidigare år, så de blir asnice ! :)

cattis

trisslott

Jag har det jätte bra här i dalarna, imorgon åker jag hem men jag hade nog kunnat stanna någon dag till.
Men nästa vecka blir det fullspäckat av roligheter! Jag ska eventuellt tälta med flera kompisar ute på en ö och gå på Gröna Lund, wie.
Idag var jag och Adam uppe vid ett utkikstorn och löste in en lott som jag hade vunnit på. Visserligen bara 100 kr, men alla pengar är bra pengar.

<3plarsen

födelsedagsfest

Min dator har börjat konstra igen, men idag om 40 min åker jag och Adam till min farmor så då kommer jag kunna skriva lite mer.
Igår hade jag jätte kul, det var mycket trevligt folk och väldigt roligt. Jag satt och garvade en stor del av kvällen, och så badade vi allihopa. Födelsedagsbarnet fick två guldfiskar, en skål och lite andra saker man behöver till fiskar. Så fick hon massa saker från kicks som jag fick plocka ihop.

Nu ska jag packa, men ha det så bra<3 puss, plarsen

Update

En update för er som följt min syrras lägenhets jakt, hon fick lägenheten på östermalm! Flyttar in i början på augusti. Det betyder alltså att stösta delen av augusti kommer jag bo på östermalm eftersom hon tjatar hela tiden på att jag måste bo med henne speciellt i början. Men I'm more than happy for that! :D

37 dagar kvar till Sunny beach! längtar!!

//cattis

En dag i vaxholm

Fan vilken härlig dag det har varit! Började med att jag gick upp tidigt tog med hundarna ner till bryggan och satte mig och sola i morgonsolen, myyys! Sen bestämde ja mig för att åka till vaxholm och träffa Mimmi och Madde så de gjorde jag, perfekt dag för det verkligen! Där köpte vi massa mat (en hel kyckling, två frallor var, massa äpplen och en hel kladdkaka), sen tog vi färjan över till nån ö som hette skarpö, där satte vi oss och picknicka med all våran mat, skitmys! Sen när vi kände oss mätta och belåtna så åkte vi tillbaka till vaxholms hamn och köpte glass och stekte i solen, så härligt! Sen tänkte vi åka hem men begav oss istället till Eriksö och sola och bada i det iiiiiiiiiskalla vattnet HEMSKT! Haha men de va jävligt kul, och nu e ja hemma, mimmi va sjuk så vi bestämde oss för att de kanske va bäst att inte stanna. Men de va en superhärlig dag!  Mimmi tog typ 150 bilder och jag tog två ^^ så här får ni dom!


satt och vänta på mimmi och madde i vaxholm

Färja över till Skarpö



Haha sköna bilder jag vet ;) Ha en bra kväll allihopa, får se va jag hittar på !
 //cattis


I love college

Favoritlåten just nu:



//cattis

I'm gonna miss you!

Härligt väder för en gång skull, wonderful! legat och solat all day long så ja känner mig lite mör nu.
Igår var ju jag, mamma och cissi (min syster) och kollade på lägenheter i stan. 5 lägenheter på ca två timmar och utspridda på olika delar i stan var inte det enklaste för mina små fötter i klackar. Så nu har jag hemska skavsår som svider som fan :/
Vi hittade iaf en helt addorable liten lägenhet på Östermalm, skitbra läge och bra pris och allt, nyrenoverad.. ja perfekt för syrran helt enkelt! Och det verkar som hon får den också! Lägenheten är jävligt poppis och det har bjudits hela dan men vi bjuder högst än så länge. Det verkar också som att hon behöver flytta in rätt snart också. :( och :D på samma gång. :( = vill inte att min älskade syster ska flytta ut så snart, bott tillsammans i 16 år och de kommer bli otroligt tomt här hemma i österskär .  :D = Jag kommer få bo hos henne vääldigt ofta och det är östermalm alltså jävligt bra läge mitt i stan, Hon kommer bo här hemma ibland då hon har ett annat jobb i dom här trakterna också, jag kommer få hennes bigga rum med egen ingång o allt,  jag kommer få köpa den söta lägenheten för bra pris efter att hon hittat nåt större och fått ett bättre jobb! Sweeeet!

