pulka ftw :D

Hello!
Jag har inte så mycket att berätta, men så inlägget får bli kort :)
Idag har jag åkt pulka med en av mina kusiner :P och så har jag ätit pepparkakshus med alla mina kusiner på pappas sida. Det är nämligen tradition att äta upp huset när jag är här. Efter det gick jag upp till min farbror och åt middag där.

Nu ska jag strax springa in i duschen, men det kommer förhoppningsvis ett längre inlägg imorgon :P
<3plarsen

4-0 till oss ( :

Hejhej!
Nu sitter jag på min farmor och farfars dator med världens snabbaste internet. Eller inte.
Var det bara jag som kollade på gladiator igår? Det är en av de bästa filmerna jag sett, man tröttnar aldrig på den. Så om du inte har sett den så är det tvång att se den snart ;)

Igår var jag ju som sagt på ishockey match, mellan Leksand och Almtuna. Det var kul att se Leksand spela igen, senaste gången var jag i globen och såg dom. Det blev iallafall 4-0 till leksand, vilket jag var glad över ;)

Idag ska jag nog ta en promenad runt i byn, lite synd är att jag inte har med min kamera. Men jag skulle ändå inte orkat släpa omkring den med 3 andra stora väskor :P Det är ingen liten digital kamera direkt, utan en system kamera. ;)
Men sen ikväll ska jag, pappa och hans tjej till min faster och äta middag. Så får jag träffa två av mina kusiner också som jag bara träffar ungefär 2 gånger per år ! :O

Jag skriver kanske senare, eller kanske inte. Det får ni se ;) <3plarsen

plarsen goes tacklare XD

God morgon!
Jag har inte fått mycket sömn alls inatt, jag gick och la mig vid 4 efter att ha smsat med adam i några timmar.. Och så skulle jag upp vid 9 så jag är ganska trött nu :P
Som ni kanske har listat ut redan så är det ju inte frivilligt att gå upp den här tiden, vi ska åka till min farmor och farfar i dalarna idag. Och sen ska vi gå på en ishockey match så vi måste vara där i tid. Så det är bara bita ihop och packa ;)

Jag börjar längta hem en del nu, speciellt till Adam.. Fast han är ju ändå inte hemma så det är väl ingen mening i att jag åker hem då ;) Men jag längtar också hem till mitt ny renoverade rum, ska bli kul att se hur det blev. Fast det kommer bli jobbigt att få in alla saker i rummet igen, och alla små saker -.- Egentligen borde jag ta en dag snart för att bara gå igenom mitt rum och slänga allt jag inte behöver. Det kommer bli några soptunnor, I promise ;)

Sen har jag planerat lite till dagen jag kommer hem, det pågår ju mellandagsrean för fullt då.. Och när jag ändå kommer med tåget till centralen så är man ju redan inne i stan.. Men ett litet (stort XD) problem är att jag har en stor handväska, en datorväska och en stor resväska. Jag kan inte tänka mig att springa runt bland alla människor. Fast  det är ju ett bra sätt att tackla iväg alla med :D
Ah, vi får se hur det blir. Jag kanske ska be min mamma komma och hämta mina saker så jag kan koncentrera mig på att shoppa gärnet ;)

Nu ska vi strax åka, och jag måste packa ner datorn. Men jag skriver sen :) <3plarsen


TWILIGHT och julafton,

God Jul och God morgon :D
Tjaaa, vad är det för speciellt som händer idag då? Ingenting, right? ;) Okej jag ska sluta fåna mig, det är julafton för dom som inte visste det ;D
Jag vet inte hur ni har det hos er, men här i Söderhamn är det iallafall snö. Vilket jag uppskattar väldigt mycket, man får ju in lite mer känsla då.
Jag har redan fått några julklappar, en trisslott (som jag inte hade tur på, men jag har ju tur i kärlek så vad förväntar man sig? :P) och en reparation av min moppe som min pappa betalar. Det kommer förmodligen gå på några tusen så det var väldigt snällt av honom :)

Och nu till något jag tycker är nästan ännu bättre! Twilight går att  ladda ner nu! :D Fyfan vad jag blev glad när jag såg det, jag har blivit lite som Cicci, kanske inte lika mycket bara. Men jag älskar den filmen assow :D Så jag ska kolla på den direkt när jag kommer från duschen som jag ska hoppa in i nu.
Men om ni inte har sett den filmen, gör det NU!

Och jag vill speciellt hälsa god jul till Cecilia, eftersom att hon inte har mobilen med sig ner till Thailand (förstår det med tanke på hur räkningen brukar se ut XD ) så kommer jag inte kunna prata med henne. Så god jul cicci, jag hoppas du får några paket av alla chippisar där nere :P
<3plarsen

tisdag morgon,

Godmorgon allihopa :)
Jag blev väckt för en kvart sen, och var för en gångs skull inte så jätte trött :O Jag började känna efter om jag hade träningsvärk någonstans, hittills har jag bara hittat i handflatan ( wtf !?) under tummen precis. Lite komiskt var ju att jag lärde mig igår att det är en muskel, annars hade jag väl trott att jag slagit mig under natten eller något :P

Jag sitter och läser vecko revyn just nu, enligt mig den bästa tidningen. Förut läste jag massa tidningar, revyn, frida, solo, glamour och elle. Jag köpte nästan alla nummer, nu läser jag nästan aldrig tidningar.. Så jag har en Solo jag köpt som ligger  och väntar på mig ;)

Vad jag vet så händer inget speciellt idag, jag måste slå in en julklapp och sätta lite etiketter på några julklappar. Men det är verkligen det enda jag vet att jag ska göra, så det blir nog en otroligt slapp dag idag. Alltså kommer jag skriva flera gånger i dag förmodligen :D
så ha det bra så hörs vi sen, love plarsen

plarsen is back,

Hello my friends, jaa det var ju ett tag sen. Men jag har inte känt för att skriva ett dugg, men nu kanske det går bättre efter en paus.
Så båda mina små vänner är ju utomlands, själv stannar man ju i sverige ett bra tag till.. Nästa inbokade resa blir först i augusti, då blir det sunny beach. Men om jag känner min mamma rätt så kommer hon åka utomlands en del, förmodligen till vårt sommarställe i frankrike, men det blir väl något annat också ;D

Jag sitter iallafall hos min pappa, fast i hans andra hus, som är beläget i Söderhamn. Här ska jag fira jul och sen drar jag vidare till resten av min pappas släkt i Leksand. Jag kommer hem dagen innan nyårsafton, så det är 8 dagar kvar tills man träffar alla vänner och pojkvännen igen.. Lite trist men också väldigt kul att träffa mina syskon och släkt man bara träffar några få gånger om året.

Idag har jag varit och tränat i pappas gym, och jag är väldigt stolt över mig själv. Blev bland annat en tramp maskin, cykel, skivstång och sen boxning ;) Fyfan vad jag slog på boxnings påsen, pappa sa hela tiden åt mig att ta det lugnt, men jag har väl massa ilskor i mig som inte fått komma ut. Så jag gav den en riktig omgång XD

Nei men nu ska jag ner och äta något innan jag lägger mig, känns som om att jag behöver sömn efter att ha blivit väckt 9 imorse :P så sov så gott så hörs vi imorgon :) <3plarsen

Good fucking bye!

