back home @ swe

Hi dear friends, i måndags kom jag hem från Frankrike. Men jag har inte orkat skriva fören nu. Det har varit rätt skönt, men jag har alltid ångest när jag inte skrivit i bloggen på ett bra tag.
Jag och Frida hade det jätte bra, vi badade och solade massor. Det var riktigt härligt att komma hem och vara brunare än min pojkvän som alltid lyckas vara brunare än mig.
Igår var jag, Adam, Camilla och Pontus inne i stan och tittade i affärer. Jag fick (med hjälp av mina viftande ögonfransar) ett par örhängen av Adam som var sjukt fina. Tack älskling<3

Nu är min baby iväg och träffar en kompis som varit borta väldigt länge medan jag sitter invirad i hans täcke och väntar på att han ska komma hem :)
<3plarsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0