Skulle till sandhamn ikväll men det blir imorgonkväll istället och imorgon på dan ska jag o girlsen in till stan :)

cattis

now it's clean

Nu har jag städad akvariet, klippt klor på bångstyriga kaniner och städat deras burar. Det enda jag måste göra nu är att packa till farmor och farfar.
Ikväll ska jag träffa Cicci och Simon tillsammans med Adam, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag chansar på att kolla på film. Men det är riktigt mysigt :)
<3plarsen

Dagens shopping

Det blev en tripp till täby istället för att vara hemma. Jag träffade på mimmzan där och vi hann prata lite innan hon sprang till tåget. Jag hittade väldigt många fina saker på Gina Tricot och H&M!


(köpte mer men jag ska inte plåga er med fler bilder :P)
<3plarsen

090616

Min dator var jätte konstig igår och kunde inte starta så jag kunde därför inte skriva några inlägg igår. Men dagen var väldigt lugn och jag städade och läste en bok hela dagen tills jag hämtade min bror på dagis.
Igår bestämdes också att Adam ska följa med till min farmor och farfar när vi firar midsommar. Det kommer bli jätte roligt!

Idag har jag en hel del att göra, men jag kommer förmodligen hålla mig hemma kring så  det blir nog ett antal inlägg under dagen. <3plarsen


shop til you drop

Jag drog med mig simon till täby idag för lite shopping. Han var helt underbar och gnällde inte även fast ja sprang runt i affärer och tittade på smink och kläder i två timmar. Jag hittade tyvärr inte så jätte mkt. Bara ett linne, ett hår band och lite nytt smink som ja behövde. Sen åkte vi hem och spela sims, eftersom att alla pratar om de ;)

puss<33

Hello dear friends

Idag blev lite ändrade planer, skulle in till stan med girlsen men blir stan med syrran istället, eftersom båda vi behöver shoppa och hon behöver lite stöd just nu. Sen ska vi kolla på lägennheter till henne, det är bra att jag är med eftersom jag kommer säkerligen  bo där rätt ofta, det är innerstan också, what can be more fabulous? . Helgen har varit bra och lugn men det har varit skönt :) Varje morgon har ja suttit coh spelat sims 3 för ja e lite småberoende av det. Haha det känns lite som att jag är 10 år ibland ;)

I'm sick of all dependence people, relax for like one minute please!

//cattis

hemmaplan

Jag är hemma nu igen, jag beslöt mig för att faktiskt åka hem och sova. Det är skönt att sova i sin egen säng, även fast att den inte värms upp av  en pojkvän..
Jag hade väldigt roligt ikväll, vi såg på Marley and Me och The beach. Trevligt sällskap, bra filmer och gott godis kan väl inte vara annat än bra liksom?
Jag ska läsa lite bloggar nu och sen lägga mig, imorgon blir det antingen lite träning eller shopping och efter det ska jag hämta min bror på dagis.
seeya, <3plarsen

movie night

Halloo :D
Ikväll ska jag hem till Mimmzan och kolla på film med henne och en kompis till henne. Det blir nog super mysigt med mycket onyttigheter! wie
Det blir nog inga fler inlägg fören imorgon, men ha en jätte bra kväll allihopa!
pusspuss, plarsen

The city

Hej, ja sitter hemma hos simon och tvingar honom kolla på the city maraton me mig ;) hihi. Idag ska ja va me simon en stund nu på dan och sen ikväll tänkte jag bara ta det lugnt. Jag vill shoppa idag också så ja kanske tvingar me mig simon in till täby, jag är ju 1000 kronor rikare sen i fredags. Yeey, så nu måste ja shoppaa!!

puss<33

hate this weather

Nu sitter jag med min pojkvän och dricker chai samtidigt som min bror spelar sonic. Det är rätt så underhållande faktiskt!
Idag åker Camilla till Venedig, jag hade gärna följt med och fått se solen för en gångs skull. Det är sjukt hur många dagar det har regnat nu, kan det inte bara bli lite soligt och varmt tack?