Ya man! Nu bär det snart av till Jamaica! Kl 08:00 kommer taxin imorn, först ska vi ju till New York i två nätter, och jag har redan bestämt vad jag ska köpa ;) Sen på julafton åker vi till Jamaica :D schteeeek! Jag vet att ni e sååå avundsjuka ! ;D
Fan i 2½ vecka ska jag ligga på stranden varje dag och steka i sunshine! Och såklart dansa till live reggaemusik varje kväll med en Pina Colada i handen ;) Cant wait!! Hoppas ni får skitväder här i Stockholm ;) det är ju inte direkt julstämning med regn och slask? vad hände med halvmeterssnön som försvann för några veckor sedan? :O jajja mig gör det inget :)


Bob Marley & Lauryn Hill - Turn your lights down low

Nejmen seriöst hoppas ni får ett lika bra jullov som mig, även ni som stannar hemma :)

Sakna mig inte fööör mycket nu ;) //pusss Cattis

This time


Just nu lyssnar jag på den här låten, så jävla bra!
 


DJ Antoine - This time

Nu ska ja packa färdigt, hörs senare!

//Cattis

...


Sonic Syndicate - Enclave

Senare ikväll skriver jag mitt goodbye-inlägg ;) för imorron bitti SMÄLLER DET!!

//cattis

I'm happy here<3

Thailand Thailand Thailaaand<3

De e sota chippisar overallt och ja e IN LOOOVE!!! SKa ta me alla sota chippis vbarn hem ocksoo, hihihii. Hotellet e grymt fint, ligger precis vid stranden. De e varmt alla e sjukt trevliga och de e massa chippisar. hiihihi. Fidck precis veta en rolig grej som hent hemma i sverige, de va iaf glada nyheter for mig, hihiii. Klockan e halv sex her, sa nu ska ja och min syster ut och kopa skor och sen ska vi fixa oss till kvellen. De blir bling bling baren i kvell igen, alla e jatte trevliga deer!! Om ja kunde skulle ja stanna kvar her foralltid... Man e aldrig stressad och de enda beslut ja moste ta e vilken bikini ja ska ta pa mig. hihii. I LOVE THAILAAAND!!!<3 hihiihiii. Star massa sota chippisar bakom mig, hihii .

Hoppas de e riktigt kallt och grott i sverige just nu, her e de sol och varmt och ja e pa stranden varjee dag. hiihii
pusss <3 Cecilia


Breath

En av mina absoluta favoritlåtar! Melodin och texten är ett mästerverk! please listen!
 

Breaking Benjamin - Breath

I see nothing in your eyes
And the more I see the less I like
Is it over yet?
In my head
I know nothing of your kind
And I won't reveal your evil mind
Is it over yet?
I can't win

So sacrifice yourself
And let me have what's left
I know that I can find
The fire in your eyes
I'm going all the way
Get away please

You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be
You got to fight just to make it through
Cause I will be the death of you

This will be all over soon
Pour the salt into the open wound
Is it over yet?
Let me in

So sacrifice yourself
And let me have what's left
I know that I can find
The fire in your eyes
I'm going all the way
Go away please

You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be
You got to fight just to make it through
Cause I will be the death of you

I'm waiting
I'm praying
Realize
Start hating

You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be
You got to fight just to make it through
Cause I will be the death of you

//cattis

Fredag

Halloj allesammans! Nu är det jullov och ingen kan vara gladare än jag för nu är det bara två dagar kvar till Jamaica! ;)

Idag hade vi skolavslutning dåra.. Min lärare lovade att alla lärare skulle underhålla oss med teater och sång,  men det blev bara "Här är era betyg, God jul och gott nytt år!". Eller ja får ju inte glömma att nämna att min mysiga lärare läste en liten snutt av julevangelet, haha sött. Hela avvslutningen var i ca 35 min. Sen åkte jag in till täby centrum och mötte Ellen, vi lunchade med några av henens kompisar. Asså ni skulle sett mängden folk i centrum!! Helt sjukt, träffa flera ja kände. hela donken var fullproppat så vi fick stå läänge och vänta på plats . Det var ett fjortisgäng som tydligen hade börjat fira tidigt med att det var jullov, för en av dom hade lagt sig ner på golvet bredvid kassan och deckat... helt stört. Alla försökte hjälpa henne men hon kunde ju inte få fram ett ord utan att hon ba" wvuaaa?? ljååt mäj vwaa". Haha det va kul att se.

Nu håller jag på att ta fram kläder som behöver tvättas osv.. har lärt mig att göra det i tid nu, för alltid när jag packar sista dagen så hittar ja alltid massa skitiga kläder, och dom kan man ju inte ta med då? Usch har skit ont i huvudet, min förkylning tycks aldrig försvinna :S jajja hoppas ni mår bra iaf ^^!

//cattis

Paradise!

Kollade nyss in hotellet vi ska bo på i Jamaica, dom hade en webcam som man kunde kolla på och jag var bara tvungen att spara en bild pch visa er!! såhär ser det alltså ut just nu på mitt hotell:


Va tycks? Btw, klockan är ca 12 på dagen där nu, så därför är det så ljust :) här ligger jag alltså om bara några dagar ! NICEEE

//cattis

USA!

Halloj ! Jag kom hem från skolan för ett tag sen, är skittrött! Egentligen borde jag inte vara det för det enda jag, erica och jessica gjorde idag i skolan var att först sitta inne i arenan och kolla på Top Gun, medans alla kollade på innebandyturnering, as skönt! sen tog vi en donken paus, hehe ;) sen gick vi tillbaka och kollade klart på filmen. Haha slappt! och efetrsom alla var i idrottshallen så var det inga i skolan, så de va riktigt nice!

Har funderat fram och tillbaka om att kanske plugga i USA ett år. I såfall skulle det bli efter första året på gymnasiet tror jag. Det vorre ju så sjuukt kul asså! Idag tänkte ja lite på det där och jag bara kända att fyfan det här vill jag göra!! Isåfall skulle jag plugga i O.C, antingen Huntington, Newport eller Laguna beach, alla dom har varsina stora high schools. Haha tänk att ja redan kollat upp det xP.  Ooh fan vem skulle inte vilja leva "The O.C" livet?? Men det finns ju en nackdel. När jag kommer tillbaka till Sverige igen så måste jag börja om tvåan igen med 94:or, och det har jag verkligen ingen lust med! :/ och jag skulle helst inte åka själv, roligare om en kompis hänger på också :) ska fundera lite mer, vorre iaf skitkul!


Bild från Laguna Beach. Vorre det inte nice att bo såhär varje dag? :D

//cattis

Hallå där!

Jag vet, we suck! Vi uppdaterar aldrig nu förtiden. Jag uppdaterade senast igår, cicci bloggar inte just nu för hon är ju i Thailand och Erica...är bara lat? haha nä men ja förstår henne, jag känner också att ja inte orkar blogga men eftersom ingen av dom andra gör det så måste man väll? :P Idag valde jag att stanna hemma från skolan. Mår bättre idag än igår men jag kände att jag behövde plugga och eftersom datorerna i skolan är lite småpajj så går ju inte det så bra att jobba där.. Om vi räknar bort den här kvällen så är det typ 1 skoldag kvar, fredag är ju avslutning och det är ju typ en timme eller nåt så ja räknar inte med den. FETT SKÖÖÖNT!! Resten av den här veckan har jag fullt upp. På måndag åker jag ju till Jamaica, eller som sagt New York först. ååh ni fattar inte hur mycket ja längtar! aja så den här veckan är det fullt upp emd att förbereda och packa!

