belle shoes

Idag har jag varit i stan med Camilla och köpt födelsedags present till henne, jag "råkade" även ta med mig ett par skor hem från Belle. Alla skor kostar 99 kr styck just nu så det var ju egentligen bara att börja plocka på sig skor. Fast tyvärr var det redan rätt utplockat så 37/38 skor var svåra att hitta.
Jag fick något ryck alldeles nyss att kolla på lägenheter i stan, och därmed fick ångest. Även fast att man kan köpa en lägenhet för 1 miljon så är det verkligen inte lite pengar! Jag vill ju självklart inte ta ett lån, men det känns inte så troligt att jag skulle kunna skrapa ihop 1 miljon till om 4 år typ.
Man får väl helt enkelt sänka kraven lite och hitta en lägenhet där det är billigare att bo..

<3plarsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0