Nu ska jag pussa på Adam lite, <3plarsen

korsord

Godmorgon!
Jag löser korsord i veckorevyn eftersom att jag inte har något annat att göra. Men det går faktiskt bra, och med lite hjälp av min mamma så löser jag det helt. Jag har nog fått en korsords gen från min farfar som är grym på korsord! Haha
Min pojkvän ska lana ikväll så jag skippar stan planerna och träffar honom en stund på dagen istället. Man får ju passa på eftersom att dagen efter lanet brukar han mest sova.

<3plarsen


hothothot, of chai

Nu har jag kollat klart på filmen. *crycry* Nu har jag övergått till att dricka chai latte, jag ska nog snart gå och lägga mig. Läsa lite veckorevyn innan jag somnar låter faktiskt väldigt inbjudande ;)
Jag har inget planerat imorgon, men jag är väldigt sugen på att åka till stan för att spendera pengar. Så vi får se vad som händer.
godnatt, plarsen

Jag gör något väldigt konstigt med munnen,
men jag ser sjukt lång ut så bilden platsar ändå här ;)

you gonna miss me when Im gone

Hej, ja sitter hemma hos simon. ensam... Han har åkt iväg och ska köpa godis. Ja va inte så sugen på att åka me på moppen eftersom att det regnar  (FORTFARANDE!!) och är ganska kallt ute. Men nu när han åkt ångrar jag att ja inte åkte me, tänker på den mysiga filmen vi såg igår. Ja måste sluta kolla på skräckfilmer! Tur att ja slipper sova själv inatt iaf ;)

puss sötnosar<3

will you cry with me?

Jag har väldigt tråkigt, men det är skönt att göra ingenting ändå.
Jag lyssnar på musik som får mig att börja tänka mycket. Jag känner mig ganska känslosam just nu, så jag vill passa på att se om "A walk to remember"
Btw ramlade min vänstra tumlösnagel av igår kväll så jag måste gå och fixa om den....
<3plarsen

shoooes

I M U S T H A V E

Love Label Sandalett
från halens för 299 kr

16.36

Jag har inte gjort så mycket alls idag, vid 1 stack jag och Adam till centrum för att äta lunch med Niklas och Marre.
Nu ska jag kolla på the hills och göra ingenting alls! Det är rätt skönt eftersom att man blir så seg i det här vädret :O
<3plarsen


Drag me to hell

Nu har vi haft sommarlov i 24 timmar och det har spöregnat hela tiden. Mysigt. Igår va ja me simon efter skolavslutningen, sen åkte vi med min syster och mamma på bio. Vi skulle se drag me to hell på söder, men precis innan vi ska gå in på filmen så blir de strömavbrott. Så vi åkte till sergel och såg filmen där ist. Den var skit bra och sjukt läskig, fast ibland lite konstigt roligt. De va lite svårt att inte skratta när en get kallade huvudrollen för slampa...

Idag ska ja bara ta de lugnt och sen ikväll ska ja åka hem till simon.
Puss<3


ks <3

tjena snyggingar! Igår var det skolavslutning och ja vet inte riktigt om man ska vara glad eller ledsen.. Glad för att det är sommarlov of course! Men ledsen för att vi slutade kunskapsskolan. Har gått där i 4 år och alla som gick och jobbade på skolan var som en enda stor familj. Det är så sorgligt att lämna det. Och allt som hänt under dessa år lever kvar i skolan och man vill inte lämna det på något sätt. Jag har förändrats det här året. Jag har tagit tag i skolan och det har gått riktigt bra för mig. Alla lärare är jättestolta över mig och jag blir så rörd när dom kommer fram och berömmer mig så mycket.
Inte nog med att dom berömmer mig, utan dom gav mig också priset "årets prestation" igår! Jag blev så sjukt glad och nu känns det som att jag går ifrån den skolan och har verkligen gjort någonting bra utav det här året!
Det värsta var när jag stog och pratade med min favoritlärare igår och han stog och sa hur häftig jag var som gjort en sån förändring och hur stolt han var över mig, och han sa det om och om igen. Då började jag storgråta! sånna ord betyder så mycket för mig och jag blir så stolt över mig själv också då!

Kommer sakna dessa år, alla lärare, att vi fyra bästa vänner träffas varje dag, alla minnen, falun....