Torsdag: Skola (kanske), hem o plugga asset av sig sista dagen.

Fredag: Avslutning på förmiddagen, luncha med Ellen i Täby, hem och ta fram alla smutsiga kläder ja ska ha med mig och tvätta dom! kvällen: FRI! får se vad jag hittar på.

Lördag: Storstäda mitt skitiga rum. vill komma hem om tre veckor till ett nystädat och fräscht rum :) Sedan åka och shoppa sista-minuten-shopping med Ullis. Efter det, kanske bio.

Söndag: Sega och packapackapacka!!

Ja ni ser ju hur otroligt händigt ja kommer ha det ;) nä, såg nu att ja har ju faktiskt lite tid över för andra saker, iaf på kvällarna  :)

Trapt är typ en av mina favoritband numera. så sjukt bra låtar verkligen! Ska lägga upp en låt ja ofta lyssnar på nuförtiden, både söt video och låt! Och bandets sångare är ju ganska snygg! :O inte ofta man ser snygga sångare i hårdrockband. Visst är blir låtarna bättre också om man vet att det är en snygg som sjunger också? Om det är en assful med skitlångt hår och skägg (syftar på Bullet of my valentine sångaren) så blir det inte samma sak, även fast ja älskar de bandet också! ;)


Trapt - Echo

//cattis

sjuk...

Hallo!
Jag ligger hemma och är sjuk idag. Var i skolan imorse för att redovisa svenska men direkt efter det drog jag hem. Så nu ligger jag här och kollar på Vänner, som alltid när jag är sjuk ;) sjukt mysigt! Är också glad för att nyss kom mina böcker hemskickade till lilla mig! Jag beställde "Att älska som en porrstjärna" med Jenna Jameson, och "Mötley Crüe, The Dirt". Alltså om världens kändaste porrstjärna, och om världens mest ökända rockband. Båda är självbiografier och jag har hört att dom ska vara skitbra! Tydligen är dom jätte grova och dom beskriver deras "skitiga" liv väldigt detaljerat. Jag älskar att läsa självbiografier om kända människor som varit med om massa sjuka och hemska händelser, det är lärorikt. Jag gillar Mötley Crüe , så det blir intressant :) Jag beställde dom också för att ha något att läsa på den långa flygresan till Jamaica, och på stranden :) Men frågan är, vilken ska jag ta med??! Båda är ca 560 sidor lång, så jag kan inte ta med båda :P aja får ta mig en funderare..



Köpte dom här 10 cm klack-skorna för ca en vecka sen, glömt att visa dom, ÄLSKAR DOM! Det är mina party/gå-på-stan-med skor. sjuukt snygga. dom ser inte så höga ut på bilden men , hehe..tro mig!

Köpta på Belle, 399 kr

Nu ska jag sussa lite och hoppas på att bli frisk som en nötkärna! puss på er!
// Cattis

Vill också dra nu!

Hallå allesammans! Cattis är sjuk och riktigt trött, så jag ska bara skriva lite kort om vad som hänt.

Btw, tydligen stör sig folk på att jag går ut på "COOOLA" klubbar lite då och då.. haha lite roligt tycker jag. Jag berättade ju bara om min speciellt roliga lördag.. whats up with that lixom? :)

Idag har jag varit ritkigt duktig i skolan och äntligen redovisat spanska steg efter ca ett halvår :P Gjorde matteprov också , super gick det . Imorn åker Cicci till Thailand den jäveln. Vill också åka nuu! Men jag får stå ut en vecka till, drar nästa måndag! :) Nu ska jag käka , uppdaterar lite senare kanske .

//cattis


All I want for christmas is you...

Ja va precis ute me min hund och de hände en skit läskig grej. De gick en kille en liten bit framför oss och helt plötsligt försvsann han. Seriöst han va helt borta och min hund började bete sig lite konstigt. Skit läskigt! Ja kanske bara hade feber hallunicationer lr så är de bara min sjuka fantasi...

Har haft en lugn helg men mår ändå piss dåligt. Mitt huvud dunkar, min näsa rinnar och min hals svider. Appropå ingenting så drömde ja att ja födde barn inatt. Och sen gav barnets pappa barnet en skit ful regn hatt, tror dom kallas sydvest lr nåt. Iaf den va äckligt ful så ja blev skit sur och sa du är inte barnets pappa längre! Hur bra låter de? :P

Ska försöka äta lite middag nu, ni får hade bra. Det här va de sista inlägget från mig på länge. Drar till Thailand på tisdag! <3
God Jul och Gott nytt år hörrni!
<3Cecilia

Lyckad kväll

Hallå folket! Hoppas ni inte är lika bakis som jag. Jag har haft en toppenhelg! I fredags gick jag aldrig ut men det gjorde vi däremot igår. Så jävla kul det var! Det var jag, Ullis och Hanna som åkte in till stan och tänkte gå på Cafe Opera men dom planerna ändrades pågrund av mig, för att jag missade tåget. Jag är kung på att missa tåg ^^. Iaf så kom jag in till stan tillslut efetr en lång och ensam resa, där jag träffade Ullis och Hanna som suttit och väntat på mig, stckarna. Men dom såg glada ut för vi skulle inte till Cafe Opera längre utan vi skulle till Pans, för att Messi (messi.se) skulle dit och kunde fixa in oss gratis. Jippii tänkte vi då :) så drog vi dit, tajmade Messi precis när han kom med taxin utanför Pans. Han hade även med sig sin polare Olivier (Carolina Gynning's ex som var med i Big Brother), jag har ju läst hennes bok och där förklarar hon att han e en jävla idiot så jag var lite misstänksam först , haha :P Men han var super trevlig! Vi var med dom hela kvällen, speciellt Ullis. Hon känner Messi lite sen innan så hon satt och snackade med han hela kvällen typ, så jag och Hanna spenderade mer tid på dansgolvet, fyfan va man shakea ass asså. så jäävla kul! Sen gick vi upp och umgicks med ullis, messi och olivier. Vi blev bjudna på Tequila shots, jag shottade lite mer än dom andra :P haha fyfan säger ja bara! Det blev kanske lite för mycket drinks för oss brudar, speciellt Ullis och Hanna som iaf hade hunnit förkröka innan, unlike me. men jag catchade up med dom efetr ett tag ;) Idag mår jag dock lite sämre, känns som jag håller på att bli förkyld också :/ menmen.. KULKUL LÖRDAG!

Jag när jag ska shotta min ensam-shot, för att catcha up med de andra brudarna ;)


MOV01045
by Cathis


Tog inga egna bilder så här får ni lite av Ullis pics :)


Vi brudar i nattens vimmel  


Ullis och Messi liiite tjohej?


Ullis och Olivier                                                      På väg hem lite småtrötta sådär..

Det var det. puss på er//cattis

Alla fattar utom du...

