Let the past be the past...

Heej, :)

Ja har lärt mig tre saker idag, inga skämt om de tack!!!!!

1. Alla killar är inte svin de finns faktiskt nåra som är helt underbara (jonis<<3)
2. Ja tänker aldrig nånsin mer berätta för nån om mina sjuka drömmar, speciellt inte plarsen. Och ja vill bara säga till er som tror att ja är heeeelt störd NEEEJ de e ja faktiskst inte och ja orkar inte stava just nu :)
3. Ja ska börja lyssna mkt mera på mina vänners och min käre systers kloka råd, för de visade sig som vanligt att dom faktiskt hade rätt.

Anledningen till att ja inte kan sova just nu är för att min syster är störd och hon ser spöken. Tydligen brukar hon se en gestalt inne på sitt rum. Och hennes och mitt rum ligger vägg i vägg, så nu när min syster är borta kanske han känner att han ska stå i mitt rum istället. Inte vet ja, vem vet hur han tänker liksom? Iaf min poäng är att ja fick lite svårt att sova. Och nu låter de som nån knackar, de låter som att nån går därute!!! Smart som jag e va ja självklart tvungen att kolla på room 401 också, ucsh. ajja forget let go som min lilla russin brukar säga <3

Tack för att du finns <3

Nu ska ja försöka sova, och vill bara tacka plarseeen och cattis pattis för att ni är såna underbara vänner! OCh de va ju roligt att mitt senaste inlägg i alla fall roade cattis :)

time to sleep
<3Cecilia

Kommentarer
Postat av: systeryster

Bääbbiiilitoooooo :D

Snygg bild syster, men du är söt ändå!

Killar är svin, speciellt emil. Bara så att alla veet :D <3<3<3

2008-11-30 @ 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0