Men det är fina minnen man kommer ha kvar i huvudet i hela livet, kommer hälsa på i ks när ja börjat gymnasiet. Nu ska jag till Danderyds gymnasium och jag är så glad för jag är nästan 100% säker på att ja kommer in på min linje ja vill gå i :) och det ska jag tacka framförallt mig själv för, men också mina kära lärare och föräldrar som stöttat mig, hjälpt mig och pushat mig fram till mitt mål! älskar er! <3



cattis<3

090613

Godmorgon!
Så vad gör jag uppe den här tiden första dagen på sommarlovet? Eftersom att jag gick och la mig 11 igår vaknade jag klockan 8 och kunde inte somna om, så då var det bara att gå upp och äta frukost och plocka ut disken medan min pojkvän låg kvar och sov.
Han kom in här någongång inatt och jag kommer ihåg att vi pratade lite, men inte mycket mer än det. Jag var så sjukt trött. Sen kom min mamma ännu senare tror jag för hon började smsa mig vid 3.
Nu ska jag spela sims medan jag väntar på att någon av de bakfulla människorna vaknar :)

<3plarsen

This is not my night

Ikväll var det inte alls min kväll, jag är riktigt trött och när de andra drog vidare till ekbacken stannade jag hemma. Jag är riktigt trött även fast att jag mest har druckit saft under kvällen :P
Men jag ska iallafall komma i säng snart, så god natt på er!

<3plarsen

It's raining rain

Det regnar ute, så vi kommer vara här. Jag går verkligen inte ut i det här vädret. Var det inte sommarlov vi fick idag eller? :P
Jag är med Adam just nu och vi ska bara ta det lugnt en timme innan de andra kommer. Men ikväll blir det förmodligen partyyy :D

När jag plockade ut allt från skåpet..
<3plarsen



Det blev något konstigt så inlägget kom 2 timmar senare :O

Sista skolavslutningen


Nu drar vi, puss på er alla, plarsen

Frukost

Godmorgon!
Nu ska vi äta frukost och dricka champagne. Mimmi har tagit mitt täcke hela natten så jag har legat och frysit. Men that's life om man ska ha sova allihopa i mitt rum.
Ikväll ska några kompisar kanske vara hemma hos mig, eftersom att det regnar. Då blir man inte så taggad på att vara ute.

Vi inne på Ica stop efter balen
<3plarsen

Last night together girls,

Imorgon blir det champangefrukost innan skolavslutningen. Tyvärr kommer det inte vara fint väder, men det tänker jag trotsa och gå klädd som om att det vore riktigt soligt!
Jag, Cicci, Cattis och Mimmi sover allihopa här inatt. Det blir riktigt mysigt eftersom att det här är den sista natten när vi går i ks.


Cicci såg en ko, och blev lycklig. Eller så försökte hon bara hoppa.

godnatt, plarsen

We are beautiful


Bild på mig och Cicci innan vi gick in på balen.
<3plarsen

090611

Hej! Igår var det bal som ni kanske vet, det var jätte kul. Bilder kommer upp senare idag när jag fått tillbaka min dator.
Idag ska vi iväg till Skavlöten och spela brännboll. Inte riktigt så mysigt i det här vädret :S Skulle mycket hellre vara hemma. Men nu är det sista dagen innan skolavslutningen, så vad ska man göra?

//plarsen

090610

Hej! Adam håller på och formaterar min dator vilket betyder att jag är utan dator.. Därför kan jag inte lägga upp några bilder, plus att jag skriver detta inlägg på hans iPhone. Det här blir mitt sista inlägg för dagen, så ha det så jättebra ikväll. Det kommer iallafall jag ha! :) <3plarsen

Prom night

Ikväll ikväll ikväll... Mitt hår är lockat, fejksolbrännan is on och jag har tagit ledigt idag för att mysa med min underbara pojkvän. Igår när han kom hit så plockade han fram en blommig topp, som jag tittade på förut idag. Han hade vart i täby och köpt den till mig. Love him!