Hej,

Kom precis hem från mormor och morfar, vi va där och firade jul. Vi är ju borta på julafton så vi firade lite tidigare med dom. Är förkyld och det känns typ som att ja kmr svimma när som helst så nu ska ja ta på mig min myskofta och sätta mig i soffan med "best of björn Gustafsson"<3 Fick dvdn av min käre bror, tacktacktack tusen tack simon! Min mamma blev jätte glad av min julklapp till henne och alla börja typ gråta. Vi gråter ganska ofta på våra "släktträffar", men vi är ju som vi är :)

puss Cecilia

Utgång

tjeena tjeena! Nu kommer ni inte få läsa om någon bakis Cattis inte.. Ska dra historien om igår kväll lite snabbt. Tidigt på kvällen ringde Ullis mig och var skitstressad och ledsen för att hon hade glömt bort att hon lämnat sitt leg hos ambasaden. då blev man lite nervös kan ja tala om... Sen ringde hon runt till massor och några kände folk som jobbade på Cafe Opera som kanske kunde fixa in henne och Daniel (en kille som vi skulle träffa där). Vi åkte iaf till dansen och hoppades på att allt skulle fixa sig. Sen efter dansen stressade vi iväg som galningar och fick reda på att ullis var tvungen att ha något ´slags bevis på att man är arton och det hade hon ju inte. Men vi tänkte chansa, vi hade ju biljetter så vi trodde det var OK. Vi kom dit och det verkade chill med vakterna till en början, sedan ¨fråga han om legg och jag gav fram mitt, men ullis förklarade ´läget men dom var bestämda på att man skulle ha legg.. Jahapp så kan det gå. Fan vad irriterande när hon är arton och ser dessutom ut som 20 att hon inte kommer in! :P Men vi dog inte för det ^^ Vi hade ju såklart sett fram emot det här jättemycket. Men va ska man göra lixom.. ?:P Känner faktiskt inte att det var så farligt. Vi ska ut ikväll istället! Kanske till Cafe Opera igen, för då komemr vi in gratis (kontakter)! ;) Så biljetten var inte bara spillo iaf :)

Hoppas ni får en bra fredagskväll! //Cattis


luciafirande i skolan

Heeej : )
Nu sitter jag i skolan och väntar på att mina små vänner ska dyka upp, våra lärare är jätte skumma idag :P Först när jag kom in så stod det några lärare uppradade och sa hej, vilket dom aldrig gör. Det är bara "ta av dig skorna", "ge mig din väska" och "lägg ner mobilen genast!!!" som kommer ur deras munnar helt seröst.
Efter det när jag satt mig vid en dator så kom min lärare emot mig och sa både mitt namn och efternamn, så jag svarade men han bara bytte håll och gick in till lärarrummet. Sen stod dom där i entrén och hälsar på alla.
Våra lärare brukar vara läskiga, men det här är i grövaste laget :P

Nu kom Cicci så nu ska vi gå på johan-jakt :D
<3plarsen

<3

Hitta en jätte fin låt från Twilight. Det bästa e i slutet me bara pianot, så fint! :)



Orkar inte skriva så mkt mer idag, men hoppas ni haft en bra dag.
Puss puss
<3Cecilia

Benny Benassi, Check!

Japp nu äre säkert att det blir av! Dom problemen jag hade som skulle avgöra om ja kunde gå eller inte är lösta och jag är så jävla glad! :D Så sjukt kul det ska bli asså! Benny Benassi är en av världens kändaste och bästa DJ's och hans musik är grym! Och Cafe Opera är ju inte heeelt fel det heller ;) Och btw det är 20 och inte 23 års gräns som ja sa förut. eveen better! :D Hört att cafe operas bartenders gör underbara drinkar också, jag kommer behöva något uppiggande efter hårdträningen på dansen innan :P hehe.. Är dock lite fundersam över hur det kommer kännas på fredagen i skolan... Kommer ju komma hem vid ca 05:00 och då är det inte långt kvar tills vi börjar skolan.. kasnke åker till skolan på en gång, haha fräsht! :P Och jag som har massa redovisningar på fredag också, bakis.. ITS GONNA BE GREAT! ;D

Benny Benassi - Hit my heart

//Patta

1996...

Jag är kär!! Inte i en film lr en vampyr denna gång utan en liten söt sexa. Ja och erica räknade ut att han var 12 år vilket blir tre år yngre än mig och han är född år 1996. De låter väldigt litet 1996 liksom.... Är han för liten? Ja orkar inte bry mig om de är gulligt lr bara äckligt just nu, istället vill ja bara säg USCHH!! erica och cattis vet precis va ja menar, hon har massa finnar äckligt fett hår och ja hatar henne (ni vet vem!). Och nu måste ja byta skola.

Annars har min dag varit helt okej, slog i huvet när ja skulle gå ur bilen imorse. Trassla typ in mig i bilbältet och sen rammla ja lite, de gjorde väldigt ont men ingen såg mig så ja är glad ändå :) Va inne i djuraffären för att köpa godis till min hund idag och ja hittade universum sötaste hamster! Den var ungefärlika stor som en köttbulle och nu står den högst upp på min önskelista (lessen björnis du e nr2). Om ja nu skulle få bäbilitooo hamstern så skulle ja döpa han/hon till Hamtaro :) Sen var de en liten kille som stod och berätta om hans hamstrar som dött för mig och min mamma. Ville säga till honom att ja inte brydde mig om hans hamstrar, men han va liten och verkade så oskyldig och lite småmobbad så istället sa ja: ohh neej och såg lite lessen ut när han berättade hur hans hamster att dött i en sjukdom.
 
Pusssss på alla sötisar (speciellt minisen min lilla loveer<3)

http://www.annonsfynd.se/cfd/4263ec5d-dfb4-432a-9b25-22eb010a0087_large.jpg Sötiiiis  VILL HA EN SÅN!!! <3

coldplay

Ooooooh, såg precis att coldplay ska spela här i sommar! Det vore fan sjukt kul att gå på, måste se hur mycket biljetterna kostar och så biljetterna inte är slut :P Om dom ens har släppts än :P


Föresten, heeej ! Jag har inte bloggat på ett tag nu, jag har verkligen inte haft lust och inte kännt att jag har haft något att skriva om.
Nu sitter jag i skolan med mimmzan, som också skriver i sin blogg (mjstyle.devote.se). Det är riktigt segt och jag känner att jag verkligen måste komma igång och plugga nu, visserligen har jag godkänt i alla ämnen förutom spanska, men ändå.. Det är ju aldrig fel med lite bättre :P

Idag ska jag nog hem till pappa och plugga.. så jävla trist, men men. Jag måste också bestämma hur jag ska göra i helgen, antingen ska jag åka och träffa lite kompisar som jag umgicks med förut mycket eller så ska jag till berganatta. Och jag måste nog komma fram till vad jag ska göra idag, så alla vet om dom ska räkna med mig :P
Det är jobbigt att inte kunna vara på två ställen samtidigt ibland :P

Men nu ska jag försöka plugga lite, så ha det bra. <3 plarsen

God natt

Ska sova nu, måste upp tidigt imorn till äckel skolan. Men ja måste bara visa ett klipp ja hitta på youtube där dom driver me twilight. Dom e så sjukt klockrena! Skit roligt, fast de kanske e lite roligare om man sett filmen men ändå :)

hahahaha

Såg nya gossip girl avsnittet idag också, de va jätte sorgligt!!! Ajja har inte så mkt roligt att berätta, men kolla på klippet och asgarva ;)
Puss & Godnatt
<3Cecilila

Gammal hederlig musik!

En gammal goding ja e uppvuxen till. Lika grym fortfarande som den alltid har varit! Lyckades även hitta en fräsch remix på den också. GÖTT! :D

Enjoy!


Haddaway - What is love (remix)

//cattis

Oj oj...

Oj oj vad våra besökare sjunkit mycket... inte konstigt kanske med tanke på att vi uppdaterar så sällan nu för tiden. Igår blev det t.ex. bara två inlägg, ena var från mig och jag hets skrev för jag ahde brottom... Jag har knappt tid! det var det jag var rädd för när ja tänkte skaffa egen blogg.. att jag aldrig skulle uppdatera och då orkar ju ingen läsa direkt. så då var det bättre om man var flera :) Jag vill verkligen att våran blogg blir finare också!! hatar den här rosa färgen! Men jag som aldrig har haft blogg förut vet inte hur man designar den, erica och cicci säger att dom inte heller vet så om någon är bra på det, kan ni väll snälla hjälpa oss att få den hetaste bloggdesignen ever?! ;)

Idag och igår har inte datorerna fungerat i skolan, pågrund av någon jävla server, så ja och mina buddies har spenderat tid ute i vakten (musik "stugan") och tränat på vårat bluesband. Vi som skulle ha högt betyg såklart ska göra en egen bluslåt med egen melodi och text och alla skulle spela något instrument. Jag på elgitarr låter ju minst sagt awful! hehe ne men ja e riktigt jävlaaa bäst ! ;)

ja slänger in en låt också! Har lyssnat på den flera ggr på Mimmis ipod och ja ville ha den så länge så gullungen skicka den till mig idag, jippey ;D


Mario - Stuttering



Nu när jag väl är inne på Mimmis låtar så fick ja höra den här också från hennes ipod ett tag sen, super söt! Refrengen e bäst! :)

 FM Static - Tonight

//cattis

Me again...

Hej hej hej hej hej!!!
Först vill ja bara fråga VARFÖR ÅKTE ROBIN UT UR IDOL??. Ja ville gråta helt hysteriskt och skrika men istället åkte ja och såg Twilight igen med min syster. Den va ännu bättre andra gången, helt underbar så gullig att ja bara ville hoppa in i filmen och knuffa bort Bella och skrika Edward I love you!!! Men tyvärr gick inte de.... De va lite synd, men ja älskar fortfarande Edward Cullen!!<3 Fast tydligen gäller barabiocheck grejen torsdag till måndag och vi såg filmen en lördag så nu måste ja och min syster se filmen igen för att använda den där biocheck grejen. såå jobbigt!!! Nej men jag satt seriöst med fjärilar i magen när filmen skulle börja och när ja såg Edward dog mitt hjärta typ. Varför finns inte vampyrer påriktigt?? Min syster blev lite orolig för mig när ja sa det vilket ja kan förstå :) Killen som spelar Edward måste seriöst va det sexigaste som finns!!! Vill se filmen igeeeen, man blir beroende! :P



Puss på Robin som är grymt snygg och han förtjänade verkligen en final plats!! Ska köpa alla hans skivor sen och nu hejar ja på lilla chippis alice i finalen :) Kevin är lite för tråkig fast han e ju söt ändå!
<3Cecilia

I skolan

Godmorgon! Nu sitter jag här vid en dator i skolan och väntar på att vi ska börja. Dom har fått nya fräscha datorer. eller skärmar rättare sagt datorerna är fotrfranade skiiiit sega! nu kom cicci och mimmi och nu börjar vii!! så ja mpste kila.. byebyee! <3<3<3

//cattis


söndag,

heej, jag hann inte blogga mer under fredag kvällen som jag sa, och jag hade inte tid att göra det igår. Så det får bli idag istället ;)
Hur som helst blev fredag kvällen väldigt lyckad och rolig, lika så lördagen. Då gick vi till ett växthus som det var julmarknad i och min kompis dansade där så jag och adam gick dit och kollade på henne och träffade hennes pojkvän där. När hon dansat klart gick vi hem till mig och kollade på tv och chillade. Vi började prata lite om vad vi skulle hitta på under kvällen och kom fram till att vi skulle ha film maraton. Vi ringde Jonis och frågade om han ville vara med, och sen träffades vi vid 7 hemma hos mig, först såg vi madagascar 2, efter den the blair witch project, och eftersom att alla gillade den filmen så mycket laddade vi ner REC, som liknar blair witch eftersom att båda är filmade av någon som är med i filmen.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket alls, jag har bara varit hemma och tagit det lugnt med adam.
Men imorgon bitti ska jag åka och simma ! Det är obligatoriskt för att få godkänt i idott, så det är inte jag själv som har valt det :P
Om jag orkar skriver jag lite mer senare, annars.. byebye :D <3plarsen

nu är det fixat!

Idag har jag och ullis varit i stan och köpt Benny Benassi biljetterna! 5 dagar kvar, woohooo!




Benny Benassi - I love my sex

kisses//cattis

Cattis goes Stureplan

Hejsan hoppsan falleralleraa! sorry att ja inte skrev nåt igår men ja var inte hemma på hela dagen och när ja kom hem igår kl 23 så deckade jag. Idag var det en kort praodag pågrund av att ja hade inget att göra där så dom tyckte att ja kudne åka hem. sista praodagen var det och jag fick med mig en julklapp hem från dom :D dom sa att ja inte skulle öppna förrens julafton men fuck that! ska ja ta med den till jamaica eller ?? :P men det var iaf en dyyyr handduk :P ja vet det för jag har packat upp massor av såna idag , och den var fin så det var snällt :) sen på hela förmiddagen singde jag till massa kunder och mina "kollegor" tyckte att jag hade en otroligt bra telefonröst, haha! fast ja kommer aldrig i hela mitt liv bli receptionist så det har ja ingen nytta av :P

kvällens planer dårå.. vet inte riktigt än.. Ullis undrade om ja ville hänga med dom ut på krogen ikväll och fira Emil, som fyller 18 det lyllot! fan va ja avundas av dom där människorna, vill också vara 18!! Men iaf ja tror ja ska spara alla pengar till torsdag nästa vecka, för då är det BENNY BENASSI PÅ CAFE OPERA!! så underbaart! och det är med samma gäng ( tror jag ) så ja kan umgås me dom då ^^ nu undrar dom flesta säkert hur jag som är 15 kan gå på krogen och speciellt cafe opera lixom.. Men nada problemas för mig ^^ hihi.. nämen i somras gick ja ut en del på stureplan, och de va inge problem. Kul som fan att man kom in, ja mena stureplans vakterna e inge å leka me ibland. men ja ser väll också ut som 21 så falsklegget behövdes ju knappt ;) haha! så vi får hoppas att det går bra på torsdag också ^^ för det skulle bli så jävla kul! 23 års gräns.. hmm får se hur det går.

Nu ska ja sluta skryta och ge er en benny benassi låt istället, so fucking fabulous ;)

Benny benassi - Love is gonna save us 

ha en bra fredagskväll //cattis

pannkakskalas :D

hejhej, nu står jag i köket och lagar pannkakor med adam (och jag är mycket mycket bättre än plarsen på att göra pannkakor, // adam). Jag är barnvakt åt oliver så jag måste ta lite ansvar och göra mat åt barnen :P (a)
Så inlägget blir nog rätt kort eftersom att mina pannkakor ska bli bättre än adams, vilket dom blir ;)
Ikväll ska jag och adam åka till en kompis senare.
Men vi hörs innan vi sticker ikväll. Så ha de det bra! <3 plarsen

"Lussebulle och cholkad eller?"