Min klänning ska vara klar halv fem, håller tummarna för att den ska funka. Sen kommer min syster hem och ska hjälpa mig med sminkningen och håret. Jag vill ha blommor i mina lovely lockar. Can´t wait, ikväll är det äntligen balen i nian. And my wonderful friends will be there, so it will GREAT!

Puss sötnosar<33

update from school

Idag är det riktigt segt i skolan, nu ska vi städa hela skolan, vilket jag inte gör utan läser bloggar istället. När vi är klara så ska vi få titta på en film från 80-talet. Wohoo. Jag ska försöka få åka hem istället så jag kan spela lite sims innan jag åker till mamma för att fixa mig. Beroendeframkallande eller vad sa jag förut? ;)

Jag börjar lite lite taggad redan nu inför kvällen, som tur har Cattis också en förkort klänning än vad de sagt är okej. Så jag kan vara en slampa tillsammans med henne :D
<3plarsen


today is the big day

Igår lyckades jag komma fram till hur jag skulle sminka mig. Dock efter några sminkningar och lite ångest. Adam hade installerat the sims 3 på min dator så jag satt och spelade det nån timme igår. Idag känner jag mest för att stanna hemma och bara spela. Beroendeframkallande? ;)

Så, idag är det skola till klockan 12. Då får vi åka hem för att fixa oss inför balen. Halv 7 börjar balen, det kommer nog att bli jätte kul. Dock fick jag igår jätte hat mot min kropp och klänning och kände mest att jag inte alls ville gå på balen.
Men jag ska dit, om jag så måste åka dit naken för att jag hatar min klänning så.

<3plarsen

Hope you forgive me

Jag har världens sötaste, underbaraste pojkvän. Nu ska ja sova, me simon bredvid ;) puss<33

Jordgubb och vanilj

Just nu har ja en mask som luktar jordgubbe och vanilj, så hela jag luktar som en somrig efterätt. Det blev lite panik förut idag när ja provade klänningen jag skulle ha på balen, tsm med skorna och väskan och smyckena, och när jag såg mig själv i spegeln bröt jag ihop. Inget passade ihop och jag såg ut som prostituerad bakelse. Men som tur var är min mamma en ängel, så hon letade upp en jättefin klänning jag hade i somras på ett bröllop. Fast sist jag använde den hade jag sönder dragkedjan, så just nu är den hos skräddaren och får en ny dragkedja plus att den ska läggas upp nåra centimeter. Hoppas hoppas den blir klar tills imorn... Sen var jag tvungen att leta efter skor som passade den nya klänningen, vilket jag som tur var hittade. Jag inser själv när ja läser det här inlägget hur onödigt töntigt det är, men så är det att va lite för ytlig. Jag kan inte gå på balen i nian och se ut som en bajskorv, lr egentligen kan man väl göra det om man vill, MEN INTE JAG! puss<33

Hos min älskling,

Jag fick gå från skolan några timmar tidigare idag eftersom att vi ändå inte gör något i skolan än tittar på film.. Jag ska vara har ett tag innan jag åker hem och provsminkar mig inför balen. Jag ska också testar en frisyr som jag tror jag ska ha på balen. Jag skriver på Adams iPhone så det är ganska svårt att skriva ett inlägg. <3plarsen

Ännu ett skoproblem

Godmorgon!
Idag var jag riktigt trött när jag vaknade, så jag måste lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med balen imorgon.
I helgen spräckte jag en blåsa som jag hade vid min stortå och nu gör den förjävla ont så jag haltar om jag går på hela foten. Men instinktivt går jag på bara ena delen av foten. Jag vågar inte riktigt tänka på hur jag ska göra imorgon på balen. Då ska jag ju gå runt med högklackade skor hela kvällen. Det blir sannerligen intressant..

Tyvärr ska jag inte ha så här höga (eller snygga!) klackar på balen.. Fast det kanske är bra med tanke på min längd och mina fötter ;)

Nu måste jag fixa mig för skolan, ha det så bra! <3plarsen

I love you man

Nu är ja tillbaka från bion. Filmen va skit bra och sjukt rolig, älskar skådisen som har huvudrollen. Innan bion blev de middag på donken, my favourite ;) Tyvärr så är ja själv inatt, fast de är mitt eget val, som ja självklart ångrar nu. Jag vill ha min älskling här :( men ja får skylla mig själv... som vanligt, haha ;P

Ska läsa shopaholic och sen ska ja sova,
god night beautiful <33

http://needmomorneau.files.wordpress.com/2009/03/i_love_you_man2.jpg

you inspire me

Jag har blivit väldigt inspirerad av en tjej som visar upp olika sminkningar på hennes blogg. Jag vill också bli sådär duktig som hon är, fast hon har ju gått en utbildning. Men jag blir riktigt sugen på att också göra det.
Hur som helst tror jag att jag imorgon måste åka hem till min mamma för att göra massa olika provsminkningar. Så slipper jag sitta på onsdagen och inte veta hur jag ska göra.

Nu blir det gossip girl, veckorevyn och därefter sängen..!
<3plarsen

hairstyle for the prom

Jag har varit riktigt sugen på juice ett bra tag, och när jag skulle dricka lite fil så hittade jag en juice i kylen. Då var dagen gjord liksom.
Vad ska man göra med håret till balen om lockar bara går ut efter nån timme. Jag har ju väldigt långt och tjockt hår så det borde ju finnas mycket att göra med det.. Hjälp..?
<br><a href="http://i41.tinypic.com/2d170o0.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>



<3plarsen


My favorite present

I täby köpte jag ett linne från Gina Tricot, fast inte det jag åkte dit för att köpa, och så köpte jag ett par örhängen till balen.
När jag kom hem väntade ett paket från min pappa på mig. I det låg det en digitalkamera. En lila. Så nu håller jag på att starta igång den så det kommer nog att bli väldigt mycket bilder de närliggande dagarna. Som om att folk inte redan är rädda för mig och min kamera, hehe.

<3plarsen


Cute and kissable

Jag ska på bio med simon idag. Vi firar en månad ;), så vi ska åka till stan och kolla på "I love you man" och äta middag, mys. Nu måste ja bara hitta nåt att ta på mig, för ja vill va lite extra fin. Får se hur de går, de kmr nog sluta med att ja ligger i en hög av kläder på golvet och gråter och tkr synd om mig själv. Tänk så lät de vore utan ytligheten... men ja får skylla mig själv.

puss<33



Älskar dig<3

Last Monday

Jag ska iväg till täby centrum om 10 min och leta efter gladiator sandaler, vita skor till balen och ett linne jag har hittat på Gina Tricot.
Idag var början på den sista veckan i skolan, vi satt mest och pratade och spelade kort. Det var även en konsert med några som ville spela upp sina covers de jobbat på under den senaste månaden.

Nu allihopa drar jag iväg, ha det så bra. peace, plarsen


When the sun comes down



cattis

090607

Jag har blivit firad av släkten idag, det var kul och jag fick mycket fina presenter. Imorse fick jag pokémon kort av min bror och frukost på säng. Det var ett väldigt gulligt att vakna upp till.
Jag har varit väldigt slut idag och varit väldigt dåsig, men jag ska lägga mig i tid idag så jag blir pigg till imorgon.
pusspuss, plarsen


Sunny beach is booked!

Nu har vi bokat sunny beach!! Fyfan va glad jag e! Kommer bli så galet jävla kul så de e inte sant! :D Vi hittade ett perfekt hotell också, 25 juli åker vi! Lääängtar!


BeachParty.jpg image by lucdog101

Angående egen singel-blogg så har jag funderat ännu mer på det och tror nästan att ja ska göra det! Ellen sa mer eller mindre att ja måste göra det för att det lät som en grym idé! :D ska typ först se om ja fattar allt de där med hur man gör snygga designer o sådant, för min blogg ska bli den absolut schteekigaste! ;)

//patharina

födelsedagsbarn

Nu blev jag precis 16 år..!

Ett skoproblem

Godmorgon!
Igår åkte jag och Adam till stan för att leta reda på ett par skor som min pappas hund hade tuggat sönder åt mig. Så jag skulle leta reda på nya eftersom att jag kände att jag verkligen inte ville leva utan dem. Först tog det lång tid att hitta dit, sen såklart var de helt slut i storlek 37. Fan. Samtidigt smsade jag med en kompis som också letade efter såna som var i Kista. Hon hade ringt runt till alla butiker och ingen hade. Så då var det bara att åka hem..