Heii heii!
Först och främst vill jag bara säga att jag tycker att det är jätte tråkigt att Cicci ska ta en paus i några dagar.. Men det behöver vi alla någon gång förmodligen.

Jag sitter hemma hos Adam och skriver just nu, vi kollar på tv och degar i soffan. Jag fick sluta 1 timme tidigare idag för det fanns inget att göra i butiken.
Jag blir jätte trött efter en dag på praoen, även fast det inte finns så mycket att göra. Men det beror väl på att jag är förkyld.

Någon som är väldigt kul är att varje morgon har jag gått och köpt en lussebulle och varm choklad i en restaurang under butiken, och imorse när jag kom dit frågade hon i kassan som jag alltid köper av om jag skulle ha lussebulle och choklad.  jag bara garvade och sa ja :P Det känns ju inte så jätte bra att hon vet precis vad jag ska ha. *stammis*

Men nu ska jag hitta på något med älsklingen :) pusspuss, plarsen

Sometimes it´s just too hard

Hej, sitter hemma och har ont i huvet. Orkade in gå upp ur sängen i morse så de blev inge skola för mig idag. Det va väldigt mkt här hemma imorse också vilket inte direkt gjorde de lättare att gå upp. Ja känner att mina inlägg bara blir gnälliga lr hatiska så ja tänkte sluta skriva i den här bloggen nåra dagar tills ja mår lite bättre. Jag vet att plarsen och cattis kmr skriva så ni har en massa roligt allt läsa!! :)

Hoppas ni får en trevlig helg, vet att min kmr bli bra :)
puss & kram Cecilia<3

torsdag morgon !

Godmorgon allihopa :)
Imorse vaknade jag vid 8, precis som alla andra dagar när jag har prao. Det är väldigt skönt att kunna gå upp en timme senare än vanligt, det gör faktiskt rätt mycket. Men nästa vecka blir det vanliga tiderna 7 och 6 -.- Jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan, skulle mycket hellre praoa hela den här och nästa termin :P Men tyvärr är det ju inte möjligt..
Aja, jag måste sticka till bussen nu, så ni får ha det så bra tills vi hörs igen :)
<3 plarsen


Älskad musik


R.I.O - Shine on

fan va ja vill shake'a ass!! som tur e så ska ja göra det imorn NAJS //cattis

Pattis onsdag ^^

tjena tjena :) haha bra att ja inte vet vilken dag det är idag, skrev först i rubriken "Pattis tisdag".. jajja hoppas de har ändrats nu :P Nu är jag hemma, eller jag har varit hemma ganska länge nu. Men ja kom hem för typ två tim sen. Har jobbat och varit på öppet hus på Jensen östra. Den skolan var supermysig och två riktigt snygga killar (elever) sprang fram till mig så fort jag klev in genom dörren och var as trevliga och ledde runt mig i skolan, ;P grrrr på dom säger jag bara , haha! har redan fått ett bra intryck av skolan ;) Innan öppna huset praoade jag ju som vanligt (praoar i en möbelaffär). fick sluta lite tidigare för det fanns inte så mycket jobb till mig , skööönt :P fick bara springa på massa ärenden hela dagen typ, köpa lunch till personalen osv.. haha fyyfan va kul de va asså!(not) Men gullungen Jessica åt lunch med mig idag iaf, TACK! hatar att äta själv :P hon skolka lite från skolan (a), hörde att våra kära lärare var riktiga bitches idag så ingen orkade vara där :P

lite pictures from today..
Jag hade väldigt tråkigt en stund där så jag stod och posa i deras enorma spegel istället ^^

När jag inte står och posar i spegeln ligger jag i den här högen med saccosäckar :) inte helt fel, right?

Kolla Cicci en ROSA SÄNG!! ;O Fyyfan säger jag bara, man får typ orgasm när man lägger sig i den, så underbart sköön!! Här spenderar jag mest tid av min prao period ;)

Sen blev det middag med mammsen innan vi åkte till Jensen, SUSHI! <3 Nörden (min mamma) tog nån varm curry och vågade knappt smaka på min sushi. Hon har aldrig ätit sushi i hela sitt liv och hon är hela 48 bast! det är ironiskt... Hur kan man inte ätit det? Inte bara en ljuvlig smak, utan också en ljuvlig syn! Se så vackert det är ^^

Nu ska ja plugga. Eftersom jag är så jävla taggad på Jensen så måste ja det tyvärr , dom har ju inte världens lägsta intagningspoäng :/ men ni får ha en fortsatt bra kväll!

smackish//cattis


så sent, försent .

3½ år försent har jag kommit på att den här skolan inte passar mig. Nu vet jag att jag behöver läxor, och vanliga lektioner. Fuck allt som har med kunskapsskolan att göra, det är bara skit. Jag kan verkligen inte plugga som den här skolan har bestämmt att man ska göra. Men det är försent nu, alldeles försent. Det är bara att härda ut och göra sitt bästa i den sista lilla skit terminen, det finns inte så mycket mer att göra.
Jag vill bara tacka mina fina vänner som ändå har gjort de här åren i ks till rätt bra år. TACK<3

nu kommer jag bli hatad som faan, men jag lägger ut den här bilden ändå (a) vi tre för något år sen :)


Nu ska jag sluta ta ut mina aggritioner i bloggen och gå och duscha istället, och sen gå och lägga mig och satsa på att bli frisk. För jag orkar inte ha ont varje gång jag ska äta, dricka eller svälja.
Så godnatt allihopa :) pusspuss, plarsen

hello dreams,

Idag har jag gått runt i butiken och bestämmt vad jag ska köpa för skor när jag får pengar. Det blir bland annat ett par helt vanliga skor, som jag har letat efter i typ ett halvår nu, men jag hittar aldrig några som jag gillar. Och sen ett par ankelboots, gick och blev insnöad på ankelboots förra året när jag köpte ett par. Men sen har jag liksom aldrig köpt ett till bara.. Och så till favoriten, ett par ursöta svarta pumps med en rosett på sidan. Helt underbara !
Egentligen behöver jag ingen sådär verkligen jätte mycket, men gillar man att köpa saker så gör man (a)




Nu sitter jag iallafall hemma, efter en extra lång dag på praoen. Jobbade in en timme idag så jag kan gå tidigare på fredag, så jag hinner hämta min bror på dagis. (money money money :D)
Det känns som om att jag håller på att komma in i en av mina perioder när jag inte kan äta, när jag nästan spyr av tanken på mat. :/  Jag känner att jag är hungrig, men såfort jag tänker på om jag ska äta så blir jag bara illamående. Vilket är sjukt jobbigt !

Ajaa, nu ska jag iallafall försöka få i mig något. Så ni får ha det så bra allihopa :) <3 plarsen


I won´t stop until that boy is mine

Ja orkar inteeee!! HATAR min skola, alla lärarna hade mens idag och de enda dom gjorde hela dan var att springa runt och va äckliga. Jag fick inte hjälp med nånting. HATAA!!!