Vi träffade Camilla och Pontus under kvällen och tittade på filmen Doomsday, vilket var en rätt sjuk film. Men den var helt okej.
Nu dricker jag chai till frukost med adam och ska handla om en stund till kalaset. <3plarsen

most of the time it´s good

Min näsa rinner och är igentäppt på samma gång, jag hostar nästan upp mina lungor och nu har ja fått feber också. Nån vill straffa mig!? Så den här helgen ska ja vila, vila vila vila, för ja orkar inte va sjuk anymore. Men idag är ju våran national dag och plarsen har ju sitt "kalas". Jag ska dit en stund och fira henne, sen vet ja inte vart ja hamnar inatt, en varm säng iaf ;)

Nu ska ja tvinga mamma åka och handla lite så att ja kan göra min egen creeme cheese bagel. Men först måste ja platta håret.
Puss<33

New Moon

Omg, jag fick verkligen gåshud när jag såg trailern det  var helt sjukt..! Jag känner att jag måste få låna boken av Cicci så jag klarar mig fram till november!
Photo:
Nu måste jag sminka mig, men ha en bra dag! <3plarsen

The Hangover

Nu är vi tillbaka från bio, den var jätte bra! Så sjukt härlig och brutalt spårad film! See it..!

Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig, under kvällen har jag fått huvudvärk så nu måste jag sova bort den.
<3plarsen

Total eclipse of the heart

En kul video. varsågod.



Det som gör den så kul o störd e den sjuka texten som inte hänger ihop ett dugg, haha take a look!

//cattis

När livet blir lättare

Förra natten kändes allt tungt och jag låg och grät för länge för att det ska vara nyttigt. Men idag blev allt så mycket bättre. Saker löste sig, allt skolarbete blev klart och jag hämtade min klänning.
I den känner jag mig som en prinsessa, och det enda ordet jag kan säga om den är, lovely.

Nu blir det chai och sen ska jag iväg på bio, ha en mysig kväll allihopa. puss på er, plarsen


I miss you, very much

Nu är äntligen bilden klar, fast den har varit rolig ändå. Om jag orkar ska jag skriva en slutreflektion, annars gör jag det imorgon. Fast jag har mycket att göra imorgon så det måste nog bli ikväll ändå..
Imorgon kommer jag nog inte skriva så mycket alls i bloggen, först blir det mycket i skolan. Sen ska jag till centrum och handla lite saker till mitt kalas på lördag och hämta ut min vita klänning jag har beställt. Sen ska jag och min mor som fyller år imorgon åka på bio. mys.

Puss på er, plarsen

Lever min dröm

Blivit ett stort fan av Lorentz & M.Sakarias, dom gör riktigt sköna låtar som ja tror kommer bli riktiga sommarplågor i sommar. bara satt du vet :)

//cattis

Please, stop hate me..

Hello!
Sitter och pluggar bild just nu samtidigt som jag lyssnar på Pink - So What. Den låten brukar kunna tagga upp mig men idag blir jag bara ledsen, den påminner mig för mycket om en person..
På bilden ritar jag ögon som ska visa min bitchiga personlighet, eftersom att nästan alla jag har frågat hur de tycker jag är svarar de lite bitchig så måste man väl ha med det ;)

<3plarsen


Världens tråkigaste ämnen

Godmorgon!
Imorgon är det sista dagen för att påverka sina betyg, press? Nej faktiskt inte, även fast att jag borde ha det. Jag har bara saker kvar i bild, musik, so och teknik. Det låter kanske mycket men det är det inte.
Jag hoppas att ni andra inte heller har så mycket att göra, det är skönt att kunna njuta lite av solen innan lovet också ;)
Dock vet jag inte hur vädret blir idag, det ser lite blåsigt ut.

Okej, det har var nog inte det roligaste inlägget jag har skrivit. Vädret och plugg.. Shit vad jag måste ett tråkigt liv som skriver om sånt ;)
Ha en bra dag, <3plarsen

My present list

Mihi, jag fyller år på söndag..?