Min dag började iaf bra, min mamma väckte mig och ropade att Björnis va på vakna! me the voice. Han är så söööt! Lägger in en bild på honom för att ja göra mig själv lite gladare. :)
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00654/Bj_rn_Gustafsson_i__654244w.jpg söööt<3

Och JOO mattias och björn hade ju likadan frisyr, va e problemet? :P

Ska äta lite middag och sen ska ja träna boxercise, måste ta ut lite hat!!!
<3Cecilia

Lika som bär

Kul att ni lever hörrni :)

Titta vad mattias upptäckte! Han och björn har exakt samma frisyr!!!
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00557/04s26-bjornny_jpg_557517a.jpg
Mattias???                                                                  Björn??

Ajja båda e söta iaf ;)

PUSS och godnatt allihopa ja måste sova nu för att orka med ännu en tråkig skoldag.
<3Cecilia

Im ALMOST not dead...

Hey sexyy :) Jag är SKIITTRÖTT och orkar inte skriva så mycket... Varit en lång och ensam dag, praoade själv och åt lunch själv :'( För INGEN ville ju lyfta på sina ärslen för min skull ochåka till täby och äta med mig ! :(:P  jajaa sånt e liivet ibland.. Nu är det exakt 20 dagar kvar tills ja åker till New york och Jamaica! FAAN va ja längtar!!ska bli så jäkla najs att vara stekbrun och as het när man kommer hem igen och alla andra är blekfeta mohahahahahha!

Såg att bloggerskan Kissie förstorat läppen, ärligt talat blev det rätt bra faktiskt! Funderar också på plastik kirurgi... Skulle det inte vara naajs me en helt ny look?

Typ som denna brud... Va sägs om kattögon-fläskläpp-1000lagerbotox-kaninteröraansiktet förändring? soo very hoot! mm får allt ta mig en liten funderare där asså... 

här var en annan bild ja hitta, haha störda människa!


MJAUUU

Nu ska ja plugga vidare som ja höll på med, mucho fun. sen ska jag som ciccililla ska göra, kolla på nya gossip girl avsnittet! naaeeijs.

good night folks!//cattis

I'm not dead.

Där ser du Cicci, jag är inte död ! Fast om min hals/gom fortsätter vara som den är nu kommer jag nog vara det inom kort.
Imorse var jag riktigt jävla seg, jag orkade verkligen inte gå upp och jag ville bara stanna hemma och sova vidare bredvid min älskling. Men det fick jag tydligen inte för Adam, för han drog upp mig, och det gjorde han verkligen :O:P
Iallafall kom jag iväg till bussen och jag gjorde i ordning mig på 15 min! Vilket är sjukt bra för att vara jag, var tänkt att jag skulle gå upp 7, men jag kom upp halv 9 istället (a).

Och vid stationen hittade jag en mupp vid namn Sofia, annars kallad ciccis syster, som satt och såg söt ut. Så jag fick sällskap och lussebulle av henne tills jag hoppade av vid täby. Där hann jag springa och köpa en macka och chai latte.
Sen var det väl inte så mycket mer att berätta om den dagen, med tanke på att allt var som vanligt på praoen och nu sitter jag hemma och är hundvalpsvakt igen ;)

Btw vill jag bara tillägga att om ni har en bra bas, så är den här låten jätte härlig att lyssna på ;)




<3 plarsen

hellu?

Va har hänt med mina vänner? Plarsen & cattis.....

Det har vart massa strul me bloggen idag och ja försökte fixa våran design. De gick inge vidare. Om det finns nån som är duktig på att designa bloggar hör gärna av er till oss :) Vi ska fixa en fin header också snart, så våran blogg blir riktig snygg.

Idag har ja inte gjort så mkt, har spelat ett idol spel typ hela dan. Om man får mer än 15 000 poäng så kan man va me och tävla om idol biljetter och ja vill så gärna gå på den här sista deltävligen för då är båda kevin och robin med! och ja vill ju träffa båda två.

Ska kolla på nya avsnittet av gossip girl (äntligeen!!) och sen ska ja fortsätta me idol spelet. Måsteeee vinnaaa!! :)

pussssss

2 December

Hej, började min dag med en lussebulle och varmchoklad, muums :)

Idag har vi hemstudiedag. Sköööönt!! Fast ja "glömde" min mattebok i skolan så ja vet inte hur mycket studier de kommer bli idag. Ska nog läsa ut den tråkiga boken vi har i svenskan. Den heter människor och möss, ja har läst en sida och vill redan bara spy på boken.

Nu är de bara 22 dagar kvar till jul och 14 dagar kvar till Thailand! :)
<3Cecilia

Nu är ja igång igen...

och den här gången kan ja inte skylla på sömnbrist lr att ja är övertrött. Vad är de med mig egentligen? Varför allt detta hat?

Cecilia säger:
de en ful brud som sitter och skriver dikter till alla i personalen på båten!  hon kallas spidermorsan för hon har massa spindlar, hon SOVER me fem spindlar!! hon åker 3-4 gånger i veckan me den där båten!!!
Cecilia säger:

nu vill den där fula tjejen kopiera en dikt och ge den till nån stackare!! SKRIV OM DEN FÖR FAN FETTO!!

Cecilia säger:
******?? hatar ******
Cecilia säger:
han är lat och äcklig!!!
Cecilia säger:
finns de nån äckligareeeeeee


Ska kolla klart på färjan nu, HÅKAN HITTADE EMILIAS NUMMER! YEEES <3 gulle gull :)
Efter färjan ska ja julbaka och sen måste jag nog be till jesus om förlåtelse för allt mitt hat!!!

ÄLSKAR MIN SYSTER, HON BORDE HA EN  BLOGG. För då behöver ja inte fråga vad som hänt idag hon  kan berätta, och ja kan skratta åt allt hon gjort utan att hon vet att jag faktiskt vet vad hon gjorde. Ajja vet att de inte bara är jag som vill att sofia ska skriva blogg, rightt?? ;)

Vare nån mer som såg Björnis i parlamentet igår? He is back on track och ja skrattar så att ja kissar på mig, åhh den lilla guldlockiga pojken är bara för söt. I want him!!! <3
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00557/04s26-bjornny_jpg_557517a.jpg


<3Cecilia


Gästinlägg.

Personligen känner jag att denna blogg behöver en lite mer mogen synvinkel, eller vad tycker ni?
Därför kände jag som är stora syster till chippis älskade Cecilia, att jag skulle få bli denna bloggs lilla gästbloggerska. För jag är skön, plus att jag har mycket erfarenhet av att blogga.
De här brudarna känner jag ju en del, har dock inte sett cattis-pattis eller Erica på ett bra tag. Men Cecilia ser jag då dock varje dag, med tanke på att hon är min lilla syster. Vill bara påpeka att jag inte alls är speciellt konstig som min syster fått de att framså som, Im just loving life!
I alla fall, jag är gammal och klok så de här brudarna behöver mig. De är mig man ska komma till om man behöver råd om vad som helst. So bringit on bitches!

Tänkte bara berätta en liten skön grej som min "överklasstäbysnobb" kompis sa.
En äcklig grabb som hon haft lite extra kul med lite för många gånger vägrar helt enkelt ge upp henne. Han ringer och smsar, han är inte de mest snabb tänkta alltså. Men i alla fall, min vän hade en liten middag i helgen som han tyckte att han och hans otroligt osköna kompisar borde få komma på. Men min vän hade sagt flera gånger att det inte gick och trots detta ringer han när han är lite rund om fötterna och frågar än en gång om de är lungt om dom drar dit. Då min vän utrycker sig på detta sätt " Jag skulle hellre gå och knacka på ett hem för utvecklingsstörda och fråga om dom var taggade på fest än att bjuda dig och dina kompisar". Förhoppningsvis fattade han vinkeln.
Och för er som inte tycker det var något kul, SITT PÅ NÅTT OCH SNURRA!