 


Armband från http://www.nelly.se/, linnet från www.hm.com/se

I wanna forgive you and I wanna forget you

Idag är det tisdag. Det betyder att allra sista The hills avsnittet kmr ut idag. Ska kolla på det senare ikväll, just nu kollar på Mtv music/film (nånting) awards. Dom visade en liten sneak peak på första trailern till andra Twilight filmen New moon. Jag kollade på trailern ungefär 10 gånger, jag kan inte vänta tills 20 november när filmen har premiär!

Det här är sista riktiga veckan i skolan och jag är för första gången i princip klar med allt i tid, skönt skönt :)

puss sötnosar<3

Aliens? Inte den här gången

Mitt internet har legat nere nån dag hos min mor så jag har inte kunnat skriva i bloggen, och så klart har jag varit lite för lat för att göra det de dagar internetet fungerade. Jag trodde att det var massa rymdvarelser som hade slagit ut vårt internet men det visade sig vara det vanliga problemet som alltid uppkommer..

Nu har jag planerat ännu lite mer för sommaren, jag hoppas att min pojkvän vill följa med mig till min farmor&farfars sommarställe i Dalarna. Det skulle vara skönt att vara uppe där en del i sommar men det är väldigt jobbigt att lämna sin älskling här liksom..!
<3plarsen

I dont belong here...

Jag insåg en sak. Nu har erica pojkvän, cicci har pojkvän.. och ja då? Nänänä, still singel!! YEAAAYY!! Jag är den enda singeln kvar nu, but I want it this way! Jag är ingen förhållande typ.. Jag skulle inte trivas. Jag känner mig själv. I want freedom! Jag e fortfarande Samantha i Sex and the City. Men den här bloggen känns så splittrad. Cicci och Erica snackar om sina pojkar typ väldigt ofta och jag snackar om... aah typ allt mellan himmel och jord. Har flera gånger känt att man kanske ska starta en egen blogg. En SINGEL BLOGG! haha fyfan va kul! där skulle ja kunna va mer öppen än vad jag är här. Det känns fel att snacka öppet om sex t.ex. när mina parters här skriver om helt annat. Min blogg skulle innehålla allt jag sysslar med, fritid, party, vänner, killar,  sex, musik, resor, dans.. aah allt som en singel gör ;)

Ska ta mig en liten funderare asså... återkommer med besked inom snarast framtid :)

//cattis

When love takes over...

Heej, idag hade jag eftermiddagen för mig själv eftersom att simon skulle bygga altan hemma. Först tänkte jag åh vad skönt att va ensam en stund och kunna komma igen lite med pluggandet, städa rummet lite och sola lite. Så ja har iaf lite mer ordning på mitt rum och lite mer plats i garderoben nu när vinter kläderna är borta, men tyvärr somna ja i solen för att de va så skönt och mina kinder blev sådär gulligt röda. Pluggandet gick bra, fast det visade sig att ja behövde simons hjälp. Och just nu sitter jag och vill ringa honom och be honom komma hit. Men jag kan inte, för ja ska inte va en sån person. Jag klarar mig själv en dag! Tyvärr blir ja antagligen själv imorn också eftersom att ja måste plugga massor, fast förhoppningsvis så får ja sällskap på kvällen och på onsdag tar min bror studenten, så då e de parteeeeeeeeeey ;)

Puss<3

Baby



//cattis

Sunny beach!

Goddagens allihopa hoppas allt är bra med er!

Helgen har varit super skön och chill och underbar.. ja mena stockholmhade bästa vädret ever!
Fredag: Söder med mimmi och hennes kompis madde, va på skinnarviksberget  bl.a. sjukt mysigt! Bilder kommer!

Lördag: Hemma hos erica på myskväll med cicci ochmimmi. mycke mysigt det med :)

Söndag: Hemma hos knullis o drack gott och pratade. Nu bär det av till Sunny beach på riktigt! Pratade med mina parents och efter lite tjaffs och långa funedringar så får ja åka!! Japp, så snabbt som möjligt bokar vi, 25 juli bär det av :) kommer bli så jävla bäst! Och alla som misstycker är bara jävligt avundsjuka! ;)

BeachParty.jpg image by lucdog101

//cattis

RSS 2.0