Nu ska jag dra mig tillbaka, uppskattar brudarna mitt lilla inhopp så hörs vi säkert snart igen!

You know you love me. Sofia


I love chippisar

Chippis är ett ord min syster kom på. Chippisar är asiatiska människor som är gulliga, t ex japaner och kineser.

Jag hade en period då ja blev kär i varenda chippis pojke ja träffa. Och en dag i början av åttan ser jag en liten chippis kliva in i våran sunkiga skola. Min lycka är gjord tänker jag, en liten söt chippis pojke ska gå i den här skolan. En söt chippis om dan är bra för hälsan! Ja börjar självklart prata me honom efter ett tag, för visst han går bara i sexan och jag går i åttan men en chippis i ks är en sällsynt sak. så ja tar chansen ofcourse. Men jag kan inte beskriva hur stor min besvikelse var efter att ja pratat me honom, den var ENORM. Så stor att den inte ens går att beskriva. Jag hade hittat en otrevlig ful chippis, varför ska just han börja i min skola tänkte jag sorgset. Det här var inte sista gången den här pojken gjorde mig arg, nej han är jobbig störig och bara allmänt ful! Han och hans lilla kompis brukar tydligen låsa in nån stackars kille på toan. Jag och jessica kom fram till att vi hatar honom, kanske lite elakt. Men ni som har träffat honom förstår oss!! Han är hemsk.

plarsen ville att ja skulle berätta om de här, för ja älskar ALLA chippisar utom han. Pågrund av honom kan ja inte längre säga att jag älskar ALLA chippisar, för de finns een liten pojke ja inte gillar.

Nu ska ja kolla på gossip girl, btw Jenny och Nate måstee bli tsm annars blir ja sur!!
<3Cecilia

Sjuk brud!



Hahahaha helt störd brud asså!! Kära nån, till Johan Palm också dessutom? xP

I wanna I wanna...

Heej :D
Nu sitter jag som vanligt hemma hos Adam, för ovanlighetens skull liksom, Jag har varit på praoen idag men det fanns inte så mycket att göra, mest plocka med skorna i butiken. Ikväll ska jag och Adam förmodligen åka hem till mig och sova, jag orkar inte ta mig pappa ikväll.

Igår hade jag inte möjlighet att skriva mer för jag hade ingen dator hos jörgen. Där var jag, adam, frida, niklas, marre och jessica och sjöng singstar hela kvällen. Vi köpte några nya låtar, bland annat Wannabe - Spice Girls. Så mina grannar kommer nog inte uppskatta den låten snart när den är helt sönder spelad ;)

Btw träffade jag vår musiklärare Johan på bussen när jag åkte hem idag XD han satte sig bredvid mig (bli avundsjuk cicci :D) och började prata, och så fortsatte det till jag hoppade av. Så nu kan jag allt om honom, säger vi iallafall.

Nu måste jag gå och pussa på adam, så ni får ha det så bra :)
<3 plarsen

Vad hände?

Killar är svin, som cicci sa! Seriöst ja blir sååå jävla förvirrad av dom!
Dom verkar inte förstå hur man ska vara mot oss tjejer... Dom kan inte hålla på och ta på oss, hålla om oss, säga fina saker till en hur som helst, om dom inte menar det! Alla tjejer är känsliga. Jag tycker inte att jag är speciellt känslig av mig, men ändå finns den där. Vi får förhoppningar för lätt, det gör att vi blir sårade för lätt också. Ibland känner jag bara att jag inte orkar bli kär mer, det blir ändå bara fel i slutändan. Nu pratar jag inte om alla killar, har träffat underbara killar också. Men åååh fan så jävla skönt det är ibland att bara leva singellivet och slippa alla funderingar, förhoppningar, svartsjuka.. och allt sånt. Så ska de fan bli nu! nu ska ja plugga!

CIAO //cattis


Varför få någon att bli kär om du inte ens är kär sj?

Heii <3

Min syster sitter och säger Ditt jävla luder till min hund, hur mår min syster egentligen? Hon sa också att hennes katt nisse är viktigare för henne än nån annan i hela världen så hon vill ge honom våran mat. Allt för nisse tkr hon, än en gång undrar jag hur soffis egentligen mår.

Kom hem för 20 minuter sen, och då åkte ja ändå tidigare från skolan för ja kan inte gå normalt pågrund av min nerv. Väldigt kul att folk skrattar åt mig också när ja berättar om min stackars klämda nerv! Kom ändå hem sent för min mammas chef kom försent så vi kunde inte åka och sen skulle vi handla och det tog ungefär hundra år. Men nu är ja äntligen hemma och kollar på Life of Ryan, han är grymt snygg men han ser ju ut som ett babyface! Min dag har vart ganska tr¨åkig så ja orkar inte berätta om den mera nu!

JAG VILL HA EN SJUNGANDE KÖTTBULLE!!! :D
<3Cecilia

en till låt

när ja väl är inne på partylåtar så kan ja lägga upp den här också! Den här låten festade ja mycket till i somras! ååh vilka flashbacks man får :P

Guru Josh Project - Infinity

//cattis

Hemma från prao

Tjena tjena. Jag mår inge vidare idag så jag är hemma från praoen. Vaknade med världens illamående och ja trodde ja skulle spy :S Men de har ja inte gjort som tur e ^^ Nu kommer jag vara ensam på praoen den här veckan för Jessica praoade bara en vecka, så de kommer bli as tråkigt! :/ men hällre det än att behöva praoa nästa termin också, då man kommer ha så mycket att göra..

jag kan bjuda på en uppiggande låt, tror dock inte att ja kommer bli piggare :/:P Här får ni en gryyym partylåt som ni nog har hört mycket :)


Laurent Wolf - No Stress

Fan va ja vill festa när ja hör den här låten! fast inte när ja mår såhär :/

//cattis

jobbigt jobbigt jobbigt!!!

Hejsan hejsan.

Mitt humör är inte direkt de bästa just nu, men let´s fake a smile. Jag sitter just nu i skolan vid en av deras sjukt omoderna gammla datorer och låtsas plugga. Min prao är slut och nu måst ja sitta och tråka i skolan igen. Försov självklart i morse också. Drömde att vi va utomlands inatt, på side resort i turkiet ofcourse ;) Och där träffade vi theos brorsa, ni vet Kenzas lilla grekiska pojkvän. De va ju lite konstigt att vi träffa en grek i turkiet men aja de e ju mina drömmar. Sen väckte min mamma mig 20 över 7 och  låg och skrek att ja inte orkade gå upp och att de va synd om mig som måste gå upp så tidigt. Ja är altid hemsk när ja blir väckt, men de e bara då annars e ja jätte snäll :)

Tåget va försenat imorse så jag kom försent. Och ja kan inte gå normalt för de e en nerv som dampar typ i min rygg nästan rumpan typ. Men ja kan inte säga att ja har ont i rumpa för alla me sjuk fantasi misstolkar allting!!!

Nu måste ja börja plugga lite matte, hoppas eran måndag blir bättre än min!
<3Cecilia

RSS 2.0